2 min. čítanie

Prémiová reklama na TikToku sa rozšírila. U nás si ešte počkáme

TikTok vylepšil svoj balík TikTok Pulse Suite, čím sa snaží dať inzerentom väčšiu kontrolu a lepší prehľad o ich kampaniach.

Prémiová reklama na TikToku sa rozšírila. U nás si ešte počkáme
Zdroj: Depositphotos

S funkciou Pulse Premiere platforma inzerentom sľubuje predvídateľnosť a kontrolu plateného obsahu. Navyše s možnosťou strategického umiestňovania reklám priamo pri prémiovom obsahu publishera na kanáli For You.

„Dnes s radosťou oznamujeme ďalších publisherov v programe Pulse Premiere, nové spôsoby nákupu na základe konkrétnych hlavných momentov a obsahu a nové prispôsobiteľné zostavy Pulse, ktoré značkám pomáhajú kontrolovať, kde sa ich reklamy zobrazujú,“ približuje TikTok vo vyjadrení.

„Viac než reklama“

S odvolaním sa na spotrebiteľské prieskumy sa TikTok označuje za najlepšiu voľbu na upútanie pozornosti, podporu hlbšieho prepojenia so značkami a podporu akcií používateľov.

„Vďaka inzerentom, ktorí vytvárajú obsah a kampane orientované na TikTok, sa reklamy na TikToku umiestnili na prvom mieste v rebríčku pozornosti spotrebiteľov, pričom 73 % ľudí pociťuje hlbšie spojenie so značkami, s ktorými komunikujú na TikTok a 93 % používateľov podniká kroky na základe obsahu, ktorý vidia v kanáli For You.“

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

TikTok označuje balík Pulse Suite za svätý grál pre inzerentov. Sľubuje prienik s najtrendovejším obsahom v rôznych kategóriách, sezónnosti a prémiových partnerstvách s publishermi.

Balík Pulse sa rozšíril o Pulse Custom Lineup, Pulse Premiere Tentpole Moments a Pulse Premiere IP Lineups.

Dôraz na čísla

TikTok chce svoju hodnotu dokázať aj v reálnych číslach. Nové riešenia merania sledovanosti sľubujú demystifikovať vplyv TikToku v mediálnom mixe. iSpot.tv a Nielsen ONE Ads sú novými partnermi pre meranie publika, ktoré umožňujú značkám merať dosah ich kampaní naprieč rôznymi platformami, vrátane mobilných zariadení, počítačov, lineárnej televízie a CTV1.

SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

Cieľom týchto partnerstiev je poskytnúť inzerentom prehľad o prírastku dosahu ich kampaní TikTok v porovnaní s tradičnou televíziou a pomôcť im tak posúdiť úlohu TikTok v ich celkovej mediálnej stratégii.

Aj keď je tento formát zatiaľ dostupný len v niekoľkých európskych štátoch, môžeme očakávať rozšírenie aj do ďalších krajín. Situáciu budeme sledovať a informovať vás o vývoji. Preto odporúčame prihlásiť sa na odber denného newslettera, aby vám neutiekla príležitosť nových reklamných možností.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI asistent Rufus: Nová éra reklamy na Amazon Ads
2 min. čítanie

AI asistent Rufus: Nová éra reklamy na Amazon Ads

Amazon opäť rozširuje svoje reklamné možnosti. Generatívny AI asistent Rufus začína integrovať sponzorované príspevky priamo do zákazníckych konverzácií. Aj keď táto funkcia je zatiaľ dostupná len v USA, ide o dôležitý trend, ktorý môžeme v budúcnosti očakávať aj na európskych trhoch.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+