2 min. čítanie

Edrone a PrestaShop oznámili spoluprácu

Edrone, krakovská spoločnosť ponúkajúca CRM riešenia marketingovej automatizácie a PrestaShop, jedna z najpopulárnejších platforiem elektronického obchodu nadviazali spoluprácu. 

Edrone a PrestaShop oznámili spoluprácu

Voice commerce v PrestaShope

V súčasnosti systém PrestaShop využíva viac ako 250 000 internetových obchodov po celom svete a je preložený do 60 rôznych jazykov. Spoločnosť Edrone zase ročne vybaví viac ako 10 miliónov objednávok v 25 krajinách. Edrone je systém CRM s marketingovou automatizáciou a voice commerce, ktorý je navrhnutý špeciálne pre elektronické obchodovanie.

Používatelia Edrone môžu prepojiť svoj účet s nástrojmi PrestaShop.

“Spolupráca s PrestaShopom otvára nové možnosti elektronického obchodovania. Vďaka nej môžu majitelia e-shopov vstúpiť na vyššiu úroveň riadenia svojho internetového obchodu, zvýšiť tržby a lojalitu zákazníkov a vyniknúť na trhu vďaka inováciám, ako je technológia Voice Commerce,” hovorí Konrad Bujak, vedúci produktového oddelenia spoločnosti Edrone.

Vyskúšajte dvojtýždňovú trial verziu

Ak chcete riešenia používať, jednoducho si stiahnite a nainštalujte plugin z PrestaShopu. K dispozícii je 14-dňové skúšobné obdobie, počas ktorého si môžete otestovať funkcie nástroja. Integrácia Edrone je k dispozícii pre všetky obchody PrestaShop (okrem Ruska). Obzvlášť obľúbený je v krajinách strednej a východnej Európy a tiež v Južnej Amerike, napríklad v Brazílii.

“Spolupráca so spoločnosťou Edrone je ďalším krokom v realizácii našej stratégie budovania partnerstiev s kľúčovými hráčmi v odvetví elektronického obchodu. Naším poslaním je poskytovať služby najvyššej kvality a naša aliancia s popredným poskytovateľom riešení marketingovej automatizácie to len potvrdzuje,” komentuje Mateusz Osiecki, Country Manager PrestaShop Poľsko. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+