Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január už čoskoro
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
4 min. čítanie

Po letnej pauze zavítal Ecommerce Bridge LIVE do Košíc. Skvelé publikum vypredalo celý priestor

Metropola východu sa ukázala v najlepšom svetle. Večer bol plný humoru, skvelého občerstvenia, podnetných otázok a, samozrejme, fantastických rečníkov. A ja som to celé sledovala z Bratislavy.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Po letnej pauze zavítal Ecommerce Bridge LIVE do Košíc. Skvelé publikum vypredalo celý priestor

Leto utieklo ako voda a OOO e-maily vystriedali pozvánky na eventy. Prispeli sme svojou troškou aj s Ecommerce Bridge LIVE. Za celý rok organizujeme až 11 podujatí po celom Slovensku. Začali sme v Bardejove, prešli sme strednom aj západnom a teraz prišli na rad krásne Košice.

Hlavou v Košiciach, telom v Bratislave

Aj keď sa tradične konferencií účastním v sprievode Michala a Štefana, tentokrát som využila sledovanie živého vysielania. Tradične ho ponúkame každému, kto sa chce vzdelávať v e-commerce sfére, a to úplne zadarmo.

Nevýhodou je, že človek príde o možnosť spoznať zaujímavých ľudí, ktorí zažívajú podobné veci ako vy. Alebo už majú určité výzvy za sebou, a tak dokážu inšpirovať k zlepšeniu či zmene. Nehovoriac o tom, že networking dokáže priniesť nové obchodné kontakty.

Druhá vec je, že človek si doma neprichystá také skvostné občerstvenie, o aké sa postarali ľudia z Platz kantína.

A v neposlednom rade, špeciálny bonus majú účastníci konferencie v tom, že si v závere zažijú panelovú diskusiu so všetkými rečníkmi a súťaž o ceny. V panelovke je priestor venovať sa otázkam, na ktoré možno neostal čas priamo po prednáške. Účastníci (nielen tí priamo na mieste, ale aj z live streamu) totiž môžu už počas prednášky dávať spíkrom otázky cez Slido. A výhodou pýtať sa v rámci panelovky je aj to, že získate rôzne pohľady od viacerých profesionálov.

panelovka kosice ecommerce bridge live 2024

Poďme si zrekapitulovať, čo odznelo na štvrtkovom stretnutí e-commerce profesionálov.

Šimon Radil, Möbelix: Čo robiť, keď sa nedarí?

V marketingu treba dodržiavať jasnú stratégiu a byť konzistentný. Prednáška upozornila, že obdobie od pandémie prinieslo neustále výkyvy a neistoty. Firmy však musia byť pripravené reagovať na zmeny, ktoré môžu prísť nečakane. A nevzdávať sa.

„Už som to skúšal, nešlo to, tak to robiť nebudem. Lenže sortiment, trh, zákazníci… všetko sa mení. To, čo nefungovalo – nie pri kampani, ktorá bola minulý mesiac, ale napr. pred dvomi rokmi –, možno bude fungovať teraz.“

Šimon Radil, Möbelix

Mário Babej, WAME: Reklamáciám a vratkám sa nevyhnete. Tak s nimi začnite pracovať

Pri predajoch sa obchodníci usmievajú, no pri vratkách vraštia čelo. Žiaľ, nikto sa im nevyhne. Najvernejšie to pozná segment módy, doplnkov a obuvi, ako naznačil graf z prezentácie. Je to súčasť online predaja a treba sa s tým zmieriť.

Zákazník by na to nemal doplatiť. Mário sa podelil o zaujímavý údaj – 92 % zákazníkov rado nakúpi znovu v rovnakom e-shope, ak bola reklamácia vybavená jednoducho.

„Sám som sa čudoval, že 67 % zákazníkov si pred nákupom pozrie, ako máte v prípade výmeny riešenú reklamáciu. Verte, že to môže mať zásadný vplyv na konverznú mieru.“

Mário Babej, WAME

Peter Zliechovec, dabl.: Ako zistiť, že je váš obsah efektívny?

Kvalitný obsah buduje cestu k srdciam zákazníkov. Mnoho značiek si pod slovom „obsah“ predstaví, že musí naštartovať blog a písať generické texty. No nie je obsah ako obsah. Navyše, táto disciplína si vyžaduje trpezlivosť.

