Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Pinterest rastie a prináša zaujímavé dosahy

Tretí kvartál priniesol sociálnej sieti Pinterest dobré výsledky, ktoré prekonali očakávané zisky a príjmy. Pozitívne správy sa objavili aj v oblasti reklamy.

Pinterest rastie a prináša zaujímavé dosahy

Spoločnosť vykázala príjmy vo výške 763 milónov dolárov aj napriek vojnovému konfliktu na Blízkom východe, ktorý spôsobil prestávku vo výdavkoch. Generálny riaditeľ spoločnosti Bill Ready uviedol, že inzerenti sa vrátili.

Používatelia rastú

Výrazný nárast globálnych mesačných aktívnych používateľov, ktorých je takmer 500 miliónov, môže inzerentom pomôcť pri dosahu. Napríklad podľa analytikov Citi generácia Z v súčasnosti tvorí až 42 % mesačných aktívnych používateľov. 

Spoločnosť Barclays zvýšila predpokladanú cenu akcií pre Pinterest z 27 na 29 dolárov. “Je zriedkavé vidieť spoločnosť v digitálnom reklamnom priestore (najmä v oblasti grafickej reklamy), ktorá je schopná zvýšiť množstvo reklám a zároveň zvýšiť zapojenie, čím dosiahne zrýchlenie príjmov (a to ešte pred tým, než sa do toho vložia reklamné možnosti Amazonu).” uviedli analytici Barclays.

Produkt mobilnej reklamy Pinterest s hĺbkovým prepojením zaznamenal viac ako 200 % nárast miery konverzie, pričom mesačný nárast aktívnych používateľov bol medziročne o 8 %.

Plány a ambície na ďalší rok

Spoločnosť Pinterest vo štvrtom štvrťroku 2023 predpovedá rast na úrovni 11 % až 13 %. “Pri vstupe do roku 2024 sa domnievame, že nás čaká viacero katalyzátorov v oblasti rastu angažovanosti, inovácií reklám, rozširovania partnerstva so spoločnosťou Amazon a konzistentného zvyšovania marží,” napísali analytici Citi v správe pre investorov.

“Naši používatelia sa hlboko zapájajú a my dosahujeme lepšie výsledky pre inzerentov vďaka lepšiemu meraniu a inováciám v celom funnelu,” povedal Ready.

Na potenciál Pinterestu sme si posvietili aj v rozhovore s Dávidom Šerfözöm.

|

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+