2 min. čítanie

Používate chatovacie aplikácie pre svoju komunitu zákazníkov? Messenger ponúkne nové funkcie

Messenger čoraz viac napĺňa cieľ stať sa chatovacou aplikáciou na všetkých platformách Meta. Zatiaľ spája konverzácie z Facebooku a Instagramu a používa ju 1,3 miliardy aktívnych používateľov. Aj preto by zmeny v aplikácii mohli mať skutočne veľký vplyv. Spoločnosť Meta Platforms teraz oznámila 3 nové funkcie.

Používate chatovacie aplikácie pre svoju komunitu zákazníkov? Messenger ponúkne nové funkcie

Messenger prináša zaujímavé zdokonalenia: vylepšené a dlhšie hlasové správy, rozdelené platby a Vanish Mode so správami, ktoré po zobrazení zmiznú.

Jednoduchšie používanie audio funkcií

Jednou z výhod aplikácie Messenger je možnosť posielať hlasové správy. Doteraz bola maximálna dĺžka jednej odoslanej správy jedna minúta. Po novom je to rovných 30 minút. Zlepšili sa aj možnosti nahrávania. Odteraz bude možné nahrávanie počas procesu pozastaviť a následne obnoviť. Odosielateľ si bude môcť správu vypočuť a v prípade potreby ju vymazať.

Rozdelené platby

Táto aktualizácia môže byť užitočná najmä pre tých, ktorým nevyhovuje dodatočné platenie spoločných nákupov alebo výdavkov v reštaurácii. Dobre známa rozpačitosť, ktorá občas vzniká pri spoločnej platbe za večeru. Klasická otázka  “všetko spolu alebo osobitne”? Dodatočné platenie kamarátovi, ak so sebou nemá hotovosť. Ešte horšie, keď si na svoj dlh spomenie o týždeň. Tieto situácie riešia tzv. Split Payments – rozdelené platby.

V skupine vyberiete ikonu platby a potom môžete jednoducho poslať prostriedky ostatným ľuďom v skupine. Túto skvelú správu kazí jediný fakt – Split Payments budú zatiaľ dostupné iba v USA.

zdroj: meta-facebook

Miznúce správy

Messenger má nový “Vanish Mode”, dobre známy režim posielania správ, v ktorom správy po zobrazení príjemcovi zmiznú. Po novom sa táto funkcia nebude vzťahovať len na slová, ale aj na GIFy a memečká. Ak chcete tento režim zapnúť, v existujúcej konverzácii použite gesto “potiahnite prstom nahor”. Rovnakým gestom potom režim vypnete.

Ak cielite svoje produkty na mladšiu generáciu, nezabudnite tvoriť obsah, ktorý môže vaša cieľovka medzi sebou zdieľať. Obsahové a chatovacie platformy sú ideálnym online priestorom, kde stretnete tisíce svojich zákazníkov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?
3 min. čítanie

Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?

V roku 2023 sme zaznamenali prelom v oblasti generatívnych systémov založených na umelej inteligencii (AI), od telefonických rozhovorov s virtuálnymi operátormi až po automaticky personalizované odporúčania produktov a virtuálnych nákupných asistentov. Algoritmy strojového učenia sú dnes všadeprítomné, ale čo si o zavádzaní AI vo svete módy myslia českí spotrebitelia? Aké nové nástroje poznajú a ktoré […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+