2 min. čítanie

Predajca nábytku Vivense vstupuje na český trh

Značka Vivense vstupuje na český trh. Svoj tovar ponúka prostredníctvom e-shopu, ale plánuje otvoriť aj vlajkovú predajňu v Prahe.

Predajca nábytku Vivense vstupuje na český trh

Zlepšenie konkurenčného prostredia

Spoločnosť Vivense, ktorá sa špecializuje na predaj nábytku, dekorácií a bytových doplnkov, vstupuje na český trh. V súčasnosti pôsobí v Spojenom kráľovstve, Nemecku a Turecku. V krajine plánuje otvoriť fyzickú pobočku. Používa slogan “Umožniť ľuďom pekne žiť”. 

Vivense prináša na český trh dizajnové a nábytkové výrobky a bytové doplnky. Jej cieľom je vytvoriť konkurenciu pre zavedené značky v českom prostredí. Spoločnosť spustila e-shop a plánuje otvoriť vlajkovú predajňu v Prahe. Zatiaľ sa však spolieha najmä na predaj prostredníctvom digitálnych kanálov.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Pri objednávkach nad 200 € garantuje dopravu a vynesenie do bytu zdarma. Chce osloviť najmä zákazníkov, ktorí hľadajú moderný, kvalitný a štýlový nábytok a bytové doplnky. V súčasnosti predáva v Českej republike tisíce produktov naprieč cenovými kategóriami a postupne bude svoj sortiment rozširovať. Okrem toho v najbližších mesiacoch oznámi prvé spolupráce s ambasádormi.

Pre strategický marketing si značka vybrala kreatívnu agentúru so zameraním na digitálny marketing, advertia digital. PR a mediálnu komunikáciu zverila Vivense PR štúdiu Punchline.

“Tieto sesterské agentúry sa ukázali ako strategicky zmýšľajúci a spoľahliví partneri, s ktorými úspešne hľadáme najlepšie cesty pre postupný rast,” hovorí country manažérka Nina Třísková.

credit: Mediaguru

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+