V rozhovore sa dozviete:
- 0:53 čo presne Andrej robí na jeho pozícii konzultanta;
- 2:06 koľko percent z ich klientov tvoria korporácie, ako získali korporátnych klientov;
- 6:30 či agentúra získa spolu s veľkým korporátnym klientom aj veľa peňazí;
- 8:35 či prechádzajú korporácie viac na digitál a ako sledujú svoje výdavky;
- 12:29 ako vedia v agentúre zosúladiť reportovanie, porovnanie výkonnosti marketingu v digitále a TV;
- 15:50 aké ciele si nastavujú pri klientovi, ako je napríklad Hyundai, koľko percent z celkového marketingu tvorí u automobiliek digitál;
- 19:00 kto určuje ciele, na ktoré sa má korporátny klient zamerať;
- 21:49 ako riešia generovanie leadov pre korporácie, do akej miery sa vedia popasovať so zmenami, napríklad na weboch;
- 24:58 aké má skúsenosti s tým, ak chcú niečo zmeniť na spolupráci s korporáciou alebo na ich cieľoch, či je veľký problém prejsť štruktúrami;
- 30:36 či by odporúčal aj iným agentúram zamerať sa na korporátnych klientov.