Mišo nám vysvetlí ako a prečo prešiel od práce pre agentúry na freelancera, a na čom všetkom už pracoval. Vyjasníme si, čo všetko vlastne PPC (pay per click) v súčasnom ponímaní zahŕňa a prečo je dôležité sa o tom s klientom porozprávať. Pozrieme sa na to, ako môže vyzerať PPC projekt v rámci ecommercu, pričom nám ako príklad poslúži Mišova zatiaľ najväčšia skúsenosť v tejto oblasti – práca pre značku s cyklistickým oblečením Isadore Apparel. A ak si rozhovor vypočujete celý, na záver vás čaká Mišova „PPC rada“ pre malý ecommerce project.
V rozhovore s Mišom sa dozviete:
- Prečo a ako začal pracovať na voľnej nohe.
- Čo všetko zahŕňa PPC v rámci Mišovej práce.
- Pre akých klientov Mišo pracoval a akú časť tvorili ecommerce projekty.
- Ako vyzerá spolupráca s klientom na projekte, aký je prvý krok.
- O čom je vlastne práca v Adwords účte, ako by Mišo nazval to, čo robí.
- Akými fázami rastu si prešla značka Isadore Apparel.
- Ako Mišo s kolegami robí v rámci budgetov alokáciu.
- Aké typy kampaní môžu byť v rámci projektu nasadené.
- Aké nástroje sa používajú na reporting.
- Čo by Mišo poradil malému ecommerce projektu z hľadiska PPC.