
Rovnako ako v predchádzajúcich rokoch bude jedným z hlavných bodov programu vytvorenie mastermind skupín pod vedením skúsených mentorov. Tento inovatívny formát umožňuje nielen výmenu poznatkov, ale aj praktické riešenia konkrétnych výziev, ktorým čelia e-shopári.
Mastermind skupiny sa od tradičných workshopov líšia svojou interaktivitou a zameraním na praktické riešenia a stavajú na aktívnom zapojení všetkých účastníkov. Skupiny pod vedením skúsených mentorov zo spoločností ako eRockets, Darwin & the Machines, Expandeco budú namiesto teórie riešiť skutočné problémy a výzvy, s ktorými sa e-shopári stretávajú v praxi.
„Ľudia dnes od konferencií očakávajú viac než len prezentácie. Chcú si odniesť konkrétne riešenia a rady, ktoré môžu okamžite použiť. Mastermind skupiny im to umožňujú, pretože každý účastník prispieva svojimi skúsenosťami a spoločne hľadajú efektívne postupy,“ hovorí jeden z organizátorov ShopMasters, Jakub Stupka, spoluzakladateľ a prevádzkový riaditeľ spoločnosti Ecomail.
Účastníci konferencie ShopMasters si budú môcť vybrať zo šiestich rôznych mastermindových skupín, v ktorých sa budú rozvíjať diskusie na témy ako výzvy výkonnostného marketingu v roku 2025, optimalizácia dátovej analytiky a stratégie značky, vplyv lokalizačnej stratégie na rast e-commerce v zahraničí, efektívne využitie Meta reklamy na zvýšenie zisku, rýchle SEO tipy pre aktuálnu sezónu alebo ako dosiahnuť rekordné výsledky v 4. štvrťroku vďaka e-mailovému marketingu.
Témou septembrového e-commerce stretnutia je „Výkonnosť e-shopu v hlavnej nákupnej sezóne“.
Napríklad Pavol Šarközi zo spoločnosti Northfinder bude hovoriť o tom, ako optimalizovať e-shopy pred obdobím najväčšieho predaja. „S najväčším náporom objednávok na našom e-shope sa stretávame v zimnom období. Počas najväčšej špičky sa denný počet objednávok blíži k 2 500,“ hovorí Pavol Šarközi, prevádzkový riaditeľ e-shopu Northfinder. „Vo svojej prezentácii sa podelím o praktické príklady a nástroje z oblasti logistiky a prevádzkových procesov, ktoré nám pomáhajú efektívne zvládať sezónne výkyvy, zabezpečovať plynulý chod e-shopu a zároveň podporovať udržateľný rast.“
Módna značka Dajana Rodriguez sa v poslednom štvrťroku tiež stretáva s problémami. Jej marketingový riaditeľ David Varga bude radiť, ako maximalizovať predaj v konkurenčnom prostredí medzinárodných gigantov s väčšími rozpočtami a dlhšou históriou. „Na konferencii ShopMasters by som rád predstavil praktické stratégie a jedinečné hacky, ktoré používame na nasmerovanie pozornosti zákazníkov na náš e-shop,“ hovorí David Varga.
ShopMasters sú pravidelné stretnutia organizované špičkovými českými e-commerce spoločnosťami Ecomail, Shoptet, Zásilkovna a Heureka, ku ktorým sa tentoraz pridalo aj Expandeco. ShopMasters je miesto, kde si e-shopári môžu vymieňať a zdieľať svoje skúsenosti a navzájom si pomáhať v raste a úspechu.
Tlačová správa