
Je to 1. ročník online konferencie, na ktorej sa zídu odborníci z oblasti B2B marketingu, aby spoločne zdieľali svoje poznatky, skúsenosti a nápady. Sedem online prednášok s lídrami z marketingu, obchodu a firemného riadenia ponúkne účastníkom pohľad na aktuálne dianie v B2B segmente a otvorí dvere k získaniu neoceniteľných kontaktov a budovaniu nových vzťahov.
Livestream 29. apríla 2020, 09:00 – 14:00 h. Stream si môžete zakúpiť TU >>
Čo sa dozviete
- Prečo by B2B firmy mali využívať online marketing?
- Do akej miery je content marketing v B2B dôležitý?
- Ako pripraviť a naplánovať prechod na digitálnu stratégiu?
- Manuálne úkony vs. automatizácia v B2B marketingu.
- Ako na lead generation, ako správne spracovávať a evidovať leady?
Speakri a témy
JURAJ SASKO
Partner (Visibility)
Nákupná cesta BSB zákazníka
JURAJ FELIX
CEO MALL TV (Mall Group)
Ako budovať značku s materiálnymi dopadmi na predaj
RASTISLAV TALÁROVIČ
Head of Marketing department (SOS Electronic)
Dáta a personalizácia – kľúčové faktory k úspechu B2B
MARTINA BEZÁKOVÁ
Senior Marketing Specialist (ESET)
Partnerský portál
BRANISLAV ŠIMÁŠEK
Sales Team Leader (DEAL Factory)
Ako obchodovať počas karantény
MARTIN RAJEC
Vacuumlabs
Content/Social Marketing
JAKUB MENDEL
Senior Communications Consultant (WS Slovakia)
Výzvy súvisiace s reputačným manažmentom v roku 2020
DANIEL TOMČALA
Senior Maketing Manager (Minit Process Mining)
Account Based Marketing (ABM) ako kľúčová stratégia na prekonanie ekonomickej krízy