Peter sa dotkol UCG contentu a zdôraznil vyhodnocovanie a optimalizáciu. Jasne ukázal, na čo je vhodné zamerať sa a prezradil aj to, ktoré nástroje sa im v agentúre osvedčili.

„Kto sa pustí do content marketingu, čaká zázraky. Myslí si, že po mesiaci mu to prinesie stovky či tisícky návštev a pôjde to bomby. Tvorba užitočného obsahu však potrebuje čas. Aktivity aj procesy trvajú nejakú dobu a samotný nábeh organických návštev je postupný.“

Peter Zliechovec, dabl.

Hana Vršanská, ABRA Flexi & Petr Ferschmann, Dativery: Výhody integrácie moderných e-commerce aplikácií

Aplikácie sa stali našou každodennou súčasťou v osobnom aj pracovnom živote. A pri práci v e-commerce dokáže dobrá integrácia výrazne uľahčiť život.

Hana s Petrom ukázali, ako umožní integrácia moderných aplikácií a služieb do podnikového informačného systému efektívne riadiť firmu. Praktické prístupy k prepojeniu aplikácií a kroky potrebné pre úspešnú implementáciu vám pomôžu optimalizovať procesy a zvýšiť ziskovosť.

„Nie je to tak dávno, čo boli v ERP systémoch newsletterové aplikácie. Teraz však na to máte iné nástroje. A to, čo sa stalo s týmito aplikáciami, sa stalo aj so skladmi, expedíciami a ďalšími. To je podľa mňa budúcnosť.“

Petr Ferschmann, Dativery

Jozef Verbovský, SOS electronic: B2B marketing nie je strašiak

Nedôvera B2B firiem voči predaju fyzických produktov cez e-shop je pomerne častý jav. Príklad od SOS electronic však dokázal, že tento model môže byť úspešný.

Jozef vo svojej prednáške predstavil niekoľko osvedčených stratégií pre B2B e-shopy. Varoval aj pred chybami, ktorým sa treba vyhnúť.

„Nepredávajte, ale zbierajte leady. A musíte sa s obchodom dohodnúť, čo budete považovať za lead. V tom musíte mať úplne jasno.“

Jozef Verbovský, SOS electronic

Vidíme sa v Banskej Bystrici

Domáce sledovanie má svoje plusy, no zažiť pohodovú konferenciu nabitú inšpiratívnymi myšlienkami a ľuďmi je nezameniteľné. Buďte pri tom s nami na ďalších podujatiach. Lístky do Banskej Bystrice už sú von.

Zdieľať článok
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge

Starám sa o obsah na ecommercebridge.sk a ecommercebridge.cz. 💌 Filtrujem témy z oblasti e-commerce a marketingu, aby ste mali všetko na jednom mieste a získali prehľad o tom, čo sa deje doma aj vo svete. 📰 Tvorím aj časopis Ecommerce Bridge, ktorý odberateľom posielame zadarmo.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Novembrová konferencia Eshopista opäť prepojí špičky českej e-commerce, zameria sa na udržateľnosť, ekológiu i greenwashing e-shopov
4 min. čítanie

Novembrová konferencia Eshopista opäť prepojí špičky českej e-commerce, zameria sa na udržateľnosť, ekológiu i greenwashing e-shopov

Dá sa technológiou bojovať proti plytvaniu jedlom? Ako mladé generácie vnímajú udržateľnosť a ekológiu? Čo budú e-shopy musieť zmeniť s novou legislatívou o obalových materiáloch alebo ako správne a efektívne komunikovať udržateľnosť? Na tieto aj mnohé iné otázky odpovie ďalší diel konferencie Eshopista: Udržateľnosť a ekológia, a to vo štvrtok 28. novembra od 14:00 v […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ecommerce Bridge LIVE priniesol do Popradu skvelých rečníkov
4 min. čítanie

Ecommerce Bridge LIVE priniesol do Popradu skvelých rečníkov

V priestoroch popradského coworkingu sa v jeden štvrtkový novembrový večer intenzívne skloňovali slová ako marketing, podnikanie, brand či umelá inteligencia. Na Ecommerce Bridge LIVE sa stretli poprední zástupcovia e-commerce segmentu, aby odprezentovali overené cesty a pomohli tak podnikaniu v regióne. O čom hovoril zakladateľ GymBeam či riaditeľ Zľavomatu?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+