
Zlepšenie konkurenčného prostredia
Spoločnosť Vivense, ktorá sa špecializuje na predaj nábytku, dekorácií a bytových doplnkov, vstupuje na český trh. V súčasnosti pôsobí v Spojenom kráľovstve, Nemecku a Turecku. V krajine plánuje otvoriť fyzickú pobočku. Používa slogan “Umožniť ľuďom pekne žiť”.
Vivense prináša na český trh dizajnové a nábytkové výrobky a bytové doplnky. Jej cieľom je vytvoriť konkurenciu pre zavedené značky v českom prostredí. Spoločnosť spustila e-shop a plánuje otvoriť vlajkovú predajňu v Prahe. Zatiaľ sa však spolieha najmä na predaj prostredníctvom digitálnych kanálov.
Pri objednávkach nad 200 € garantuje dopravu a vynesenie do bytu zdarma. Chce osloviť najmä zákazníkov, ktorí hľadajú moderný, kvalitný a štýlový nábytok a bytové doplnky. V súčasnosti predáva v Českej republike tisíce produktov naprieč cenovými kategóriami a postupne bude svoj sortiment rozširovať. Okrem toho v najbližších mesiacoch oznámi prvé spolupráce s ambasádormi.
Pre strategický marketing si značka vybrala kreatívnu agentúru so zameraním na digitálny marketing, advertia digital. PR a mediálnu komunikáciu zverila Vivense PR štúdiu Punchline.
“Tieto sesterské agentúry sa ukázali ako strategicky zmýšľajúci a spoľahliví partneri, s ktorými úspešne hľadáme najlepšie cesty pre postupný rast,” hovorí country manažérka Nina Třísková.
credit: Mediaguru