Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Predaj produktov na motívy obľúbených seriálov? Netflix spolupracuje s George at Asda

Známy britský maloobchodný reťazec George at Asda nadviazal spoluprácu s americkou streamovacou službou Netflix pri predaji módnych a lifestylových produktov pre rodiny.

Predaj produktov na motívy obľúbených seriálov? Netflix spolupracuje s George at Asda

Licencované produkty sú v kurze

Partnerstvo je súčasťou stratégie spoločnosti George, ktorá chce rozširovať ponuku licencovaných produktov ako reakciu na ich rastúcu popularitu u zákazníkov.

V priebehu tohto roka predajca uvedie na trh niekoľko exkluzívnych radov Netflix v predajniach aj online.

V rámci tejto spolupráce bude 12 predajní George at Asda ponúkať široký sortiment oblečenia a bežného tovaru, zatiaľ čo ďalších 38 predajní bude predávať oblečenie a doplnky s tematikou Netflix.

Dostupná kolekcia 48 produktov je vytvorená na motívy pôvodných seriálov spoločnosti Netflix vrátane Squid Game alebo The Queen’s Gambit.

Zákazníci si môžu vybrať celý rad obuvi, doplnkov, oblečenia a stolových hier, pričom ceny sa pohybujú v rozmedzí od 4 do 24 libier. Dostupná kolekcia 48 produktov je vytvorená na motívy niekoľkých pôvodných seriálov spoločnosti Netflix vrátane Squid Game, Stranger Things, Money Heist, Emily in Paris a Cobra Kai. Tieto položky budú k dispozícii aj online na stránke George.com.

Trefou do čierneho bude predaj produktov zo seriálov Priatelia a Teória veľkého tresku, ktoré sú na Netflixe stále populárne a patria medzi najobľúbenejšie sitkomy v histórii.

Produkty, ktoré majú osloviť celú rodinu

Senior manažér nákupu spoločnosti George Scott Macrae neskrýva radosť: “Sme nesmierne nadšení, že sme mohli nadviazať spoluprácu so spoločnosťou Netflix. Vieme, že George je dôležitým cieľovým miestom pre zákazníkov, ktorí chcú nakupovať licencované produkty a Netflix má širokú ponuku produktov, ktoré oslovia celú rodinu.”

George si od tohto kroku sľubuje oslovenie širšieho publika. Už viac ako 20 rokov patrí skupina Asda pod americký Walmart. “Cítime, že táto spolupráca sa pre spoločnosť George skvele hodí, čo nám umožňuje naďalej prinášať sortiment produktov, ktoré sú relevantné a sú určené pre celú rodinu.”

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nákupné správanie Indov sa mení
2 min. čítanie

Nákupné správanie Indov sa mení

Čína už nie je najľudnatejšou krajinou. V roku 2022 ju predbehla India s viac ako 1,43 miliardami ľudí. Sledovať zmenu spotrebiteľského správania v najobývanejšej krajine preto môže byť dobrý indikátor toho, kam sa uberá nákupné správanie.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+