2 min. čítanie

Ako robia performance marketing v korporáciách? (Andrej Salner, Basta Digital)

Andrej Salner je spoluzakladateľ agentúry Basta digital, kde pôsobí už 13 rokov. Zakladal aj Blue Alliance - alianciu online marketingových agentúr v strednej a východnej Európe. Rozprávali sme sa o tom, akým spôsobom robia v Basta digital performance marketing pre korporácie.

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:53 čo presne Andrej robí na jeho pozícii konzultanta;
  • 2:06 koľko percent z ich klientov tvoria korporácie, ako získali korporátnych klientov;
  • 6:30 či agentúra získa spolu s veľkým korporátnym klientom aj veľa peňazí;
  • 8:35 či prechádzajú korporácie viac na digitál a ako sledujú svoje výdavky;
  • 12:29 ako vedia v agentúre zosúladiť reportovanie, porovnanie výkonnosti marketingu v digitále a TV;
  • 15:50 aké ciele si nastavujú pri klientovi, ako je napríklad Hyundai, koľko percent z celkového marketingu tvorí u automobiliek digitál;
  • 19:00 kto určuje ciele, na ktoré sa má korporátny klient zamerať;
  • 21:49 ako riešia generovanie leadov pre korporácie, do akej miery sa vedia popasovať so zmenami, napríklad na weboch;
  • 24:58 aké má skúsenosti s tým, ak chcú niečo zmeniť na spolupráci s korporáciou alebo na ich cieľoch, či je veľký problém prejsť štruktúrami;
  • 30:36 či by odporúčal aj iným agentúram zamerať sa na korporátnych klientov.
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok