
Pinterest teraz predstavuje výhody jeho reklamných nástrojov. Platforma kladie dôraz na svoju jedinečnú atraktivitu pre e-commerce značky. Vyzdvihuje vysokú ochotu svojich používateľov nakupovať a rastúcu popularitu medzi generáciou Z. Práve táto demografická skupina bola doteraz menej angažovaná, no teraz všetko nasvedčuje tomu, že príležitosť osloviť mladšiu skupinu je na dosah.
Používatelia Pinterestu aktívne hľadajú produkty, čo z neho robí ideálny priestor pre e-commerce značky. To je veľký rozdiel oproti iným platformám, kde je zapojenie používateľov široké a menej cielené.
Pinterest má v súčasnosti 537 miliónov aktívnych používateľov mesačne, čo je nový rekord po získaní 39 miliónov nových používateľov v roku 2024.
Pinterest rastie, zatiaľ čo na platformách Meta, X a TikTok narastá neistota. Možno je čas na to prehodnotiť svoj postoj a diverzifikovať svoje reklamné výdavky. Oslovenie motivovaných nakupujúcich na Pintereste môže byť v roku 2025 tou správnou voľbou.
Reklama na Pintereste je v našich končinách menej zaužívaná, no určite má svoje miesto. Rozoberali to aj hostia v našom štúdiu – Dávid Šerfözö zo spoločnosti Aleph alebo Andrej Sopko z agentúry Targetovo.