Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Prémiová reklama na TikToku sa rozšírila. U nás si ešte počkáme

TikTok vylepšil svoj balík TikTok Pulse Suite, čím sa snaží dať inzerentom väčšiu kontrolu a lepší prehľad o ich kampaniach.

Prémiová reklama na TikToku sa rozšírila. U nás si ešte počkáme
Zdroj: Depositphotos

S funkciou Pulse Premiere platforma inzerentom sľubuje predvídateľnosť a kontrolu plateného obsahu. Navyše s možnosťou strategického umiestňovania reklám priamo pri prémiovom obsahu publishera na kanáli For You.

„Dnes s radosťou oznamujeme ďalších publisherov v programe Pulse Premiere, nové spôsoby nákupu na základe konkrétnych hlavných momentov a obsahu a nové prispôsobiteľné zostavy Pulse, ktoré značkám pomáhajú kontrolovať, kde sa ich reklamy zobrazujú,“ približuje TikTok vo vyjadrení.

„Viac než reklama“

S odvolaním sa na spotrebiteľské prieskumy sa TikTok označuje za najlepšiu voľbu na upútanie pozornosti, podporu hlbšieho prepojenia so značkami a podporu akcií používateľov.

„Vďaka inzerentom, ktorí vytvárajú obsah a kampane orientované na TikTok, sa reklamy na TikToku umiestnili na prvom mieste v rebríčku pozornosti spotrebiteľov, pričom 73 % ľudí pociťuje hlbšie spojenie so značkami, s ktorými komunikujú na TikTok a 93 % používateľov podniká kroky na základe obsahu, ktorý vidia v kanáli For You.“

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

TikTok označuje balík Pulse Suite za svätý grál pre inzerentov. Sľubuje prienik s najtrendovejším obsahom v rôznych kategóriách, sezónnosti a prémiových partnerstvách s publishermi.

Balík Pulse sa rozšíril o Pulse Custom Lineup, Pulse Premiere Tentpole Moments a Pulse Premiere IP Lineups.

Dôraz na čísla

TikTok chce svoju hodnotu dokázať aj v reálnych číslach. Nové riešenia merania sledovanosti sľubujú demystifikovať vplyv TikToku v mediálnom mixe. iSpot.tv a Nielsen ONE Ads sú novými partnermi pre meranie publika, ktoré umožňujú značkám merať dosah ich kampaní naprieč rôznymi platformami, vrátane mobilných zariadení, počítačov, lineárnej televízie a CTV1.

SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

Cieľom týchto partnerstiev je poskytnúť inzerentom prehľad o prírastku dosahu ich kampaní TikTok v porovnaní s tradičnou televíziou a pomôcť im tak posúdiť úlohu TikTok v ich celkovej mediálnej stratégii.

Aj keď je tento formát zatiaľ dostupný len v niekoľkých európskych štátoch, môžeme očakávať rozšírenie aj do ďalších krajín. Situáciu budeme sledovať a informovať vás o vývoji. Preto odporúčame prihlásiť sa na odber denného newslettera, aby vám neutiekla príležitosť nových reklamných možností.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Expandeco kupuje Poštu bez hranic. Plánuje vybudovať celoeurópsku platformu na expanziu
3 min. čítanie

Expandeco kupuje Poštu bez hranic. Plánuje vybudovať celoeurópsku platformu na expanziu

Spoločnosť Expandeco, popredný poskytovateľ služieb pre expanziu e-shopov, s radosťou oznamuje akvizíciu 100% podielu českej logistickej spoločnosti Pošta bez hranic. Tento strategický krok, ktorý prichádza v čase 10. výročia založenia Expandeco, posilňuje jej postavenie na európskom trhu a umožňuje ponúknuť nielen e-shopom širšie a komplexnejšie služby pre jednoduchšiu expanziu do celej Európy.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+