Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Prečo by ste mali venovať pozornosť Pinterestu

Pinterest je často zatienený veľkými hráčmi ako Meta a TikTok. V marketingovej stratégii si však vie uchmatnúť svoje miesto a úspešne si ho obhájiť. Platforma sa snaží upútať pozornosť značiek a inzerentov aj novými reklamnými nástrojmi a stimulmi. A na tie sa pozrieme práve teraz.

Prečo by ste mali venovať pozornosť Pinterestu
Zdroj: Depositphotos

Pinterest teraz predstavuje výhody jeho reklamných nástrojov. Platforma kladie dôraz na svoju jedinečnú atraktivitu pre e-commerce značky. Vyzdvihuje vysokú ochotu svojich používateľov nakupovať a rastúcu popularitu medzi generáciou Z. Práve táto demografická skupina bola doteraz menej angažovaná, no teraz všetko nasvedčuje tomu, že príležitosť osloviť mladšiu skupinu je na dosah.

Používatelia Pinterestu aktívne hľadajú produkty, čo z neho robí ideálny priestor pre e-commerce značky. To je veľký rozdiel oproti iným platformám, kde je zapojenie používateľov široké a menej cielené.

Pinterest má v súčasnosti 537 miliónov aktívnych používateľov mesačne, čo je nový rekord po získaní 39 miliónov nových používateľov v roku 2024.

Pinterest rastie, zatiaľ čo na platformách Meta, X a TikTok narastá neistota. Možno je čas na to prehodnotiť svoj postoj a diverzifikovať svoje reklamné výdavky. Oslovenie motivovaných nakupujúcich na Pintereste môže byť v roku 2025 tou správnou voľbou.

Reklama na Pintereste je v našich končinách menej zaužívaná, no určite má svoje miesto. Rozoberali to aj hostia v našom štúdiu – Dávid Šerfözö zo spoločnosti Aleph alebo Andrej Sopko z agentúry Targetovo.


Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako fungujú tunajší Boomers na sociálnych sieťach?
3 min. čítanie

Ako fungujú tunajší Boomers na sociálnych sieťach?

Sociálne médiá už dávno nie sú doménou len mladšej generácie. Čerstvé údaje z prieskumu AMI Digital ukazujú, že aj boomeri, teda ľudia vo vekovej kategórii 65+, trávia online prekvapivo veľa času. Aké platformy využívajú, čo ich na sociálnych sieťach zaujíma a čo by z toho mohli vyťažiť e-commerce hráči?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Rast Pinterestu potvrdzuje jeho marketingový potenciál
3 min. čítanie

Rast Pinterestu potvrdzuje jeho marketingový potenciál

Pinterest uzavrel rok 2024 s rastúcimi tržbami, rastúcim počtom aktívnych používateľov a lepším hodnotením reklamy. Platforma sa čoraz viac dostáva do povedomia ako priestor na objavovanie a nakupovanie produktov a potvrdzuje svoj význam v digitálnom marketingu aj e-commerce. Čo stojí za jej úspechom a aké príležitosti prináša značkám a inzerentom?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+