Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január už čoskoro
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Predaj produktov na motívy obľúbených seriálov? Netflix spolupracuje s George at Asda

Známy britský maloobchodný reťazec George at Asda nadviazal spoluprácu s americkou streamovacou službou Netflix pri predaji módnych a lifestylových produktov pre rodiny.

Predaj produktov na motívy obľúbených seriálov? Netflix spolupracuje s George at Asda

Licencované produkty sú v kurze

Partnerstvo je súčasťou stratégie spoločnosti George, ktorá chce rozširovať ponuku licencovaných produktov ako reakciu na ich rastúcu popularitu u zákazníkov.

V priebehu tohto roka predajca uvedie na trh niekoľko exkluzívnych radov Netflix v predajniach aj online.

V rámci tejto spolupráce bude 12 predajní George at Asda ponúkať široký sortiment oblečenia a bežného tovaru, zatiaľ čo ďalších 38 predajní bude predávať oblečenie a doplnky s tematikou Netflix.

Dostupná kolekcia 48 produktov je vytvorená na motívy pôvodných seriálov spoločnosti Netflix vrátane Squid Game alebo The Queen’s Gambit.

Zákazníci si môžu vybrať celý rad obuvi, doplnkov, oblečenia a stolových hier, pričom ceny sa pohybujú v rozmedzí od 4 do 24 libier. Dostupná kolekcia 48 produktov je vytvorená na motívy niekoľkých pôvodných seriálov spoločnosti Netflix vrátane Squid Game, Stranger Things, Money Heist, Emily in Paris a Cobra Kai. Tieto položky budú k dispozícii aj online na stránke George.com.

Trefou do čierneho bude predaj produktov zo seriálov Priatelia a Teória veľkého tresku, ktoré sú na Netflixe stále populárne a patria medzi najobľúbenejšie sitkomy v histórii.

Produkty, ktoré majú osloviť celú rodinu

Senior manažér nákupu spoločnosti George Scott Macrae neskrýva radosť: “Sme nesmierne nadšení, že sme mohli nadviazať spoluprácu so spoločnosťou Netflix. Vieme, že George je dôležitým cieľovým miestom pre zákazníkov, ktorí chcú nakupovať licencované produkty a Netflix má širokú ponuku produktov, ktoré oslovia celú rodinu.”

George si od tohto kroku sľubuje oslovenie širšieho publika. Už viac ako 20 rokov patrí skupina Asda pod americký Walmart. “Cítime, že táto spolupráca sa pre spoločnosť George skvele hodí, čo nám umožňuje naďalej prinášať sortiment produktov, ktoré sú relevantné a sú určené pre celú rodinu.”

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Budúcnosť e-commerce je tu: Perplexity spúšťa možnosť nakupovania
3 min. čítanie

Budúcnosť e-commerce je tu: Perplexity spúšťa možnosť nakupovania

Umelá inteligencia čoraz výraznejšie ovplyvňuje spôsob nakupovania a predávania. Jej prienik do nákupného procesu prináša rad inovácií, ktoré menia tradičné prístupy na efektívnejšie, rýchlejšie a personalizované skúsenosti. Dôkazom je aj Perplexity – vyhľadávač s umelou inteligenciou, od ktorého sa očakáva, že svojou novinkou spôsobí revolúciu v nakupovaní. S novými funkciami, ktoré zvyšujú pohodlie zákazníkov, otvára […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+