2 min. čítanie

Predaj produktov na motívy obľúbených seriálov? Netflix spolupracuje s George at Asda

Známy britský maloobchodný reťazec George at Asda nadviazal spoluprácu s americkou streamovacou službou Netflix pri predaji módnych a lifestylových produktov pre rodiny.

Predaj produktov na motívy obľúbených seriálov? Netflix spolupracuje s George at Asda

Licencované produkty sú v kurze

Partnerstvo je súčasťou stratégie spoločnosti George, ktorá chce rozširovať ponuku licencovaných produktov ako reakciu na ich rastúcu popularitu u zákazníkov.

V priebehu tohto roka predajca uvedie na trh niekoľko exkluzívnych radov Netflix v predajniach aj online.

V rámci tejto spolupráce bude 12 predajní George at Asda ponúkať široký sortiment oblečenia a bežného tovaru, zatiaľ čo ďalších 38 predajní bude predávať oblečenie a doplnky s tematikou Netflix.

Dostupná kolekcia 48 produktov je vytvorená na motívy pôvodných seriálov spoločnosti Netflix vrátane Squid Game alebo The Queen’s Gambit.

Zákazníci si môžu vybrať celý rad obuvi, doplnkov, oblečenia a stolových hier, pričom ceny sa pohybujú v rozmedzí od 4 do 24 libier. Dostupná kolekcia 48 produktov je vytvorená na motívy niekoľkých pôvodných seriálov spoločnosti Netflix vrátane Squid Game, Stranger Things, Money Heist, Emily in Paris a Cobra Kai. Tieto položky budú k dispozícii aj online na stránke George.com.

Trefou do čierneho bude predaj produktov zo seriálov Priatelia a Teória veľkého tresku, ktoré sú na Netflixe stále populárne a patria medzi najobľúbenejšie sitkomy v histórii.

Produkty, ktoré majú osloviť celú rodinu

Senior manažér nákupu spoločnosti George Scott Macrae neskrýva radosť: “Sme nesmierne nadšení, že sme mohli nadviazať spoluprácu so spoločnosťou Netflix. Vieme, že George je dôležitým cieľovým miestom pre zákazníkov, ktorí chcú nakupovať licencované produkty a Netflix má širokú ponuku produktov, ktoré oslovia celú rodinu.”

George si od tohto kroku sľubuje oslovenie širšieho publika. Už viac ako 20 rokov patrí skupina Asda pod americký Walmart. “Cítime, že táto spolupráca sa pre spoločnosť George skvele hodí, čo nám umožňuje naďalej prinášať sortiment produktov, ktoré sú relevantné a sú určené pre celú rodinu.”

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+