2 min. čítanie

Pozvánka na webinár: Dôležité zmeny v legislatíve a trendy v e-commerce a kryptomenách

Nezaspite na vavrínoch a držte krok s rýchlo meniacim sa e-commerce svetom. K tomu vám ponúkame skvelé a hlavne veľmi jednoduché riešenie. Už 21.5.2024 sa môžete zúčastniť bezplatného webinára o E-commerce a MiCA. Chcete sa o tom dozvedieť ešte viac? Tak nepremeškajte túto skvelú príležitosť. V tomto článku nájdete aj link, cez ktorý sa na toto podujatie môžete prihlásiť. 

Pozvánka na webinár: Dôležité zmeny v legislatíve a trendy v e-commerce a kryptomenách
Zdroj: Payout

Webinár je zameraný na dôležité zmeny v legislatíve a aktuálne trendy v oblasti elektronického obchodu a kryptomien. Výhodou je, že sa ho môžete zúčastniť z akéhokoľvek miesta vďaka tomu, že ide o online podujatie.

Jedným z hlavných bodov programu bude panelová diskusia s názvom „E-commerce a Novele zákona o ochrane spotrebiteľa“. Táto časť podujatia sa bude konať od 10:30 do 11:45 a bude sa zaoberať viacerými dôležitými témami, ako sú zmeny právnej úpravy, bezpečnosť dát a údajov, daňové a účtovnícke aspekty novely, digitálne bankovníctvo a platobné brány. Panelovej diskusie sa zúčastnia skvelé rečníci, ktorí vám určite ponúknu cenné rady a postrehy. Medzi nimi bude Martina Hanusová z Payoutu spolu s ňou Barbora Vrabcová z Hronček & Partners, Nikoleta Kiralyová z Top privacy a Peter Schmidt z VGD Slovakia.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Detailnejšie a hlavne zrozumiteľnejšie budeme rozoberať zmeny v zákone o ochrane spotrebiteľa, ktoré prinášajú viac transparentnosti a ochrany pre samotných spotrebiteľov. Týka sa to oblastí ako:

  • Transparentnosť vyhľadávania produktov: Obchodníci budú povinní zverejniť informácie o hlavných parametroch ovplyvňujúcich poradie zobrazovania ponúk vo vyhľadávačoch prostredníctvom kľúčových slov.
  • Recenzie a hodnotenie tovarov a služieb zákazníkmi: Prevádzkovatelia e-shopov budú musieť informovať o tom, ako zabezpečujú zverejňovanie hodnotení a recenzií od skutočných zákazníkov.
  • Odstúpenie od zmluvy: Spotrebiteľom bude poskytnutá možnosť vrátiť tovar v predĺženej lehote, zvyšuje sa z 14 dní na 30 dní.
  • Poskytovanie zliav a zverejnenie cien: Nové povinnosti zahŕňajú aj reguláciu cien a zverejňovanie predchádzajúcich cien.

Registrácia je otvorená do piatku 17.5.2024 do 16:00 a je vhodná pre všetkých e-shopárov. Prihlásiť sa môžete cez tento link a na základe ktorej vám budú zaslané kompletné informácie k webináru aj s odkazom na online pripojenie. Vidíme sa tam.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Tento článok ti prináša

Payout

Payout je spoločnosť poskytujúca digitálne platobné služby pre firmy. Ponúka komplexné riešenia v oblasti platobných metód a digitálneho bankovníctva, vrátane platobnej brány, integrácie do softvérových produktov a platforiem, prístupu k bankovým účtom v reálnom čase a platobného účtu. Payout tiež umožňuje sledovanie a riadenie účtov z rôznych bánk prostredníctvom jedného konta a poskytuje online ID pre zvýšenie bezpečnosti podnikania.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+