Zaujíma ma
14. októbra 2019

Ján Laurenčík

Riaditeľ Basta digital
14. októbra 2019

Príď na PPCEE – najdivokejšiu PPC udalosť pre stredoeurópskych online marketérov

2 min čítanie

PPC-čkári na Slovensku nenájdu veľa príležitosti na networking a vzdelávanie na konferenciách, teraz však jedna prichádza – a rovno medzinárodná.

V pondelok 28. októbra 2019 nájdeš najväčšiu koncentráciu online marketérov a PPC špecialistov z regiónu strednej a východnej Európy v Bratislave. V Ateliéri Babylon sa ich tam zíde okolo 200 na konferencii PPCEE.

Program PPCEE je zostavený tak, aby si v ňom našli svoje tak skúsení PPC-čkári, ako aj tí, ktorí sa ešte majú čo učiť a chceli by sa viac ponoriť do sveta výkonnostného marketingu. Všetky prednášky budú prebiehať v angličtine. O svoje vedomosti či “kejsky” sa podelia viacerí zahraniční spíkri, nebude chýbať kvalitné zastúpenie Slovenska a Česka.

 

Na koho sa môžete tešiť?

Z Nórska príde na PPCEE prednášať Regine Hemre, šéfka PPC v agentúre Synlightet. Jej prednáška o last minute tipoch na to, ako vyhrať v display reklame tieto sviatky, príde v predvianočnom období viac než vhod.

Spoluzakladateľ maďarskej agentúry Growww digital Lászlo Szabó publikum presvedčí, že v priemernom Google alebo Facebook reklamnom účte je potenciál na zlepšenie až o 40 %. Overili si to na základe viac než 800 auditov, ktoré v agentúre robili.

Dalibor Klíč, ktorý sa stará v Google ČR o najväčších retailových klientov, nasmeruje našu pozornosť na najväčšie príležitosti na rast v ecommerce v 2020. Prezradíme, že sa bude sústrediť práve na kvalitu feedov, aké posielate napríklad aj do Pricemanie.

Spíker spoza rieky Moravy, Adam Šilhan z českého igloonetu, zdvihne varovný prst nad tým, aby sme nenechali robotom pri automatizácii kampaní úplne voľné ruky, lebo ľahko môžu zabudnúť hoci aj na celú kategóriu produktov eshopu.

Matej Tomašovský z Berlin Brands Group ukáže, ako hľadajú 4 slovenskí PPC experti efektivitu na 8 trhoch v CEE pri správe veľkých eshopov ako electronic-star.sk, klarstein.sk a famtastic.sk.

Výkonný riaditeľ rakúskej agentúry Slopelift Konstantin Kasapis zas prezradí, ako zvýšili predaje dm drogerie cez Google Shopping o celú tretinu. CEO bulharskej agentúry Netpeak Gennadiy Vorobyov vysvetlí, ako sú schopní spravovať až 500 PPC projektov vďaka automatizácii. Ďalších skvelých spíkrov a témy ich prednášok nájdeš na webe PPCEE.

Podujatím bude sprevádzať obľúbený moderátor Jano Gordulič a po dni praktických prednášok sa môžeš tešiť na divokú afterku, na ktorej do tanca zahrá B-Complex. V cene lístka je samozrejmosťou aj kvalitný merch, chutný catering a prestávky na kávu. Zabezpeč si svoj lístok čo najskôr, vstupenky nájdeš tu.

Partnerom tohto podujatia je Google Partners.

 

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Ján Laurenčík

Riaditeľ Basta digital

Tento článok prináša

Basta digital ponúka kompletný výkonnostný digitálny marketing pre ambiciózne firmy. Spoločnosť pôsobí na trhu od roku 2006.

Posledné
Obľúbené
  • Kategórie

  • Podcasty





  • O nás

    Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.

  • Tlačové správy

  • Získaj novinky ako prvý

    Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.