2 min. čítanie

Prečo by ste mali venovať pozornosť Pinterestu

Pinterest je často zatienený veľkými hráčmi ako Meta a TikTok. V marketingovej stratégii si však vie uchmatnúť svoje miesto a úspešne si ho obhájiť. Platforma sa snaží upútať pozornosť značiek a inzerentov aj novými reklamnými nástrojmi a stimulmi. A na tie sa pozrieme práve teraz.

Prečo by ste mali venovať pozornosť Pinterestu
Zdroj: Depositphotos

Pinterest teraz predstavuje výhody jeho reklamných nástrojov. Platforma kladie dôraz na svoju jedinečnú atraktivitu pre e-commerce značky. Vyzdvihuje vysokú ochotu svojich používateľov nakupovať a rastúcu popularitu medzi generáciou Z. Práve táto demografická skupina bola doteraz menej angažovaná, no teraz všetko nasvedčuje tomu, že príležitosť osloviť mladšiu skupinu je na dosah.

Používatelia Pinterestu aktívne hľadajú produkty, čo z neho robí ideálny priestor pre e-commerce značky. To je veľký rozdiel oproti iným platformám, kde je zapojenie používateľov široké a menej cielené.

Pinterest má v súčasnosti 537 miliónov aktívnych používateľov mesačne, čo je nový rekord po získaní 39 miliónov nových používateľov v roku 2024.

Pinterest rastie, zatiaľ čo na platformách Meta, X a TikTok narastá neistota. Možno je čas na to prehodnotiť svoj postoj a diverzifikovať svoje reklamné výdavky. Oslovenie motivovaných nakupujúcich na Pintereste môže byť v roku 2025 tou správnou voľbou.

Reklama na Pintereste je v našich končinách menej zaužívaná, no určite má svoje miesto. Rozoberali to aj hostia v našom štúdiu – Dávid Šerfözö zo spoločnosti Aleph alebo Andrej Sopko z agentúry Targetovo.


Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky
5 min. čítanie

Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky

Malé podniky potrebujú stratégiu, ktorá prepojí správne nástroje a platformy s vhodnými formátmi obsahu, aby dokázali osloviť publikum a zvyšovať predaj. Tento sprievodca ponúka praktický prehľad kľúčových marketingových nástrojov pre sociálne siete spolu s overenými stratégiami a konkrétnymi príkladmi, ako uspieť v e-commerce na sociálnych sieťach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+