Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Online predaj spoločnosti Decathlon predstavuje 17 % celkových tržieb

Decathlon naďalej rastie. Medziročný nárast tržieb predstavoval 12 %. Online predaj mierne klesol, ale od roku 2019 sa viac ako zdvojnásobil. 

Online predaj spoločnosti Decathlon predstavuje 17 % celkových tržieb
Zdroj: Depositphotos

Decathlon hospodáril so ziskom

Napriek nestabilnému globálnemu hospodárskemu a geopolitickému kontextu, dosiahol Decathlon v roku 2022 dobré výsledky. Podľa generálnej riaditeľky Barbary Martin Coppola dokázal francúzsky predajca zvýšiť obrat  o 12 % na 15,4 mld. Internetový predaj  predstavoval 17 % celkového obratu. To je výrazne viac ako pred pandémiou (8 % v roku 2019), ale menej ako 21 % v roku 2021.

Pod čiarou má Decathlon o niečo vyšší čistý zisk: 923 miliónov eur v porovnaní s 913 miliónmi eur v roku 2021. 

Decathlon má v súčasnosti 1 571 predajní v 69 krajinách a zamestnáva približne 105 000 pracovníkov. Maloobchodný predajca plánuje v tomto roku pokračovať v digitalizácii, ale aj viac sa zamerať na obehové hospodárstvo. Secondhandový tovar už predáva v 44 krajinách. Okrem toho spoločnosť sa zaviazala znížiť svoju uhlíkovú stopu, 23 % predaných výrobkov pochádzalo z ekologických materiálov.

Týždenný podcast UPdate

Nové dlhodobé ambície

Koncom roka 2022 spoločnosť Decathlon predstavila svoju novú dlhodobú ambíciu umožniť ľuďom na celom svete využívať fyzické, emocionálne a sociálne výhody športu. 

Táto ambícia vychádza z hodnôt spoločnosti: vitality, veľkorysosti, zodpovednosti a autenticity. Keďže šport je univerzálnou hodnotou, cieľom spoločnosti Decathlon je umožniť ľuďom, aby mohli športovať vlastným spôsobom bez ohľadu na svoju úroveň, fyzickú kondíciu alebo ciele a zároveň využívať jeho výhody.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov
3 min. čítanie

Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov

Európska e-commerce scéna sa dramaticky mení a čínske platformy získavajú čoraz väčší podiel na trhu. Zatiaľ čo sa v roku 2023 domáci e-commerce rast v Číne spomalil na slabých 3,5 % – čo je menej než rast väčšiny TOP 10 globálnych trhov – čínski giganti hľadajú príležitosti na expanziu smerom na západ.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+