
Podľa Pinterestu je hlavným dôvodom používania tejto sociálnej siete vyhľadávanie informácií o produktoch a značkách. Nová funkcia priamych odkazov má zjednodušiť cestu od záujmu ku konverzii.
“Pri iných reklamách na Pintereste sa vyžadujú dve kliknutia, aby sa človek dostal mimo Pinterest. Najskôr sa ľuďom zobrazí reklama zblízka a potom sa druhým kliknutím dostanú z Pinterestu na webovú stránku inzerenta. V prípade reklám využívajúcich priame odkazy stačí jedno kliknutie a prejdete priamo na stránku inzerenta. Táto zjednodušená cesta zákazníka je navrhnutá tak, aby podporovala ciele spodného funnelu pri nižších nákladoch,” vysvetľujú vo vyhlásení.
Výkon v číslach
Pinterest považuje priame odkazy za úspech. “Značky, ktoré začali používať priame odkazy v kampaniach zameraných na fázu zvažovania, zaznamenali v priemere o 96 % viac kliknutí na stránky s povolenými odkazmi v porovnaní s ich predchádzajúcimi kampaňami na Pintereste. To dokonca zahŕňa aj úsporu nákladov, pričom náklady na jedno odchádzajúce kliknutie klesli o neuveriteľných 38 %.”
Konverzné kampane podľa platformy dosahujú podobné úspechy. Značky, ktoré využívajú katalógové kampane, zaznamenali priemerný nárast počtu kliknutí na stránku o 68 % a 26 % nárast konverzií na základe kliknutia.
Pinterest uvádza, že v kampaniach zameraných na fázu zvažovania sú priame odkazy automaticky povolené, no v konverzných a nákupných kampaniach si ich inzerenti musia zapnúť v Správcovi reklám.
Výsledky posledného kvartálu Pinterestu prekvapili na globálnej úrovni – rastie počet používateľov aj inzerentov. V našich končinách sa táto platforma pri plánovaní reklamných kampaní trochu neprávom opomína. V nedávnom rozhovore s Dávidom Šerfözöm z Alephu sa dozviete viac o potenciáli tejto siete.
