Zaujíma ma
27. decembra 2018

Martin Šimo

Moderator & redactor Ecommerce Bridge
27. decembra 2018

PPC, ecommerce a data driven firma Isadore Apparel (Michal Stín)

Už počas výšky začínal prácou v agentúrach, ale veľmi rýchlo sa vydal vlastnou cestou ako freelancer. Pozvanie na rozhovor prijal Michal Stín – odborník na PPC reklamy v Google AdWords či na Facebooku, certifikovaný google tréner a spoluzakladateľ úspešného projektu Truniversity.

Mišo nám vysvetlí ako a prečo prešiel od práce pre agentúry na freelancera, a na čom všetkom už pracoval. Vyjasníme si, čo všetko vlastne PPC (pay per click) v súčasnom ponímaní zahŕňa a prečo je dôležité sa o tom s klientom porozprávať. Pozrieme sa na to, ako môže vyzerať PPC projekt v rámci ecommercu, pričom nám ako príklad poslúži Mišova zatiaľ najväčšia skúsenosť v tejto oblasti – práca pre značku s cyklistickým oblečením Isadore Apparel. A ak si rozhovor vypočujete celý, na záver vás čaká Mišova „PPC rada“ pre malý ecommerce project.

V rozhovore s Mišom sa dozviete:

  • Prečo a ako začal pracovať na voľnej nohe.
  • Čo všetko zahŕňa PPC v rámci Mišovej práce.
  • Pre akých klientov Mišo pracoval a akú časť tvorili ecommerce projekty.
  • Ako vyzerá spolupráca s klientom na projekte, aký je prvý krok.
  • O čom je vlastne práca v Adwords účte, ako by Mišo nazval to, čo robí.
  • Akými fázami rastu si prešla značka Isadore Apparel.
  • Ako Mišo s kolegami robí v rámci budgetov alokáciu.
  • Aké typy kampaní môžu byť v rámci projektu nasadené.
  • Aké nástroje sa používajú na reporting.
  • Čo by Mišo poradil malému ecommerce projektu z hľadiska PPC.

Autor článku

Martin Šimo

Moderator & redactor Ecommerce Bridge

Online marketingu sa venuje už takmer 9 rokov. Je spoluzakladateľom spoločnosti Diametro, ktorá pre klientov vymýšla a realizuje rastové projekty.

Prihláste sa do newsletteru

Odberom súhlasíš so zasielaním a týmto úprimným dokumentom, ktorý som k tomu pripravil.