Cestu od malého e-shopu k svetovému hráčovi dôverne pozná značka Be Lenka. COO firmy, Peter Brezani, odštartoval sériu prednášok a predstavil stratégie, ktoré im pomohli pri expanzii na zahraničné trhy. Prezradil aj to, prečo spustili 2 paralelné značky na čo si dať pozor.
Obchodovať s produktami z Ázie možno znie jednoducho, ale má svoje výzvy. Michaela Královičová, CEO spoločnosti Infinity Standard, vo svojom bloku vysvetľovala ako sa zásobovať efektívne a ako tento trh funguje v súčasnosti.
Aký vplyv má na zákazníka povesť firmy? Martin Sihelský zo Shoptetu dal ako odpoveď nekompromisné čísla: Až 89 % spotrebiteľov začína obchodovať s konkurenciou po zlej zákazníckej skúsenosti. Vo svojom bloku sa upriamil na automatizáciu a využitie AI v zákazníckom servise.
Dvojprednáška pod taktovkou Dexfinity prezentovala reálnu case study ich klienta. PPC špecialista Miroslav Šajban a Master of Client Development Samuel Ondrišák poskytli svoje znalosti z projektu a zamerali sa na zvyšovanie ziskovosti pri zachovaní obratu.
O tom, ako v Berlin Brands Group pretransformovali Google kampane, rozprával Matej Tomašovský, marketingový riaditeľ pre CEE. Ukázal, ako využívali feedy a Google Ads a ako ich tieto skúsenosti posunuli vpred.
Panelová diskusia šla do detailu a rozoberala zvedavé otázky divákov. Na úplný záver si zo súťaže o pozorné vnímanie prednášok a rýchle prsty odniesli traja výhercovia hodnotné ceny od sponzorov.
Ďakujeme za priateľskú atmosféru, ktorú sa v prešovskom TROJKA Šariš Pube opäť podarilo vykúzliť. Nezabudnite si pozrieť celú fotogalériu z prešovskej konferencie. Prešov je čarovné mesto, ktoré má záujem učiť sa nové prístupy v podnikaní, nasledovať trendy a ísť za svojimi cieľmi.
Ďalšia zastávka e-commerce konferencií je v Trnave, a to už 26.3. Zaobstarajte si lístky už teraz.