Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Prepravca DoDo dosiahol tržby 44 miliónov eur

Česká logistická spoločnosť DoDo dosiahla najvyšší obrat vo svojej 7 ročnej histórií. 

Prepravca DoDo dosiahol tržby 44 miliónov eur

DoDo zdvojnásobuje počet vybavených objednávok

V minulom roku prepravná spoločnosť DoDo doručila viac ako 5,8 milióna objednávok a dosiahla svoj historicky najvyšší obrat vo výške 44 miliónov eur. To je o 39 % viac ako v roku 2021. Napriek napätej hospodárskej situácii spoločnosť takmer zdvojnásobila počet vybavených objednávok. 

DoDo pre doručenie zásielok angažoval 2 300 kuriérov a 1 000 vozidiel. Prepravné služby v segmente B2B poskytuje v siedmich európskych krajinách. Rozvážajú všetko od potravín cez hotové jedlá až po drogériu, drobnú elektroniku a športové vybavenie. Spoločnosť získala minulý rok 60 miliónov eur na ďalší rozvoj a expanziu. Zdroje prichádzajú od investorov pod vedením Daniela Křetínského a Patrika Tkáča

Spoločnosť sa sústredí na región DACH

V najrušnejší deň minulého roka spoločnosť DoDo doručila celkovo 25 497 objednávok. Na zahraničné trhy pripadlo takmer 40 % objednávok. Spoločnosť má veľké ambície, najmä na trhoch v Nemecku, Rakúsku a Švajčiarsku.

Spoločnosť prešla procesom rebrandingu, v rámci ktorého dokončila svoju transformáciu z pôvodnej služby osobného asistenta na logistickú a technologickú spoločnosť plne orientovanú na segment B2B. “V minulom roku sme sa zamerali na nastavenie mechanizmov systematickej expanzie na veľké západné trhy a v roku 2023 chceme túto prípravu zúročiť,” prezradil plány na tento rok generálny riaditeľ DoDo Michal Menšík.

Spoločnosť využíva vlastnú logistickú platformu GAIA, ktorá sa stará o presné plánovanie trasy. Spoločnosť chce minimalizovať počet najazdených kilometrov a ďalej zrýchliť doručovanie. Zároveň pravidelne testuje nové možnosti doručovania, či už ide o používanie elektrických vodných skútrov na doručovanie na Balatone alebo používanie dronov na doručovanie v Budapešti.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Aukcie unikátnych .sk domén pokračujú od 15. januára
1 min. čítanie

Aukcie unikátnych .sk domén pokračujú od 15. januára

Dňa 15. januára spúšťa spoločnosť SK-NIC druhé kolo aukcií 1- a 2-znakových .sk domén! Domény ako a.sk, 1.sk alebo bb.sk už majú majiteľa po prvom kole. 0.sk, x.sk, at.sk a ďalšie však ešte zostávajú v hre do ďalších aukcií. Pozrite si zoznam domén, z ktorých budeme vyberať v najbližšom kole.  Nezmeškajte príležitosť byť majiteľom unikátnej […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Slovenský e-commerce konečne v zelených číslach. Rok 2024 narástol o 6 %
3 min. čítanie

Slovenský e-commerce konečne v zelených číslach. Rok 2024 narástol o 6 %

Internetové nákupy na Slovensku po dvoch rokoch korekcie znovu narástli, a to o výrazných +6 %. Kľúčový posledný kvartál dosiahol dokonca rast až +7 %, čo potvrdilo predvianočné dohady, že Slováci nebudú na Vianociach šetriť. Prekvapivým skokanom roka sú solárne zostavy, ktoré medziročne narástli o neuveriteľných +1137 %. Kam sa uberal slovenský e-commerce  v roku […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+