1 min. čítanie

Ako robia performance marketing v korporáciách? (Andrej Salner, Basta Digital)

Andrej Salner je spoluzakladateľ agentúry Basta digital, kde pôsobí už 13 rokov. Zakladal aj Blue Alliance - alianciu online marketingových agentúr v strednej a východnej Európe. Rozprávali sme sa o tom, akým spôsobom robia v Basta digital performance marketing pre korporácie.

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:53 čo presne Andrej robí na jeho pozícii konzultanta;
  • 2:06 koľko percent z ich klientov tvoria korporácie, ako získali korporátnych klientov;
  • 6:30 či agentúra získa spolu s veľkým korporátnym klientom aj veľa peňazí;
  • 8:35 či prechádzajú korporácie viac na digitál a ako sledujú svoje výdavky;
  • 12:29 ako vedia v agentúre zosúladiť reportovanie, porovnanie výkonnosti marketingu v digitále a TV;
  • 15:50 aké ciele si nastavujú pri klientovi, ako je napríklad Hyundai, koľko percent z celkového marketingu tvorí u automobiliek digitál;
  • 19:00 kto určuje ciele, na ktoré sa má korporátny klient zamerať;
  • 21:49 ako riešia generovanie leadov pre korporácie, do akej miery sa vedia popasovať so zmenami, napríklad na weboch;
  • 24:58 aké má skúsenosti s tým, ak chcú niečo zmeniť na spolupráci s korporáciou alebo na ich cieľoch, či je veľký problém prejsť štruktúrami;
  • 30:36 či by odporúčal aj iným agentúram zamerať sa na korporátnych klientov.
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)
4 min. čítanie

SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)

Podnikateľské prostredie medzi software na fakturáciu je pomerne saturované. Spoločnosť SuperFaktúra to ale aj napriek tomu zvláda a je jednotkou na slovenskom trhu. Ich model platenia od začiatku sa im osvedčil a majú aj napriek tomu vysoké LTV u zákazníkov. Snažia sa zaujať prístupom a kvalitou. Okrem iného sa tiež dozviete, ako im funguje 7 […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+