Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január už čoskoro
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Ako sa predávajú slovenské saká a košele Alain Delon cez internet? (Lenka Káčerová – Alain Delon)

Tradičná pánska móda sa nezvykne úplne predávať online. Konfekčné veľkosti a potreba skúšania sú len jedny z viacero úskalí, ktoré bránia lepším online číslam. Ako k tomu pristupuje slovenská značka Alain Delon? Je pre nich e-shop len online katalóg, alebo dokážu cez neho aj predávať? A ako im pomáha k plusovým číslam kvalitný obsah? To všetko a ešte omnoho viac nám do štúdia Ecommerce Bridge prišla porozprávať Lenka Káčerová, Marketing Communications Manager v Alain Delon.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:56 Dajú sa vôbec predávať obleky cez internet?
  • 03:14 Zmenilo sa niečo od korony?
  • 04:35 Funguje e-shop Alain Delon skôr ako online katalóg?
  • 06:20Aké reklamné kanály spoločnosť využíva?
  • 08:12 Čo je kľúčové pri vyhodnocovaní vo fashion segmente?
  • 09:43 Mal by mať každý predajca fashion vlastné fotografie produktov?
  • 11:28 Rozdiel medzi kvalitnou značkou a fast-fashion?
  • 12:36 Využívate aj newsletter?
  • 13:54 Koľko investuje Alain Delon do reklamy?
  • 14:42 Skúšali ste aj influencerov?
  • 17:31 Čo je žurnál v Alain Delon, ktorý Lenka spracováva?
  • 21:05 Je obsah tvorený aj s ohľadom na SEO a ďalšie faktory?
  • 23:38 Prečo vôbec začať tvoriť inšpiratívny obsah?
  • 25:38 Viac informácií o využití žurnálu…
  • 28:35 Robí sa žurnál aj v tlačenej podobe?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Instagram miluje carousely, Trendy na rok 2025 a Prečo riešiť video k podcastu | MUDROVAČKA 11/2024
6 min. čítanie

Instagram miluje carousely, Trendy na rok 2025 a Prečo riešiť video k podcastu | MUDROVAČKA 11/2024

Aké budú e-commerce trendy v roku 2025? Dlhé mesiace si rozoberáme jednotlivé z nich v našich mudrovačkách, aby sme vám takto pred koncom roka priniesli akýsi sumár. Okrem toho sme rozoberali aj zvýšený záujem ľudí o Instagram carousely, okresávanie personalizovanej reklamy na platformách Meta či ako sa prispôsobiť omnichannel štandardu. To všetko a ešte omnoho […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Profesionálne vybavenie skladu. Zbytočná investícia alebo vám vie ozaj zarobiť viac? (Vladimír Pikna, BITO)
5 min. čítanie

Profesionálne vybavenie skladu. Zbytočná investícia alebo vám vie ozaj zarobiť viac? (Vladimír Pikna, BITO)

Efektívne skladovanie je kľúčom k úspechu každého rastúceho e-shopu. Prechod od lacných regálov k profesionálnym systémom umožňuje škálovateľnosť, minimalizuje riziko poškodenia tovaru a zvyšuje celkovú efektivitu. Kvalitné riešenia, ako kompatibilné regály či tichšie prepravky, poskytujú flexibilitu pre budúce rozšírenia a umožňujú postupnú integráciu automatizácie. Prípadová štúdia Martinusu dokazuje, že správny výber partnera pre skladové riešenia […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+