Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Predávať cez WhatsApp? Meta investuje do singapurského startupu Take App

WhatsApp už dávno nie je len aplikácia na posielanie správ pre priateľov. Stala sa primárnym komunikačným nástrojom pre firmy, ktoré chcú osloviť svojich zákazníkov.

Predávať cez WhatsApp? Meta investuje do singapurského startupu Take App

WhatsApp ako komunikačný nástroj pre firmy

Meta Platforms Inc., mega značka, ktorá stojí za spoločnosťami Facebook, Instagram, Messenger a WhatsApp, nedávno investovala do Take App, singapurského startupu, ktorý založil bývalý manažér Facebooku Youmin Kim. Ten minulý rok opustil sociálnu sieť, aby pracoval na novom produkte, aplikácií Take App. Jej cieľom je preklenúť digitálnu priepasť mikropodnikateľov v juhovýchodnej Ázii.

V samotnom jadre je Take App nástrojom pre tých, ktorí chcú prepojiť svoje online podnikanie s aplikáciou WhatsApp. Pomocou aplikácie dokážu obchodníci vytvoriť jednoduchý web na uľahčenie online objednávok spolu s košíkom a priamym prepojením so službou WhatsApp na správu a sledovanie konečnej objednávky.

zdroj: Take App

Aplikácia spája obchodníkov a zákazníkov cez WhatsApp

“Našou jedinečnou výhodou je, že umožňujeme obchodníkom viesť priamu konverzáciu so zákazníkmi cez WhatsApp,” vysvetľuje Kim pre TechCrunch. “Obchodníkom sa páči myšlienka, že dostávajú oznámenia a podrobnosti o objednávkach priamo v aplikácii WhatsApp, nie je potrebná žiadna iná aplikácia ani prihlásenie.”

Hoci hlavným cieľom služby Take App sú reštaurácie, spoločnosť spolupracuje okrem iného aj s pekárňami, potravinárskymi podnikmi a kozmetickými salónmi.

Aj keď je základná služba Take App bezplatná, spoločnosť ponúka niekoľko prémiových funkcií vrátane pokročilých analýz, neobmedzeného nahrávania obrázkov a vlastných názvov domén.

Kim pôvodne založil Take App ako neziskovú organizáciu, aby pomohol malým reštauráciám v Singapure počas pandémie, ale čoskoro si uvedomil, že existuje potenciál premeniť ju na komerčný podnik. Spoločnosť tvrdí, že aplikáciu Take App dnes využíva 1 000 podnikov. Prevažná väčšina z nich má sídlo v Singapure, Malajzii a Indonézii.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+