2 min. čítanie

Prepravca DoDo dosiahol tržby 44 miliónov eur

Česká logistická spoločnosť DoDo dosiahla najvyšší obrat vo svojej 7 ročnej histórií. 

Prepravca DoDo dosiahol tržby 44 miliónov eur

DoDo zdvojnásobuje počet vybavených objednávok

V minulom roku prepravná spoločnosť DoDo doručila viac ako 5,8 milióna objednávok a dosiahla svoj historicky najvyšší obrat vo výške 44 miliónov eur. To je o 39 % viac ako v roku 2021. Napriek napätej hospodárskej situácii spoločnosť takmer zdvojnásobila počet vybavených objednávok. 

DoDo pre doručenie zásielok angažoval 2 300 kuriérov a 1 000 vozidiel. Prepravné služby v segmente B2B poskytuje v siedmich európskych krajinách. Rozvážajú všetko od potravín cez hotové jedlá až po drogériu, drobnú elektroniku a športové vybavenie. Spoločnosť získala minulý rok 60 miliónov eur na ďalší rozvoj a expanziu. Zdroje prichádzajú od investorov pod vedením Daniela Křetínského a Patrika Tkáča

Spoločnosť sa sústredí na región DACH

V najrušnejší deň minulého roka spoločnosť DoDo doručila celkovo 25 497 objednávok. Na zahraničné trhy pripadlo takmer 40 % objednávok. Spoločnosť má veľké ambície, najmä na trhoch v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku.

Spoločnosť prešla procesom rebrandingu, v rámci ktorého dokončila svoju transformáciu z pôvodnej služby osobného asistenta na logistickú a technologickú spoločnosť plne orientovanú na segment B2B. “V minulom roku sme sa zamerali na nastavenie mechanizmov systematickej expanzie na veľké západné trhy a v roku 2023 chceme túto prípravu zúročiť,” prezradil plány na tento rok generálny riaditeľ DoDo Michal Menšík.

Spoločnosť využíva vlastnú logistickú platformu GAIA, ktorá sa stará o presné plánovanie trasy. Spoločnosť chce minimalizovať počet najazdených kilometrov a ďalej zrýchliť doručovanie. Zároveň pravidelne testuje nové možnosti doručovania, či už ide o používanie elektrických vodných skútrov na doručovanie na Balatone alebo používanie dronov na doručovanie v Budapešti.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?
3 min. čítanie

Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?

Instagram oficiálne predstavil Edits – svoju vlastnú aplikáciu na úpravu videí. Ocenia ju najmä tvorcovia obsahu a malé značky, ktoré chcú škálovať svoju videoprodukciu. Ide o priamu odpoveď na obľúbený nástroj CapCut, ktorý spadá pod ByteDance. V čom sa tieto aplikácie líšia a aký potenciál majú pre e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!
3 min. čítanie

Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!

Optimalizácia pre vyhľadávače sa neustále vyvíja – a rok 2025 nie je výnimkou. Zatiaľ čo ceny za kliky v PPC kampaniach rastú a zisky z nich klesajú, SEO ostáva kanálom, ktorý môže prinášať dlhodobé výsledky pri nižších nákladoch. Nie je to však automatické – vyžaduje si znalosť aktuálnych trendov, schopnosť reagovať na zmeny algoritmov a […]

Michal Král Michal Král
E-commerce konzultant, Eshopový kráľ
Prečítať článok
Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch
3 min. čítanie

Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch

Internetové nákupy na Slovensku napriek rozbehnutej konsolidácii narástli aj v prvom kvartáli tohto roka o +3 %. Je to síce nižší rast ako v poslednom kvartáli minulého roka, keď sme zaznamenali nárast až +6 %, avšak potvrdilo sa, že slovenský e-commerce naďalej rastie. Darilo sa najmä každodenným produktom v kategóriách drogéria a potraviny. A čo […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+