Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
2 min. čítanie

Predávať cez WhatsApp? Meta investuje do singapurského startupu Take App

WhatsApp už dávno nie je len aplikácia na posielanie správ pre priateľov. Stala sa primárnym komunikačným nástrojom pre firmy, ktoré chcú osloviť svojich zákazníkov.

Predávať cez WhatsApp? Meta investuje do singapurského startupu Take App

WhatsApp ako komunikačný nástroj pre firmy

Meta Platforms Inc., mega značka, ktorá stojí za spoločnosťami Facebook, Instagram, Messenger a WhatsApp, nedávno investovala do Take App, singapurského startupu, ktorý založil bývalý manažér Facebooku Youmin Kim. Ten minulý rok opustil sociálnu sieť, aby pracoval na novom produkte, aplikácií Take App. Jej cieľom je preklenúť digitálnu priepasť mikropodnikateľov v juhovýchodnej Ázii.

V samotnom jadre je Take App nástrojom pre tých, ktorí chcú prepojiť svoje online podnikanie s aplikáciou WhatsApp. Pomocou aplikácie dokážu obchodníci vytvoriť jednoduchý web na uľahčenie online objednávok spolu s košíkom a priamym prepojením so službou WhatsApp na správu a sledovanie konečnej objednávky.

zdroj: Take App

Aplikácia spája obchodníkov a zákazníkov cez WhatsApp

„Našou jedinečnou výhodou je, že umožňujeme obchodníkom viesť priamu konverzáciu so zákazníkmi cez WhatsApp,“ vysvetľuje Kim pre TechCrunch. „Obchodníkom sa páči myšlienka, že dostávajú oznámenia a podrobnosti o objednávkach priamo v aplikácii WhatsApp, nie je potrebná žiadna iná aplikácia ani prihlásenie.“

Hoci hlavným cieľom služby Take App sú reštaurácie, spoločnosť spolupracuje okrem iného aj s pekárňami, potravinárskymi podnikmi a kozmetickými salónmi.

Aj keď je základná služba Take App bezplatná, spoločnosť ponúka niekoľko prémiových funkcií vrátane pokročilých analýz, neobmedzeného nahrávania obrázkov a vlastných názvov domén.

Kim pôvodne založil Take App ako neziskovú organizáciu, aby pomohol malým reštauráciám v Singapure počas pandémie, ale čoskoro si uvedomil, že existuje potenciál premeniť ju na komerčný podnik. Spoločnosť tvrdí, že aplikáciu Take App dnes využíva 1 000 podnikov. Prevažná väčšina z nich má sídlo v Singapure, Malajzii a Indonézii.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní
2 min. čítanie

Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní

Firmy investujú 90 % svojich SEO rozpočtov do Googlu, no zákazníci hľadajú inde. Analýza 1,5 miliardy vyhľadávaní od agentúry Rise at Seven ukazuje, že Google má už len 34,5 % z celkového objemu vyhľadávania. Zvyšok je zásluha YouTubu, TikToku a Instagramu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia
3 min. čítanie

Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia

Až 78 % zákazníkov v severských krajinách za posledný rok urobilo nákup v zahraničí. Počet oproti minulému roku vzrástol o štyri percentuálne body. Výsledky priniesla jesenná správa PostNord E-commerce in the Nordics 2025. Najobľúbenejšou destináciou zostáva Čína s 30 % podielom. Hlavným dôvodom je jednoznačne cena – uvádza ju viac než polovica nakupujúcich.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe