2 min. čítanie

Príď na PPCEE – najdivokejšiu PPC udalosť pre stredoeurópskych online marketérov

PPC-čkári na Slovensku nenájdu veľa príležitosti na networking a vzdelávanie na konferenciách, teraz však jedna prichádza - a rovno medzinárodná.

Ján Laurenčík Ján Laurenčík
Riaditeľ Basta digital

V pondelok 28. októbra 2019 nájdeš najväčšiu koncentráciu online marketérov a PPC špecialistov z regiónu strednej a východnej Európy v Bratislave. V Ateliéri Babylon sa ich tam zíde okolo 200 na konferencii PPCEE.

Program PPCEE je zostavený tak, aby si v ňom našli svoje tak skúsení PPC-čkári, ako aj tí, ktorí sa ešte majú čo učiť a chceli by sa viac ponoriť do sveta výkonnostného marketingu. Všetky prednášky budú prebiehať v angličtine. O svoje vedomosti či “kejsky” sa podelia viacerí zahraniční spíkri, nebude chýbať kvalitné zastúpenie Slovenska a Česka.

 

Na koho sa môžete tešiť?

Z Nórska príde na PPCEE prednášať Regine Hemre, šéfka PPC v agentúre Synlightet. Jej prednáška o last minute tipoch na to, ako vyhrať v display reklame tieto sviatky, príde v predvianočnom období viac než vhod.

Spoluzakladateľ maďarskej agentúry Growww digital Lászlo Szabó publikum presvedčí, že v priemernom Google alebo Facebook reklamnom účte je potenciál na zlepšenie až o 40 %. Overili si to na základe viac než 800 auditov, ktoré v agentúre robili.

Dalibor Klíč, ktorý sa stará v Google ČR o najväčších retailových klientov, nasmeruje našu pozornosť na najväčšie príležitosti na rast v ecommerce v 2020. Prezradíme, že sa bude sústrediť práve na kvalitu feedov, aké posielate napríklad aj do Pricemanie.

Spíker spoza rieky Moravy, Adam Šilhan z českého igloonetu, zdvihne varovný prst nad tým, aby sme nenechali robotom pri automatizácii kampaní úplne voľné ruky, lebo ľahko môžu zabudnúť hoci aj na celú kategóriu produktov eshopu.

Matej Tomašovský z Berlin Brands Group ukáže, ako hľadajú 4 slovenskí PPC experti efektivitu na 8 trhoch v CEE pri správe veľkých eshopov ako electronic-star.sk, klarstein.sk a famtastic.sk.

Výkonný riaditeľ rakúskej agentúry Slopelift Konstantin Kasapis zas prezradí, ako zvýšili predaje dm drogerie cez Google Shopping o celú tretinu. CEO bulharskej agentúry Netpeak Gennadiy Vorobyov vysvetlí, ako sú schopní spravovať až 500 PPC projektov vďaka automatizácii. Ďalších skvelých spíkrov a témy ich prednášok nájdeš na webe PPCEE.

Podujatím bude sprevádzať obľúbený moderátor Jano Gordulič a po dni praktických prednášok sa môžeš tešiť na divokú afterku, na ktorej do tanca zahrá B-Complex. V cene lístka je samozrejmosťou aj kvalitný merch, chutný catering a prestávky na kávu. Zabezpeč si svoj lístok čo najskôr, vstupenky nájdeš tu.

Partnerom tohto podujatia je Google Partners.

 

Zdieľať článok
Ján Laurenčík
Riaditeľ Basta digital
Tento článok ti prináša

Basta Digital

Basta Digital je marketingová agentúra, ktorá ponúka komplexné služby v oblasti výkonnostného digitálneho marketingu. Sú schopní vytvoriť a realizovať stratégie v digitálnych kanáloch, poskytnúť expertízu v oblasti SEO, online reklamy, e-mailového marketingu, webovej analytiky a obsahového marketingu. Sú partnerskou agentúrou Google na Slovensku a členom Asociácie digitálnych marketingových agentúr. Basta Digital je hrdá na svoje ocenenia a členstvá, ktoré zahŕňajú viaceré medzinárodné ocenenia a nominácie v oblasti digitálneho marketingu.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Binet, Sharp a Ritson: Čo sa od nich môžu naučiť slovenskí marketéri?
10 min. čítanie

Binet, Sharp a Ritson: Čo sa od nich môžu naučiť slovenskí marketéri?

Les Binet, Mark Ritson, Byron Sharp, Seth Godin či Philip Kotler. To je TOP 5 najrešpektovanejších svetových marketingových osobností medzi marketérmi na Slovensku. Vyplýva to z prieskumu Panelu marketingových profesionálov Go4insight a TheMarketers.biz z decembra 2022. O tom, ktorí z nich sú tí najvýznamnejší a aký prínos pre našu branžu v dnešných zložitých časoch predstavujú, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Marketing RULEZZ: Ako na efektívny marketing a budovanie značiek v roku 2024
5 min. čítanie

Marketing RULEZZ: Ako na efektívny marketing a budovanie značiek v roku 2024

Celá naša branža dnes potrebuje návrat k tomu, čo v marketingu a komunikácii naozaj funguje. Aj preto je hlavnou témou 13. ročníka marketingovej konferencie Marketing RULEZZ „Back to the Roots“, ktorá sa uskutoční 22. 11. 2023 v Starej tržnici v Bratislave. V krátkom rozhovore s Petrom Šebom, programovým lídrom konferencie, sa dozviete, prečo by ste […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Upterdam 2023 by Blueweb
4 min. čítanie

Upterdam 2023 by Blueweb

E-commerce je dnes už neodmysliteľnou súčasťou moderného podnikania. Za posledné roky prešiel výrazným vývojom. Mnohí podnikatelia sa rýchlo adaptujú a presúvajú svoje obchody do online prostredia.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+