Spoločnosť vykázala príjmy vo výške 763 milónov dolárov aj napriek vojnovému konfliktu na Blízkom východe, ktorý spôsobil prestávku vo výdavkoch. Generálny riaditeľ spoločnosti Bill Ready uviedol, že inzerenti sa vrátili.
Používatelia rastú
Výrazný nárast globálnych mesačných aktívnych používateľov, ktorých je takmer 500 miliónov, môže inzerentom pomôcť pri dosahu. Napríklad podľa analytikov Citi generácia Z v súčasnosti tvorí až 42 % mesačných aktívnych používateľov.
Spoločnosť Barclays zvýšila predpokladanú cenu akcií pre Pinterest z 27 na 29 dolárov. “Je zriedkavé vidieť spoločnosť v digitálnom reklamnom priestore (najmä v oblasti grafickej reklamy), ktorá je schopná zvýšiť množstvo reklám a zároveň zvýšiť zapojenie, čím dosiahne zrýchlenie príjmov (a to ešte pred tým, než sa do toho vložia reklamné možnosti Amazonu).” uviedli analytici Barclays.
Produkt mobilnej reklamy Pinterest s hĺbkovým prepojením zaznamenal viac ako 200 % nárast miery konverzie, pričom mesačný nárast aktívnych používateľov bol medziročne o 8 %.
Plány a ambície na ďalší rok
Spoločnosť Pinterest vo štvrtom štvrťroku 2023 predpovedá rast na úrovni 11 % až 13 %. “Pri vstupe do roku 2024 sa domnievame, že nás čaká viacero katalyzátorov v oblasti rastu angažovanosti, inovácií reklám, rozširovania partnerstva so spoločnosťou Amazon a konzistentného zvyšovania marží,” napísali analytici Citi v správe pre investorov.
“Naši používatelia sa hlboko zapájajú a my dosahujeme lepšie výsledky pre inzerentov vďaka lepšiemu meraniu a inováciám v celom funnelu,” povedal Ready.
Na potenciál Pinterestu sme si posvietili aj v rozhovore s Dávidom Šerfözöm.