2 min. čítanie

Online predaj spoločnosti Decathlon predstavuje 17 % celkových tržieb

Decathlon naďalej rastie. Medziročný nárast tržieb predstavoval 12 %. Online predaj mierne klesol, ale od roku 2019 sa viac ako zdvojnásobil. 

Online predaj spoločnosti Decathlon predstavuje 17 % celkových tržieb
Zdroj: Depositphotos

Decathlon hospodáril so ziskom

Napriek nestabilnému globálnemu hospodárskemu a geopolitickému kontextu, dosiahol Decathlon v roku 2022 dobré výsledky. Podľa generálnej riaditeľky Barbary Martin Coppola dokázal francúzsky predajca zvýšiť obrat  o 12 % na 15,4 mld. Internetový predaj  predstavoval 17 % celkového obratu. To je výrazne viac ako pred pandémiou (8 % v roku 2019), ale menej ako 21 % v roku 2021.

Pod čiarou má Decathlon o niečo vyšší čistý zisk: 923 miliónov eur v porovnaní s 913 miliónmi eur v roku 2021. 

Decathlon má v súčasnosti 1 571 predajní v 69 krajinách a zamestnáva približne 105 000 pracovníkov. Maloobchodný predajca plánuje v tomto roku pokračovať v digitalizácii, ale aj viac sa zamerať na obehové hospodárstvo. Secondhandový tovar už predáva v 44 krajinách. Okrem toho spoločnosť sa zaviazala znížiť svoju uhlíkovú stopu, 23 % predaných výrobkov pochádzalo z ekologických materiálov.

Týždenný podcast UPdate

Nové dlhodobé ambície

Koncom roka 2022 spoločnosť Decathlon predstavila svoju novú dlhodobú ambíciu umožniť ľuďom na celom svete využívať fyzické, emocionálne a sociálne výhody športu. 

Táto ambícia vychádza z hodnôt spoločnosti: vitality, veľkorysosti, zodpovednosti a autenticity. Keďže šport je univerzálnou hodnotou, cieľom spoločnosti Decathlon je umožniť ľuďom, aby mohli športovať vlastným spôsobom bez ohľadu na svoju úroveň, fyzickú kondíciu alebo ciele a zároveň využívať jeho výhody.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?
3 min. čítanie

Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?

Instagram oficiálne predstavil Edits – svoju vlastnú aplikáciu na úpravu videí. Ocenia ju najmä tvorcovia obsahu a malé značky, ktoré chcú škálovať svoju videoprodukciu. Ide o priamu odpoveď na obľúbený nástroj CapCut, ktorý spadá pod ByteDance. V čom sa tieto aplikácie líšia a aký potenciál majú pre e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!
3 min. čítanie

Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!

Optimalizácia pre vyhľadávače sa neustále vyvíja – a rok 2025 nie je výnimkou. Zatiaľ čo ceny za kliky v PPC kampaniach rastú a zisky z nich klesajú, SEO ostáva kanálom, ktorý môže prinášať dlhodobé výsledky pri nižších nákladoch. Nie je to však automatické – vyžaduje si znalosť aktuálnych trendov, schopnosť reagovať na zmeny algoritmov a […]

Michal Král Michal Král
E-commerce konzultant, Eshopový kráľ
Prečítať článok
Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch
3 min. čítanie

Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch

Internetové nákupy na Slovensku napriek rozbehnutej konsolidácii narástli aj v prvom kvartáli tohto roka o +3 %. Je to síce nižší rast ako v poslednom kvartáli minulého roka, keď sme zaznamenali nárast až +6 %, avšak potvrdilo sa, že slovenský e-commerce naďalej rastie. Darilo sa najmä každodenným produktom v kategóriách drogéria a potraviny. A čo […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+