2 min. čítanie

Otvára sa výzva fondu SK-NIC na veľké projekty

Doménová koncovka .sk sa prehupla do ďalšieho desaťročia a oslavuje už 30 rokov. Pri tejto príležitosti vo Fonde SK-NIC pripravili ďalšiu výzvu pre veľké projekty v hodnote 300 000 EUR.

Otvára sa výzva fondu SK-NIC na veľké projekty
Zdroj: SK-NIC

Jeden projekt môže získať prostriedky v rozmedzí od 10 000 do 30 000 EUR a požiadať o ne je rovnako ľahké, ako predtým. Všetky potrebné informácie nájdete na portáli virtualno.sk. Prihlasovanie projektov je možné od 15. marca 2024 do 31. mája 2024.

|

A aké sú témy najbližšej výzvy? 

  • Opäť hľadáme projekty efektívne využívajúce informačno-komunikačné technológie k vzdelávaniu alebo projekty vzdelávajúce o týchto technológiách (tzv. e-vzdelávanie),
  • druhou témou je digitálna inklúzia, teda uľahčenie života ľuďom s nevýhodou nielen na internete pomocou technológií,
  • téma digitálnych riešení, zameraných na podporu inteligentných miest (teda smart cities).

Fond SK-NIC začal činnosť vo svojej súčasnej podobe v roku 2019. Od tej doby podporil už 105 projektov v celkovej sume cez 1,2 mil. EUR. Ďalšie prostriedky teraz čakajú len na vás!

Pripravujeme uvoľnenie 1- a 2-znakových domén

V neskoršej časti roka očakávame spustenie procesu uvoľňovania dlho očakávaných 1- a 2-znakových domén pre ich registrácie. Bude sa to diať vo forme aukcií a predpokladáme, že tieto budú prebiehať vo viacerých kolách, aby mal každý dostatok času sa zapojiť pri svojej vysnenej doméne.

Ďalšie podrobnosti budú zverejnené neskôr.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+