2 min. čítanie

Predajca nábytku Vivense vstupuje na český trh

Značka Vivense vstupuje na český trh. Svoj tovar ponúka prostredníctvom e-shopu, ale plánuje otvoriť aj vlajkovú predajňu v Prahe.

Predajca nábytku Vivense vstupuje na český trh

Zlepšenie konkurenčného prostredia

Spoločnosť Vivense, ktorá sa špecializuje na predaj nábytku, dekorácií a bytových doplnkov, vstupuje na český trh. V súčasnosti pôsobí v Spojenom kráľovstve, Nemecku a Turecku. V krajine plánuje otvoriť fyzickú pobočku. Používa slogan „Umožniť ľuďom pekne žiť“. 

Vivense prináša na český trh dizajnové a nábytkové výrobky a bytové doplnky. Jej cieľom je vytvoriť konkurenciu pre zavedené značky v českom prostredí. Spoločnosť spustila e-shop a plánuje otvoriť vlajkovú predajňu v Prahe. Zatiaľ sa však spolieha najmä na predaj prostredníctvom digitálnych kanálov.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Pri objednávkach nad 200 € garantuje dopravu a vynesenie do bytu zdarma. Chce osloviť najmä zákazníkov, ktorí hľadajú moderný, kvalitný a štýlový nábytok a bytové doplnky. V súčasnosti predáva v Českej republike tisíce produktov naprieč cenovými kategóriami a postupne bude svoj sortiment rozširovať. Okrem toho v najbližších mesiacoch oznámi prvé spolupráce s ambasádormi.

Pre strategický marketing si značka vybrala kreatívnu agentúru so zameraním na digitálny marketing, advertia digital. PR a mediálnu komunikáciu zverila Vivense PR štúdiu Punchline.

„Tieto sesterské agentúry sa ukázali ako strategicky zmýšľajúci a spoľahliví partneri, s ktorými úspešne hľadáme najlepšie cesty pre postupný rast,“ hovorí country manažérka Nina Třísková.

credit: Mediaguru

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+