1 min. čítanie

Ako robia performance marketing v korporáciách? (Andrej Salner, Basta Digital)

Andrej Salner je spoluzakladateľ agentúry Basta digital, kde pôsobí už 13 rokov. Zakladal aj Blue Alliance - alianciu online marketingových agentúr v strednej a východnej Európe. Rozprávali sme sa o tom, akým spôsobom robia v Basta digital performance marketing pre korporácie.

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:53 čo presne Andrej robí na jeho pozícii konzultanta;
  • 2:06 koľko percent z ich klientov tvoria korporácie, ako získali korporátnych klientov;
  • 6:30 či agentúra získa spolu s veľkým korporátnym klientom aj veľa peňazí;
  • 8:35 či prechádzajú korporácie viac na digitál a ako sledujú svoje výdavky;
  • 12:29 ako vedia v agentúre zosúladiť reportovanie, porovnanie výkonnosti marketingu v digitále a TV;
  • 15:50 aké ciele si nastavujú pri klientovi, ako je napríklad Hyundai, koľko percent z celkového marketingu tvorí u automobiliek digitál;
  • 19:00 kto určuje ciele, na ktoré sa má korporátny klient zamerať;
  • 21:49 ako riešia generovanie leadov pre korporácie, do akej miery sa vedia popasovať so zmenami, napríklad na weboch;
  • 24:58 aké má skúsenosti s tým, ak chcú niečo zmeniť na spolupráci s korporáciou alebo na ich cieľoch, či je veľký problém prejsť štruktúrami;
  • 30:36 či by odporúčal aj iným agentúram zamerať sa na korporátnych klientov.
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
1 min. čítanie

Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Večný boj medzi tým, či mať interný tím, agentúru, alebo nebodaj sa spoliehať na freelancera, je stále v kurze. Každá z menovaných možností má svoje výhody aj nevýhody. Ako zákazník by ste si mali vedieť vyhodnotiť, čo sa vám najviac oplatí a samozrejme aj trošku tejto práci rozumieť, pokiaľ nechcete zostať oklamaní… Kedy je vhodné […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+