Najnovšou novinkou je zobrazenie Creator Insights, ktoré ponúka prehľad o výkonnosti účtu tvorcu za posledných 30 dní. Firmy, ktoré budú chcieť osloviť tvorcu na spoluprácu, získajú lepší prehľad dosahu tvorcov.
Čo ponúka Creator Insights?
Ide o nový informačný odkaz na profile tvorcov. Firemné profily budú môcť získať lepšie prehľady a skutočné čísla. Prehľad obsahuje kľúčové metriky, ako je rast počtu sledovateľov – značky uvidia, ako rýchlo tvorca získava nových fanúšikov. Dosahy poskytnú informácie o tom, koľko unikátnych účtov videlo obsah tvorcu. Miera zapojenia ukáže, koľko účtov aktívne interagovalo s obsahom tvorcu (like, komentár, zdieľanie).
Všetky tieto metriky budú odrážať 30-dňové obdobie.
Ako to funguje?
Tvorcovia sa môžu rozhodnúť zdieľať tieto informácie podobne, ako by ich zdieľali v službe Instagram Creator Marketplace. Tento program však zatiaľ plnohodnotne funguje len v USA a expanziu do ďalších krajín platforma oznámila ešte len nedávno. Je pravdepodobné, že pôjde o rovnaké oprávnenia na zdieľanie údajov, čiže že ak tvorca zazdieľa svoje dáta v Marketplace, budú dostupné aj v Creator Insights.
Aj keď je možnosť rýchleho zobrazenia Creator Insights momentálne dostupná len pre vybrané profily tvorcov a je zatiaľ obmedzená, má potenciál stať sa cenným nástrojom na uľahčenie spojenia medzi značkami a influencermi pri reklamných partnerstvách.
O ďalšom vývoji budeme informovať, sledujte nás preto aj naďalej. 👇