2 min. čítanie

Po roku opäť v Prešove: Na Ecommerce Bridge LIVE sa riešili súčasné výzvy marketingu

V Prešove to odpálilo až 6 rečníkov! Veľa otázok, trefné odpovede a samozrejme skvelá atmosféra – aj taký bol posledný Ecommerce Bridge LIVE.

Po roku opäť v Prešove: Na Ecommerce Bridge LIVE sa riešili súčasné výzvy marketingu

Cestu od malého e-shopu k svetovému hráčovi dôverne pozná značka Be Lenka. COO firmy, Peter Brezani, odštartoval sériu prednášok a predstavil stratégie, ktoré im pomohli pri expanzii na zahraničné trhy. Prezradil aj to, prečo spustili 2 paralelné značky na čo si dať pozor.

Peter Brezani z Be Lenka

Obchodovať s produktami z Ázie možno znie jednoducho, ale má svoje výzvy. Michaela Královičová, CEO spoločnosti Infinity Standard, vo svojom bloku vysvetľovala ako sa zásobovať efektívne a ako tento trh funguje v súčasnosti.

Michaela Královičová z Infinity Standard

Aký vplyv má na zákazníka povesť firmy? Martin Sihelský zo Shoptetu dal ako odpoveď nekompromisné čísla: Až 89 % spotrebiteľov začína obchodovať s konkurenciou po zlej zákazníckej skúsenosti. Vo svojom bloku sa upriamil na automatizáciu a využitie AI v zákazníckom servise.

Martin Sihelský zo Shoptetu

Dvojprednáška pod taktovkou Dexfinity prezentovala reálnu case study ich klienta. PPC špecialista Miroslav Šajban a Master of Client Development Samuel Ondrišák poskytli svoje znalosti z projektu a zamerali sa na zvyšovanie ziskovosti pri zachovaní obratu.

Miroslav Šajban a Samuel Ondrišák z Dexfinity

O tom, ako v Berlin Brands Group pretransformovali Google kampane, rozprával Matej Tomašovský, marketingový riaditeľ pre CEE. Ukázal, ako využívali feedy a Google Ads a ako ich tieto skúsenosti posunuli vpred.

Matej Tomašovský z Berlin Brands Group

Panelová diskusia šla do detailu a rozoberala zvedavé otázky divákov. Na úplný záver si zo súťaže o pozorné vnímanie prednášok a rýchle prsty odniesli traja výhercovia hodnotné ceny od sponzorov.

Panelová diskusia všetkých spíkrov

Ďakujeme za priateľskú atmosféru, ktorú sa v prešovskom TROJKA Šariš Pube opäť podarilo vykúzliť. Nezabudnite si pozrieť celú fotogalériu z prešovskej konferencie. Prešov je čarovné mesto, ktoré má záujem učiť sa nové prístupy v podnikaní, nasledovať trendy a ísť za svojimi cieľmi.

Ďalšia zastávka e-commerce konferencií je v Trnave, a to už 26.3. Zaobstarajte si lístky už teraz.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Shopcamp vsádza na poctivý obsah
3 min. čítanie

Shopcamp vsádza na poctivý obsah

Čo spája riadenie miliardových obratov, škálovanie značiek do zahraničia, influencer marketing, dáta v HR a neustály súboj medzi výkonnostným marketingom a budovaním značky? Všetky tieto výzvy riešia e-commerce profesionáli každý deň – a práve na ne sa tento rok zameria Shopcamp. Konferencia pre e-commerce profesionálov sa vracia 17. septembra na ČVUT v Prahe a jej […]

Redakcia Redakcia
Bezplatný webinár o technickom SEO, ktorý vám pomôže získať lepšie konverzie a ušetriť na reklame
2 min. čítanie

Bezplatný webinár o technickom SEO, ktorý vám pomôže získať lepšie konverzie a ušetriť na reklame

Pomalá a zle optimalizovaná webová stránka je v súčasnosti najbežnejší scenár, vďaka ktorému mnohé spoločnosti strácajú tisíce eur mesačne. Prečo tomu tak je, sa dozviete v bezplatnom webinári, ktorý organizuje TechSEO Vitals po prvýkrát aj na Slovensku.

Martin Štěpánek Martin Štěpánek
Konzultant technického SEO a optimalizácie rýchlosti stránok, TechSEO Vitals
Čo zaznelo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslednou konferenciou pred letnou pauzou?
5 min. čítanie

Čo zaznelo na Ecommerce Bridge LIVE Nitra – poslednou konferenciou pred letnou pauzou?

Plné sály, úprimné diskusie a energia, ktorá sa nedá vytvoriť online. Aj tentoraz sa potvrdilo, že keď sa stretne komunita ľudí, ktorí e-commerce nielen robia, ale reálne sa oň zaujímajú, vzniká niečo viac, než len konferencia. Na pódiu sa vystriedali rečníci s rozdielnymi pohľadmi od výkonu až po budovanie značky, od stability v čase poklesu […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge