1 min. čítanie

Ako robia performance marketing v korporáciách? (Andrej Salner, Basta Digital)

Andrej Salner je spoluzakladateľ agentúry Basta digital, kde pôsobí už 13 rokov. Zakladal aj Blue Alliance - alianciu online marketingových agentúr v strednej a východnej Európe. Rozprávali sme sa o tom, akým spôsobom robia v Basta digital performance marketing pre korporácie.

|

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:53 čo presne Andrej robí na jeho pozícii konzultanta;
  • 2:06 koľko percent z ich klientov tvoria korporácie, ako získali korporátnych klientov;
  • 6:30 či agentúra získa spolu s veľkým korporátnym klientom aj veľa peňazí;
  • 8:35 či prechádzajú korporácie viac na digitál a ako sledujú svoje výdavky;
  • 12:29 ako vedia v agentúre zosúladiť reportovanie, porovnanie výkonnosti marketingu v digitále a TV;
  • 15:50 aké ciele si nastavujú pri klientovi, ako je napríklad Hyundai, koľko percent z celkového marketingu tvorí u automobiliek digitál;
  • 19:00 kto určuje ciele, na ktoré sa má korporátny klient zamerať;
  • 21:49 ako riešia generovanie leadov pre korporácie, do akej miery sa vedia popasovať so zmenami, napríklad na weboch;
  • 24:58 aké má skúsenosti s tým, ak chcú niečo zmeniť na spolupráci s korporáciou alebo na ich cieľoch, či je veľký problém prejsť štruktúrami;
  • 30:36 či by odporúčal aj iným agentúram zamerať sa na korporátnych klientov.
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako sa nesklamať pri výbere nových kolegov – marketérov (Marta Fabiánová, TCC online)
1 min. čítanie

Ako sa nesklamať pri výbere nových kolegov – marketérov (Marta Fabiánová, TCC online)

Pri výbere správnych ľudí na akúkoľvek pozíciu je to častokrát veľmi náročné. Viacero kôl pohovorov, testovacie zadanie a nakoniec prijmete človeka, ktorého po týždni musíte vyhodiť. Preto je výberové konanie extrémne dôležité. Ako zvoliť správnu stratégiu pri hajrovaní nových ľudí, v čom vám vie pomôcť profesionálne testovanie pred náborom a či má zmysel aj priebežne […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Vypli sme influencerov a nič sa nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1 min. čítanie

Vypli sme influencerov a nič sa nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Využívanie Influencerov v poslednom období dostáva jednu ranu za druhou. Niet sa čomu čudovať. Vysoké ceny za spolupráce, vlažné vzťahy k prezentovaným produktom či službám a prílišná saturácia sponzorovaných príspevkov sú azda najväčšími výkričníkmi z pohľadu značiek. Či sú influenceri vhodní pre každú značku, ako fungujú krátkodobé kampane oproti dlhodobým a kam smeruje celé toto […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+