Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
2 min. čítanie

Edrone a PrestaShop oznámili spoluprácu

Edrone, krakovská spoločnosť ponúkajúca CRM riešenia marketingovej automatizácie a PrestaShop, jedna z najpopulárnejších platforiem elektronického obchodu nadviazali spoluprácu. 

Edrone a PrestaShop oznámili spoluprácu

Voice commerce v PrestaShope

V súčasnosti systém PrestaShop využíva viac ako 250 000 internetových obchodov po celom svete a je preložený do 60 rôznych jazykov. Spoločnosť Edrone zase ročne vybaví viac ako 10 miliónov objednávok v 25 krajinách. Edrone je systém CRM s marketingovou automatizáciou a voice commerce, ktorý je navrhnutý špeciálne pre elektronické obchodovanie.

Používatelia Edrone môžu prepojiť svoj účet s nástrojmi PrestaShop.

“Spolupráca s PrestaShopom otvára nové možnosti elektronického obchodovania. Vďaka nej môžu majitelia e-shopov vstúpiť na vyššiu úroveň riadenia svojho internetového obchodu, zvýšiť tržby a lojalitu zákazníkov a vyniknúť na trhu vďaka inováciám, ako je technológia Voice Commerce,“ hovorí Konrad Bujak, vedúci produktového oddelenia spoločnosti Edrone.

Vyskúšajte dvojtýždňovú trial verziu

Ak chcete riešenia používať, jednoducho si stiahnite a nainštalujte plugin z PrestaShopu. K dispozícii je 14-dňové skúšobné obdobie, počas ktorého si môžete otestovať funkcie nástroja. Integrácia Edrone je k dispozícii pre všetky obchody PrestaShop (okrem Ruska). Obzvlášť obľúbený je v krajinách strednej a východnej Európy a tiež v Južnej Amerike, napríklad v Brazílii.

“Spolupráca so spoločnosťou Edrone je ďalším krokom v realizácii našej stratégie budovania partnerstiev s kľúčovými hráčmi v odvetví elektronického obchodu. Naším poslaním je poskytovať služby najvyššej kvality a naša aliancia s popredným poskytovateľom riešení marketingovej automatizácie to len potvrdzuje,” komentuje Mateusz Osiecki, Country Manager PrestaShop Poľsko. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní
2 min. čítanie

Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní

Firmy investujú 90 % svojich SEO rozpočtov do Googlu, no zákazníci hľadajú inde. Analýza 1,5 miliardy vyhľadávaní od agentúry Rise at Seven ukazuje, že Google má už len 34,5 % z celkového objemu vyhľadávania. Zvyšok je zásluha YouTubu, TikToku a Instagramu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia
3 min. čítanie

Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia

Až 78 % zákazníkov v severských krajinách za posledný rok urobilo nákup v zahraničí. Počet oproti minulému roku vzrástol o štyri percentuálne body. Výsledky priniesla jesenná správa PostNord E-commerce in the Nordics 2025. Najobľúbenejšou destináciou zostáva Čína s 30 % podielom. Hlavným dôvodom je jednoznačne cena – uvádza ju viac než polovica nakupujúcich.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe