1 min. čítanie

Prvých 7 tipov, ako zlepšiť a vytvoriť veľkú pridanú hodnotu vášmu e-shopu (Mudrovačka)

V rastúcej konkurencii e-shopov s rovnakými alebo podobnými produktami sa môžete odlíšiť a vystúpiť z davu len tak, že budete robiť to, čo ostatní nerobia. V tejto časti „Mudrovačky“ sa dozviete prvých sedem užitočných tipov, ktorými môžete jednoducho vytvoriť veľkú pridanú hodnotu vášho internetového obchodu a najmä prilákať viac zákazníkov.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

Tipy na zlepšenie vášho e-shopu:

  • 00:54 Hľadajte si záložných dodávateľov
  • 02:12 Zaplaťte si konzultanta
  • 03:42 Pridávajte ALT popisky k obrázkom
  • 05:26 Sústreďte sa na vaše produkty
  • 08:48 Nezanedbávajte On-Page SEO
  • 10:22 Dvíhajte telefóny a odpisujte na e-maily
  • 12:15 Začnite naplno využívať transakčné e-maily

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok