Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Pinterest spúšťa priame odkazy

Pinterest pred Vianocami priniesol nové možnosti ako posilniť kampane. Zameral sa na rozšírenie novej funkcie priamych odkazov.

Pinterest spúšťa priame odkazy
Zdroj: Pinterest

Podľa Pinterestu je hlavným dôvodom používania tejto sociálnej siete vyhľadávanie informácií o produktoch a značkách. Nová funkcia priamych odkazov má zjednodušiť cestu od záujmu ku konverzii.

“Pri iných reklamách na Pintereste sa vyžadujú dve kliknutia, aby sa človek dostal mimo Pinterest. Najskôr sa ľuďom zobrazí reklama zblízka a potom sa druhým kliknutím dostanú z Pinterestu na webovú stránku inzerenta. V prípade reklám využívajúcich priame odkazy stačí jedno kliknutie a prejdete priamo na stránku inzerenta. Táto zjednodušená cesta zákazníka je navrhnutá tak, aby podporovala ciele spodného funnelu pri nižších nákladoch,” vysvetľujú vo vyhlásení.

Výkon v číslach

Pinterest považuje priame odkazy za úspech. “Značky, ktoré začali používať priame odkazy v kampaniach zameraných na fázu zvažovania, zaznamenali v priemere o 96 % viac kliknutí na stránky s povolenými odkazmi v porovnaní s ich predchádzajúcimi kampaňami na Pintereste. To dokonca zahŕňa aj úsporu nákladov, pričom náklady na jedno odchádzajúce kliknutie klesli o neuveriteľných 38 %.”

Konverzné kampane podľa platformy dosahujú podobné úspechy. Značky, ktoré využívajú katalógové kampane, zaznamenali priemerný nárast počtu kliknutí na stránku o 68 % a 26 % nárast konverzií na základe kliknutia.

Pinterest uvádza, že v kampaniach zameraných na fázu zvažovania sú priame odkazy automaticky povolené, no v konverzných a nákupných kampaniach si ich inzerenti musia zapnúť v Správcovi reklám.

Výsledky posledného kvartálu Pinterestu prekvapili na globálnej úrovni – rastie počet používateľov aj inzerentov. V našich končinách sa táto platforma pri plánovaní reklamných kampaní trochu neprávom opomína. V nedávnom rozhovore s Dávidom Šerfözöm z Alephu sa dozviete viac o potenciáli tejto siete.

|

Najnovšie z kategórie Sociálne siete
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+