Licencované produkty sú v kurze
Partnerstvo je súčasťou stratégie spoločnosti George, ktorá chce rozširovať ponuku licencovaných produktov ako reakciu na ich rastúcu popularitu u zákazníkov.
V priebehu tohto roka predajca uvedie na trh niekoľko exkluzívnych radov Netflix v predajniach aj online.
V rámci tejto spolupráce bude 12 predajní George at Asda ponúkať široký sortiment oblečenia a bežného tovaru, zatiaľ čo ďalších 38 predajní bude predávať oblečenie a doplnky s tematikou Netflix.
Dostupná kolekcia 48 produktov je vytvorená na motívy pôvodných seriálov spoločnosti Netflix vrátane Squid Game alebo The Queen’s Gambit.
Zákazníci si môžu vybrať celý rad obuvi, doplnkov, oblečenia a stolových hier, pričom ceny sa pohybujú v rozmedzí od 4 do 24 libier. Dostupná kolekcia 48 produktov je vytvorená na motívy niekoľkých pôvodných seriálov spoločnosti Netflix vrátane Squid Game, Stranger Things, Money Heist, Emily in Paris a Cobra Kai. Tieto položky budú k dispozícii aj online na stránke George.com.
Trefou do čierneho bude predaj produktov zo seriálov Priatelia a Teória veľkého tresku, ktoré sú na Netflixe stále populárne a patria medzi najobľúbenejšie sitkomy v histórii.
Produkty, ktoré majú osloviť celú rodinu
Senior manažér nákupu spoločnosti George Scott Macrae neskrýva radosť: “Sme nesmierne nadšení, že sme mohli nadviazať spoluprácu so spoločnosťou Netflix. Vieme, že George je dôležitým cieľovým miestom pre zákazníkov, ktorí chcú nakupovať licencované produkty a Netflix má širokú ponuku produktov, ktoré oslovia celú rodinu.”
George si od tohto kroku sľubuje oslovenie širšieho publika. Už viac ako 20 rokov patrí skupina Asda pod americký Walmart. “Cítime, že táto spolupráca sa pre spoločnosť George skvele hodí, čo nám umožňuje naďalej prinášať sortiment produktov, ktoré sú relevantné a sú určené pre celú rodinu.”