Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Pinterest na globálnych trhoch: Ako sa snaží maximalizovať zisky a prekonať konkurenciu

Pinterest zaznamenal nárast počtu používateľov za posledný štvrťrok. Platforma sa znovu dostala do pozitívnych čísel, ktoré skreslil nárast počas Covidu a následný úpadok v roku 2021. Navyše sa mu podarilo nadviazať nové reklamné partnerstvo s Google, čo môže pomôcť zvýšiť jeho zisky.

Pinterest na globálnych trhoch: Ako sa snaží maximalizovať zisky a prekonať konkurenciu
Zdroj: Depositphotos

Sieti celkovo pribudlo 16 miliónov nových používateľov, len jeden milión z nich pochádza zo Severnej Ameriky, ktorá je kľúčovým trhom príjmov. Platforma v Európe za posledné obdobie narástla a stúpli aj príjmy na používateľa.

Zdroj: Pinterest

Pinterest v poslednom štvrťroku generoval celkovo 981 miliónov dolárov. Aj keď to vyzerá ako pekný výsledok, očakávalo sa vyššie číslo a ovplyvnilo to hodnotu akcií spoločnosti.

Možno tomu pomôže nová spolupráca s Google. Spoločnosť umožní hostiť reklamy, čo by malo zlepšiť monetizáciu a príjmy, najmä mimo USA. Odhady pre budúce tržby sú však relatívne nízke a spoločnosť čelí konkurencii od väčších trhovísk, čo môže obmedziť jej potenciál.

Nová spolupráca s Google by mala zlepšiť maximalizovať potenciál monetizácie, predovšetkým v oblastiach mimo USA, kde Pinterest ešte len rozvíja svoje reklamné nástroje.

Zdroj: Pinterest

Aj napriek týmto výzvam Pinterest ostáva zaujímavým hráčom, ktorý rastie v počte používateľov a sústreďuje sa na digitálne nákupné zážitky. Snaží sa maximalizovať svoj potenciál prostredníctvom nových partnerstiev, aj keď existuje riziko, že spolupráca s konkurentmi nemusí priniesť dlhodobý úspech.

S takmer 490 miliónmi potenciálnych zákazníkov sa však Pinterest javí ako platforma, ktorú značky môžu zvážiť, aby lepšie porozumeli záujmom ľudí a efektívne oslovovali ich nákupné zámery. Na potenciál Pinterestu sme si posvietili aj v rozhovore s Dávidom Šerfözöm.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+