2 min. čítanie

Príď na PPCEE – najdivokejšiu PPC udalosť pre stredoeurópskych online marketérov

PPC-čkári na Slovensku nenájdu veľa príležitosti na networking a vzdelávanie na konferenciách, teraz však jedna prichádza - a rovno medzinárodná.

Ján Laurenčík Ján Laurenčík
Riaditeľ Basta digital

V pondelok 28. októbra 2019 nájdeš najväčšiu koncentráciu online marketérov a PPC špecialistov z regiónu strednej a východnej Európy v Bratislave. V Ateliéri Babylon sa ich tam zíde okolo 200 na konferencii PPCEE.

Program PPCEE je zostavený tak, aby si v ňom našli svoje tak skúsení PPC-čkári, ako aj tí, ktorí sa ešte majú čo učiť a chceli by sa viac ponoriť do sveta výkonnostného marketingu. Všetky prednášky budú prebiehať v angličtine. O svoje vedomosti či “kejsky” sa podelia viacerí zahraniční spíkri, nebude chýbať kvalitné zastúpenie Slovenska a Česka.

 

Na koho sa môžete tešiť?

Z Nórska príde na PPCEE prednášať Regine Hemre, šéfka PPC v agentúre Synlightet. Jej prednáška o last minute tipoch na to, ako vyhrať v display reklame tieto sviatky, príde v predvianočnom období viac než vhod.

Spoluzakladateľ maďarskej agentúry Growww digital Lászlo Szabó publikum presvedčí, že v priemernom Google alebo Facebook reklamnom účte je potenciál na zlepšenie až o 40 %. Overili si to na základe viac než 800 auditov, ktoré v agentúre robili.

Dalibor Klíč, ktorý sa stará v Google ČR o najväčších retailových klientov, nasmeruje našu pozornosť na najväčšie príležitosti na rast v ecommerce v 2020. Prezradíme, že sa bude sústrediť práve na kvalitu feedov, aké posielate napríklad aj do Pricemanie.

Spíker spoza rieky Moravy, Adam Šilhan z českého igloonetu, zdvihne varovný prst nad tým, aby sme nenechali robotom pri automatizácii kampaní úplne voľné ruky, lebo ľahko môžu zabudnúť hoci aj na celú kategóriu produktov eshopu.

Matej Tomašovský z Berlin Brands Group ukáže, ako hľadajú 4 slovenskí PPC experti efektivitu na 8 trhoch v CEE pri správe veľkých eshopov ako electronic-star.sk, klarstein.sk a famtastic.sk.

Výkonný riaditeľ rakúskej agentúry Slopelift Konstantin Kasapis zas prezradí, ako zvýšili predaje dm drogerie cez Google Shopping o celú tretinu. CEO bulharskej agentúry Netpeak Gennadiy Vorobyov vysvetlí, ako sú schopní spravovať až 500 PPC projektov vďaka automatizácii. Ďalších skvelých spíkrov a témy ich prednášok nájdeš na webe PPCEE.

Podujatím bude sprevádzať obľúbený moderátor Jano Gordulič a po dni praktických prednášok sa môžeš tešiť na divokú afterku, na ktorej do tanca zahrá B-Complex. V cene lístka je samozrejmosťou aj kvalitný merch, chutný catering a prestávky na kávu. Zabezpeč si svoj lístok čo najskôr, vstupenky nájdeš tu.

Partnerom tohto podujatia je Google Partners.

 

Zdieľať článok
Ján Laurenčík
Riaditeľ Basta digital
Tento článok ti prináša

Basta Digital

Basta Digital je marketingová agentúra, ktorá ponúka komplexné služby v oblasti výkonnostného digitálneho marketingu. Sú schopní vytvoriť a realizovať stratégie v digitálnych kanáloch, poskytnúť expertízu v oblasti SEO, online reklamy, e-mailového marketingu, webovej analytiky a obsahového marketingu. Sú partnerskou agentúrou Google na Slovensku a členom Asociácie digitálnych marketingových agentúr. Basta Digital je hrdá na svoje ocenenia a členstvá, ktoré zahŕňajú viaceré medzinárodné ocenenia a nominácie v oblasti digitálneho marketingu.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ďalší event Ecommerce Bridge Live a ďalšie nové mesto. Už 9.5 v Liptovskom Mikuláši!
2 min. čítanie

Ďalší event Ecommerce Bridge Live a ďalšie nové mesto. Už 9.5 v Liptovskom Mikuláši!

Príďte na Ecommerce Bridge Live 2024 do Liptovského Mikuláša! Vidíme sa 9.5.2024 v Liptov Hube. Prinášame nový formát konferencie, kde sa počas večera predstaví 5 rečníkov. Pre účastníkov fyzickej akcie ako vrchol večera pridávame panelovú diskusiu s prednášajúcimi a súťaž o vecné ceny od partnerov. Ak nemôžete prísť osobne, zaregistrujte sa na LIVE stream úplne […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
New Retail Summit 2024 ukáže cesty k zdravému rastu
6 min. čítanie

New Retail Summit 2024 ukáže cesty k zdravému rastu

V roku 2023 sa obchod snažil stabilizovať situáciu a neprispievať k inflácii, na úkor čoho však stagnoval. Teraz je čas podniknúť kroky na naštartovanie rastu. Ako pri tom stavať na pevných základoch a zároveň využiť aktuálne trendy ukáže 5. ročník najväčší konferencie pre maloobchodníkov a dodávateľov New Retail Summit, ktorý sa uskutoční v poslednom aprílovom […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+