2 min. čítanie

Prémiová reklama na TikToku sa rozšírila. U nás si ešte počkáme

TikTok vylepšil svoj balík TikTok Pulse Suite, čím sa snaží dať inzerentom väčšiu kontrolu a lepší prehľad o ich kampaniach.

Prémiová reklama na TikToku sa rozšírila. U nás si ešte počkáme
Zdroj: Depositphotos

S funkciou Pulse Premiere platforma inzerentom sľubuje predvídateľnosť a kontrolu plateného obsahu. Navyše s možnosťou strategického umiestňovania reklám priamo pri prémiovom obsahu publishera na kanáli For You.

„Dnes s radosťou oznamujeme ďalších publisherov v programe Pulse Premiere, nové spôsoby nákupu na základe konkrétnych hlavných momentov a obsahu a nové prispôsobiteľné zostavy Pulse, ktoré značkám pomáhajú kontrolovať, kde sa ich reklamy zobrazujú,“ približuje TikTok vo vyjadrení.

„Viac než reklama“

S odvolaním sa na spotrebiteľské prieskumy sa TikTok označuje za najlepšiu voľbu na upútanie pozornosti, podporu hlbšieho prepojenia so značkami a podporu akcií používateľov.

„Vďaka inzerentom, ktorí vytvárajú obsah a kampane orientované na TikTok, sa reklamy na TikToku umiestnili na prvom mieste v rebríčku pozornosti spotrebiteľov, pričom 73 % ľudí pociťuje hlbšie spojenie so značkami, s ktorými komunikujú na TikTok a 93 % používateľov podniká kroky na základe obsahu, ktorý vidia v kanáli For You.“

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

TikTok označuje balík Pulse Suite za svätý grál pre inzerentov. Sľubuje prienik s najtrendovejším obsahom v rôznych kategóriách, sezónnosti a prémiových partnerstvách s publishermi.

Balík Pulse sa rozšíril o Pulse Custom Lineup, Pulse Premiere Tentpole Moments a Pulse Premiere IP Lineups.

Dôraz na čísla

TikTok chce svoju hodnotu dokázať aj v reálnych číslach. Nové riešenia merania sledovanosti sľubujú demystifikovať vplyv TikToku v mediálnom mixe. iSpot.tv a Nielsen ONE Ads sú novými partnermi pre meranie publika, ktoré umožňujú značkám merať dosah ich kampaní naprieč rôznymi platformami, vrátane mobilných zariadení, počítačov, lineárnej televízie a CTV1.

SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

Cieľom týchto partnerstiev je poskytnúť inzerentom prehľad o prírastku dosahu ich kampaní TikTok v porovnaní s tradičnou televíziou a pomôcť im tak posúdiť úlohu TikTok v ich celkovej mediálnej stratégii.

Aj keď je tento formát zatiaľ dostupný len v niekoľkých európskych štátoch, môžeme očakávať rozšírenie aj do ďalších krajín. Situáciu budeme sledovať a informovať vás o vývoji. Preto odporúčame prihlásiť sa na odber denného newslettera, aby vám neutiekla príležitosť nových reklamných možností.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+