Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Packeta v Poľsku vystrelila do oblakov. Rástla 4-násobným tempom

Packeta založená v Českej republike sa rýchlo stala globálnou značkou. Pôsobí v Európe, Spojených štátoch a na Blízkom východe vrátane Spojených arabských emirátov. V roku 2021 doručila viac ako 73 miliónov balíkov a dosiahla obrat viac ako 200 miliónov eur.

Packeta v Poľsku vystrelila do oblakov. Rástla 4-násobným tempom

Poľské e-shopy získali prístup k zákazníkom na troch kontinentoch

Poľská Packeta je pomerne mladým hráčom. U našich severných susedov pôsobí od roku 2015, dovtedy bola len prekladiskom pre zásielky prechádzajúce cez krajinu alebo smerujúce do Poľska. Jej intenzívny rozvoj sa začal až v septembri 2021, keď spoločnosť ponúkla poľským e-shopom podporu pri ich expanzii do zahraničia. Tie získali prístup k odberným miestam spoločnosti. Packeta ponúka viac ako 9 000 vlastných a viac ako 90 000 partnerských odberných miest v 34 krajinách na troch kontinentoch.

V tomto období Packeta podpísala zmluvy o medzinárodných dodávkach s desiatkami e-shopov pôsobiacich v Poľsku, vrátane známych značiek ako LPP Group (Sinsay, Reserved, Mohito, Cropp, House), 4F, TATUUM alebo The Body Shop.

Packeta tiež začala spolupracovať a integrovať svoje služby s nákupnou platformou IdoSell a integrátorom elektronického obchodu BaseLinker. Poľské e-shopy pôsobiace na týchto platformách tak získali podpísaním jedinej zmluvy prístup na trhy 34 krajín v Európe, USA a na Blízkom východe. Môžu tak optimalizovať čas a náklady a automatizovať proces distribúcie.

V priebehu 4 mesiacov zvýšila Packeta svoj obrat na poľskom trhu 4-násobne.

Poľský trh elektronického obchodu je jedným z najrýchlejšie rastúcich v Európe. V Poľsku je už viac ako 52 000 e-shopov a ich počet neustále rastie. V situácii pomerne nasýteného domáceho trhu e-shopy neustále hľadajú lepšie a kvalitnejšie riešenia spojené s logistikou, ako aj obchodné príležitosti v zahraničí. Dôležité sú pre nich nielen náklady na dopravu, ale aj integrovaný spôsob riešenia celej logistiky a podpory v zahraničí, ktorý je pre poľský trh e-shopov často nový. 

Tento rok plánuje Packeta ďalší rozvoj. Chce podpísať dohody s ďalšími e-shopmi, ktoré chcú vstúpiť na zahraničné trhy. Okrem doručovania zásielok koncovým zákazníkom môže ponúknuť pomoc pri nadväzovaní vzťahov s obchodnými partnermi na konkrétnych trhoch, pri organizovaní marketingových kampaní a tiež poskytuje informácie o danom trhu.

 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Black Friday týždeň je za nami. Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky
2 min. čítanie

Black Friday týždeň je za nami. Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky

Black Friday týždeň aj tento rok mnoho ľudí využilo na vianočné nákupy. Podľa údajov Shoptetu, ktorý zabezpečuje fungovanie viac ako 7 000 slovenských e-shopov, Slováci minuli rekordnú sumu. Obrat e-shopov na Shoptete predstavoval počas Black Friday týždňa približne 14,5 milióna eur. Zákazníci teda minuli o vyše dva milióny eur viac ako predošlý rok.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+