2 min. čítanie

Pinterest rastie a prináša zaujímavé dosahy

Tretí kvartál priniesol sociálnej sieti Pinterest dobré výsledky, ktoré prekonali očakávané zisky a príjmy. Pozitívne správy sa objavili aj v oblasti reklamy.

Pinterest rastie a prináša zaujímavé dosahy

Spoločnosť vykázala príjmy vo výške 763 milónov dolárov aj napriek vojnovému konfliktu na Blízkom východe, ktorý spôsobil prestávku vo výdavkoch. Generálny riaditeľ spoločnosti Bill Ready uviedol, že inzerenti sa vrátili.

Používatelia rastú

Výrazný nárast globálnych mesačných aktívnych používateľov, ktorých je takmer 500 miliónov, môže inzerentom pomôcť pri dosahu. Napríklad podľa analytikov Citi generácia Z v súčasnosti tvorí až 42 % mesačných aktívnych používateľov. 

Spoločnosť Barclays zvýšila predpokladanú cenu akcií pre Pinterest z 27 na 29 dolárov. „Je zriedkavé vidieť spoločnosť v digitálnom reklamnom priestore (najmä v oblasti grafickej reklamy), ktorá je schopná zvýšiť množstvo reklám a zároveň zvýšiť zapojenie, čím dosiahne zrýchlenie príjmov (a to ešte pred tým, než sa do toho vložia reklamné možnosti Amazonu).“ uviedli analytici Barclays.

Produkt mobilnej reklamy Pinterest s hĺbkovým prepojením zaznamenal viac ako 200 % nárast miery konverzie, pričom mesačný nárast aktívnych používateľov bol medziročne o 8 %.

Plány a ambície na ďalší rok

Spoločnosť Pinterest vo štvrtom štvrťroku 2023 predpovedá rast na úrovni 11 % až 13 %. „Pri vstupe do roku 2024 sa domnievame, že nás čaká viacero katalyzátorov v oblasti rastu angažovanosti, inovácií reklám, rozširovania partnerstva so spoločnosťou Amazon a konzistentného zvyšovania marží,“ napísali analytici Citi v správe pre investorov.

„Naši používatelia sa hlboko zapájajú a my dosahujeme lepšie výsledky pre inzerentov vďaka lepšiemu meraniu a inováciám v celom funnelu,“ povedal Ready.

Na potenciál Pinterestu sme si posvietili aj v rozhovore s Dávidom Šerfözöm.

|

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+