4 min. čítanie

One-stop shop riešenie v e-commerce? Spoľahnite sa na jedného silného partnera. (Viktor Doletina – ui42)

Mať všetky marketingové aktivity riešené jednou agentúrou je veľkou výhodou. Nestrácate čas komunikáciou s viacerými dodávateľmi a všetky procesy sú plynulejšie. Najmä keď ide o tak skúseného partnera, akým rozhodne ui42 je! Čo všetko vám vie priniesť spolupráca s nimi a ako celý proces prebieha nám do štúdia Ecommerce Bridge prišiel porozprávať COO z ui42 Viktor Doletina.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:27 Čo je to One-Stop-Shop?
  • 02:16 Aký je ideálny klient pre takúto agentúru?
  • 03:46 Dokáže byť ui42 odborník na všetko?
  • 07:16 Viete pokryť naozaj všetko?
  • 09:34 Kde sú limity ui42?
  • 10:51 Nie je ľahšie a lacnejšie si tie služby poskladať sám?
  • 14:11 Dokážete udržať vysokú mieru profesionality?
  • 17:26 Čo sa robí na AI oddelení?
  • 20:51 Pre koho je teda one-stop-shop ideálny?
  • 23:18 Ako vnímate konkurenčný boj?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Čo je to One-Stop-Shop?

V skratke by sa to dalo vysvetliť ako všetky možnosti pod jednou strechou. Ale aké všetky teda ponúka ui42? Pri budovaní e-shopu sú to služby od vývoja, cez UX a UI až po následný marketing. Ide o dlhodobé budovanie expertízy v týchto odvetviach, aby vedeli uspokojiť potreby každého klienta.

Aký je ideálny klient pre takúto agentúru?

Ide o službu najmä pre skúsenejších klientov, ktorí už majú za sebou nejaké krabicové riešenie a potrebovali by svoj biznis posunúť na vyššiu úroveň. Vedia teda, čo od svojho projektu očakávajú a majú veci zabehnuté natoľko, že ich v rozlete brzdí len málo výkonný web či kampane. A práve na to je tu One-Stop-Shop agentúra ui42. A netýka sa to len e-shopov ako takých, ale taktiež iných webovcý stránok.

Dokáže byť ui42 odborník na všetko?

V agentúre sú dedikované oddelenia so špecialistami. Aj tak vedia zabezpečiť maximálnu profesionalitu. Ľudia majú znalosti zo všetkých oblastí tvorenia webových stránok, ale každý sa sústredí na svoje úlohy. Ich cieľom je čo najviac sa v každej oblasti priblížiť dedikovanej firme, ktorá sa venuje len jednej veci. Má to vždy svoje plusy aj mínusy, avšak od ui42 môžete vždy očakáva zodpovednú kvalitnú prácu.

Vedia pokryť naozaj všetko?

Samozrejme ako žiadna agentúra na svete, ani ui42 nevie úplne všetko. Majú svoje oblasti, ktorým sa na maximum venujú a tie ďalej rozvíjajú. Ide najmä o oblasť vývoja webov, kde majú aj vlastné CMS Buxus. Okrem toho je to aj výkonnostné oddelenie, kde prinášajú klientom peniaze.

Kde sú limity ui42?

Ide najmä o offline marketing, kde musia vyhľadať spolupracovníkov. Pokiaľ sa dá záležitosť vyriešiť interne, tak sa o to snažia, avšak pokiaľ nie, obrátia sa na iných odborníkov. Prirodzene si budujú sieť spoľahlivých partnerov, na ktorých sa v podobných otázkach môžu obrátiť.

Nie je ľahšie a lacnejšie si tie služby poskladať sám?

Pokiaľ si vie človek zabezpečiť niektoré veci na vysokej úrovni sám, tak je to jednoznačne lacnejšie. Avšak treba sa pozerať aj na investovaný čas a nie len peniaze. Pri komplexnom riešení má klient výhodu celkovej starostlivosti a nemusí rozbíjať pozornosť na viacerých dodávateľov.

|

Znásobte konverzný pomer na e-shope vďaka AI (Andrej Kajan, ui42)

Dokážete udržať vysokú mieru profesionality?

Systém v agentúre je nastavený na model vzdelávania menej skúsených ľudí, aby sa mohli učiť od seniorov. Celý systém je nastavený komplexne, aby sa im podarilo vychovať si vlastných ľudí. Občas spravia aj školenie od externého freelancera, pokiaľ ide o veľmi špecifickú tému.

Čo sa robí na AI oddelení?

V agentúre vyvíjajú odporúčací systém produktov, ktorý sa snaží čo najviac personalistovať ponuku pre návštevníka webu. Zaujímavosťou je, že využívajú umelú inteligenciu aj pri programovaní na odporúčanie kódu. ChatCPT4 majú napojený na ich CMS systém, čo tiež uľahčuje niektoré procesy…

Pre koho je teda one-stop-shop ideálny?

Treba povedať, že to nie je nutnosť, aby klient využiť všetky prvky agentúry a mal všetko u nich. Niektorí majú určené len niektoré časti, ktoré im spravujú. Ale komplexne by sa to dalo označiť najmä za stredné až veľké e-shopy, ktoré sú hlavnými partnermi ui42. Skôr sa sústredia na dlhodobý vzťah, aby bol najmä klient spokojný.

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Tento článok ti prináša

ui42

ui42 je slovenská digitálna agentúra, ktorá pokrýva všetky základné oblasti online biznisu. Ponúka komplexné služby od programovania webov a webových aplikácií, cez user experience a performance marketing až po umelú inteligenciu. Sú one-stop shop pre váš online biznis.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prvý mesiac TikTok reklám na Slovensku, vratky a novinky z Google či Instagramu | MUDROVAČKA 08/2024
7 min. čítanie

Prvý mesiac TikTok reklám na Slovensku, vratky a novinky z Google či Instagramu | MUDROVAČKA 08/2024

Veronika si odkrútila premiéru v horúcom kresle Mudrovačky! A išlo jej to náramne… Spolu sme si prešli viacero zaujímavých tém. Ba to chvíľami až vyzeralo, že sa nejednalo o súhrn noviniek za letný mesiac. Rozoberali sme prvý mesiac TikTok reklamy na Slovensku, opravovanie reklamovaného tovaru, mobile commerce, vratky v e-commerce, či viaceré novinky z Instagramu […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Môže človek s MBA titulom reálne zvýšiť firme zisky? (Jaroslav Vojtechovský, Digitálna Univerzita)
5 min. čítanie

Môže človek s MBA titulom reálne zvýšiť firme zisky? (Jaroslav Vojtechovský, Digitálna Univerzita)

Digitálna univerzita ponúka flexibilné a kvalitné vzdelávanie v digitálnom marketingu a manažmente, prispôsobené potrebám moderného trhu. Koncept „sobotical“ predstavuje príležitosť investovať soboty do rozvoja kariéry prostredníctvom intenzívnych prednášok a workshopov. Okrem klasických programov Certifikovaného a Expert štúdia majú aj MBA program, ktorý kombinuje teóriu s praktickými zručnosťami, ideálny pre manažérov a podnikateľov. Zakladateľ univerzity zdieľa […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+