|
1 min. čítanie

Pop-up freelance tímy ako kompromis medzi agentúrou a freelancermi. (Tony Dúbravec, Wild Cards)

Je pre klienta vhodnejší freelancer alebo agentúra? A čo takí pop-up freelanceri? Tento pojem sa len pomaly udomácňuje v našich končinách, no ponúka množstvo benefitov. Tony Dúbravec z Wild Cards nám prišiel do štúdia Ecommerce Bridge porozprávať, prečo to môže fungovať, pre ktorých klientov je pop-up freelance tím vhodný a ako sú nastavené procesy v rámci ich práce. Pozrite si náš inšpiratívny rozhovor.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Pop-up freelance tímy ako kompromis medzi agentúrou a freelancermi. (Tony Dúbravec, Wild Cards)
Zdroj: Tony Dubravec
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:58 Ukazuje agentúra to najlepšie a potom to robí junior?
  • 02:46 Čím to je? Je schopných ľudí menej?
  • 05:09 Kedy uprednostniť freelancera pred agentúrou?
  • 06:44 Sú freelanceri lacnejší?
  • 07:07 A čo sú to tí pop-up freelanceri?
  • 08:36 Kto to celé potom riadi?
  • 10:15 Aký je teda hlavný benefit pop-up freelance tímu?
  • 14:41 Aké sú tam nastavené procesy?
  • 15:55 Ako sa to rieši, keď je nejaký problém?
  • 17:04 Aký to má obchodný model?
  • 18:08 Kto je ideálny klient pre pop-up freelancerov?
  • 19:39 Máte nejakú metriku, podľa čoho si vyberáte klientov?
  • 21:00 Je to vhodné aj pre veľkých klientov?
  • 23:29 Je to teda iba o peniazoch?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť „weby pre klientov“ je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby „popadali“. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii „IT project Manager“, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho „mikromanažmentu“. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 „Done is better than perfect“ 👍 „Nestrelíš, nedáš gól“ 👍 „Aj pád na hubu je krok vpred“ 👍 „Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať“ Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do „strieľania“ a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Od 50 objednávok denne začína vážna logistika. Ako ju zvládnuť bez chaosu? (Viktor Veteška, An Systems)
6 min. čítanie

Od 50 objednávok denne začína vážna logistika. Ako ju zvládnuť bez chaosu? (Viktor Veteška, An Systems)

E-shopy rastú, no mnohé sa potichu dusia pod vlastnými objednávkami. Balíky meškajú, zásoby miznú, Excel horí a reputácia padá. Kedy je ten bod zlomu, kedy už nestačí baliť z garáže a treba zapnúť vážnu logistiku? V tomto rozhovore odhaľujeme zákulisie migrácie na ERP systém, ktorý vám môže zachrániť firmu. Prečo sa ho nebáť, ako ho […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Míňate tisíce na brand? Toto je dôvod, prečo vám to (možno) nefunguje… (Lukáš Bednár)
8 min. čítanie

Míňate tisíce na brand? Toto je dôvod, prečo vám to (možno) nefunguje… (Lukáš Bednár)

Myslíte si, že na budovanie značky potrebujete státisíce eur a tím kreatívcov z reklamy? Omyl. V tomto rozhovore zistíte, prečo sa do brandových kampaní oplatí investovať aj s menším rozpočtom a ako ich nastaviť tak, aby reálne prinášali výsledky. Odhaľujeme mýty o impresiách, CTR a „mŕtvych médiách“, ukazujeme, prečo televízia stále funguje, a čo dnes […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+