2 min. čítanie

Edrone a PrestaShop oznámili spoluprácu

Edrone, krakovská spoločnosť ponúkajúca CRM riešenia marketingovej automatizácie a PrestaShop, jedna z najpopulárnejších platforiem elektronického obchodu nadviazali spoluprácu. 

Edrone a PrestaShop oznámili spoluprácu

Voice commerce v PrestaShope

V súčasnosti systém PrestaShop využíva viac ako 250 000 internetových obchodov po celom svete a je preložený do 60 rôznych jazykov. Spoločnosť Edrone zase ročne vybaví viac ako 10 miliónov objednávok v 25 krajinách. Edrone je systém CRM s marketingovou automatizáciou a voice commerce, ktorý je navrhnutý špeciálne pre elektronické obchodovanie.

Používatelia Edrone môžu prepojiť svoj účet s nástrojmi PrestaShop.

“Spolupráca s PrestaShopom otvára nové možnosti elektronického obchodovania. Vďaka nej môžu majitelia e-shopov vstúpiť na vyššiu úroveň riadenia svojho internetového obchodu, zvýšiť tržby a lojalitu zákazníkov a vyniknúť na trhu vďaka inováciám, ako je technológia Voice Commerce,“ hovorí Konrad Bujak, vedúci produktového oddelenia spoločnosti Edrone.

Vyskúšajte dvojtýždňovú trial verziu

Ak chcete riešenia používať, jednoducho si stiahnite a nainštalujte plugin z PrestaShopu. K dispozícii je 14-dňové skúšobné obdobie, počas ktorého si môžete otestovať funkcie nástroja. Integrácia Edrone je k dispozícii pre všetky obchody PrestaShop (okrem Ruska). Obzvlášť obľúbený je v krajinách strednej a východnej Európy a tiež v Južnej Amerike, napríklad v Brazílii.

“Spolupráca so spoločnosťou Edrone je ďalším krokom v realizácii našej stratégie budovania partnerstiev s kľúčovými hráčmi v odvetví elektronického obchodu. Naším poslaním je poskytovať služby najvyššej kvality a naša aliancia s popredným poskytovateľom riešení marketingovej automatizácie to len potvrdzuje,” komentuje Mateusz Osiecki, Country Manager PrestaShop Poľsko. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max
5 min. čítanie

AI-generovaná kreatíva – rýchlosť a variabilita na max

Digitálny marketing prechádza revolúciou, ktorej hnacou silou je umelá inteligencia (AI). Tradičná tvorba marketingových kreatív – či už ide o vizuály, bannery, reklamné texty alebo videá – si vyžaduje množstvo času, ľudských zdrojov a finančných prostriedkov. Navyše, pri manuálnej tvorbe obsahu je veľmi ťažké dosiahnuť vysoký stupeň personalizácie, ktorý dnešní zákazníci očakávajú.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov
2 min. čítanie

EÚ ide po lacných balíkoch z Ázie. Denne ich príde 12 miliónov

Každý deň prúdi do Európy 12 miliónov malých balíkov z online obchodov mimo EÚ. Väčšina z nich je zámerne podhodnotená, aby sa vyhli daniam a mnohé obsahujú nebezpečné výrobky. Do hry teraz vstupuje Európsky parlament s návrhmi, ktoré by mohli zásadne ovplyvniť spôsob, akým nakupujeme online.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge Europe
14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku
3 min. čítanie

14 rokov kávy: Z detskej izby na na najväčší e-shop s kávou na Slovensku

Slovensko je známe svojou láskou ku kvalitnej káve a jednou z najvýraznejších značiek na tomto trhu je pražiareň kávy COFFEEIN, ktorá už 14 rokov prináša svojim zákazníkom to najlepšie z celého sveta. Za ich úspechom stojí nielen vášeň pre kávu, ale aj neustála snaha o vzdelávanie trhu a osobné návštevy farmárov v krajinách, kde sa […]

Peter Szabó Peter Szabó
Coffeein