![Prepravca DoDo dosiahol tržby 44 miliónov eur](https://www.ecommercebridge.sk/wp-content/uploads/2023/02/fotor_2023-2-3_12_23_27-1200x630.jpg)
DoDo zdvojnásobuje počet vybavených objednávok
V minulom roku prepravná spoločnosť DoDo doručila viac ako 5,8 milióna objednávok a dosiahla svoj historicky najvyšší obrat vo výške 44 miliónov eur. To je o 39 % viac ako v roku 2021. Napriek napätej hospodárskej situácii spoločnosť takmer zdvojnásobila počet vybavených objednávok.
DoDo pre doručenie zásielok angažoval 2 300 kuriérov a 1 000 vozidiel. Prepravné služby v segmente B2B poskytuje v siedmich európskych krajinách. Rozvážajú všetko od potravín cez hotové jedlá až po drogériu, drobnú elektroniku a športové vybavenie. Spoločnosť získala minulý rok 60 miliónov eur na ďalší rozvoj a expanziu. Zdroje prichádzajú od investorov pod vedením Daniela Křetínského a Patrika Tkáča
Spoločnosť sa sústredí na región DACH
V najrušnejší deň minulého roka spoločnosť DoDo doručila celkovo 25 497 objednávok. Na zahraničné trhy pripadlo takmer 40 % objednávok. Spoločnosť má veľké ambície, najmä na trhoch v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku.
Spoločnosť prešla procesom rebrandingu, v rámci ktorého dokončila svoju transformáciu z pôvodnej služby osobného asistenta na logistickú a technologickú spoločnosť plne orientovanú na segment B2B. “V minulom roku sme sa zamerali na nastavenie mechanizmov systematickej expanzie na veľké západné trhy a v roku 2023 chceme túto prípravu zúročiť,” prezradil plány na tento rok generálny riaditeľ DoDo Michal Menšík.
Spoločnosť využíva vlastnú logistickú platformu GAIA, ktorá sa stará o presné plánovanie trasy. Spoločnosť chce minimalizovať počet najazdených kilometrov a ďalej zrýchliť doručovanie. Zároveň pravidelne testuje nové možnosti doručovania, či už ide o používanie elektrických vodných skútrov na doručovanie na Balatone alebo používanie dronov na doručovanie v Budapešti.