V rozhovore sa dozviete:
- 01:27 Čo je to One-Stop-Shop?
- 02:16 Aký je ideálny klient pre takúto agentúru?
- 03:46 Dokáže byť ui42 odborník na všetko?
- 07:16 Viete pokryť naozaj všetko?
- 09:34 Kde sú limity ui42?
- 10:51 Nie je ľahšie a lacnejšie si tie služby poskladať sám?
- 14:11 Dokážete udržať vysokú mieru profesionality?
- 17:26 Čo sa robí na AI oddelení?
- 20:51 Pre koho je teda one-stop-shop ideálny?
- 23:18 Ako vnímate konkurenčný boj?
Čo je to One-Stop-Shop?
V skratke by sa to dalo vysvetliť ako všetky možnosti pod jednou strechou. Ale aké všetky teda ponúka ui42? Pri budovaní e-shopu sú to služby od vývoja, cez UX a UI až po následný marketing. Ide o dlhodobé budovanie expertízy v týchto odvetviach, aby vedeli uspokojiť potreby každého klienta.
Aký je ideálny klient pre takúto agentúru?
Ide o službu najmä pre skúsenejších klientov, ktorí už majú za sebou nejaké krabicové riešenie a potrebovali by svoj biznis posunúť na vyššiu úroveň. Vedia teda, čo od svojho projektu očakávajú a majú veci zabehnuté natoľko, že ich v rozlete brzdí len málo výkonný web či kampane. A práve na to je tu One-Stop-Shop agentúra ui42. A netýka sa to len e-shopov ako takých, ale taktiež iných webovcý stránok.
Dokáže byť ui42 odborník na všetko?
V agentúre sú dedikované oddelenia so špecialistami. Aj tak vedia zabezpečiť maximálnu profesionalitu. Ľudia majú znalosti zo všetkých oblastí tvorenia webových stránok, ale každý sa sústredí na svoje úlohy. Ich cieľom je čo najviac sa v každej oblasti priblížiť dedikovanej firme, ktorá sa venuje len jednej veci. Má to vždy svoje plusy aj mínusy, avšak od ui42 môžete vždy očakáva zodpovednú kvalitnú prácu.
Vedia pokryť naozaj všetko?
Samozrejme ako žiadna agentúra na svete, ani ui42 nevie úplne všetko. Majú svoje oblasti, ktorým sa na maximum venujú a tie ďalej rozvíjajú. Ide najmä o oblasť vývoja webov, kde majú aj vlastné CMS Buxus. Okrem toho je to aj výkonnostné oddelenie, kde prinášajú klientom peniaze.
Kde sú limity ui42?
Ide najmä o offline marketing, kde musia vyhľadať spolupracovníkov. Pokiaľ sa dá záležitosť vyriešiť interne, tak sa o to snažia, avšak pokiaľ nie, obrátia sa na iných odborníkov. Prirodzene si budujú sieť spoľahlivých partnerov, na ktorých sa v podobných otázkach môžu obrátiť.
Nie je ľahšie a lacnejšie si tie služby poskladať sám?
Pokiaľ si vie človek zabezpečiť niektoré veci na vysokej úrovni sám, tak je to jednoznačne lacnejšie. Avšak treba sa pozerať aj na investovaný čas a nie len peniaze. Pri komplexnom riešení má klient výhodu celkovej starostlivosti a nemusí rozbíjať pozornosť na viacerých dodávateľov.
Znásobte konverzný pomer na e-shope vďaka AI (Andrej Kajan, ui42)
Dokážete udržať vysokú mieru profesionality?
Systém v agentúre je nastavený na model vzdelávania menej skúsených ľudí, aby sa mohli učiť od seniorov. Celý systém je nastavený komplexne, aby sa im podarilo vychovať si vlastných ľudí. Občas spravia aj školenie od externého freelancera, pokiaľ ide o veľmi špecifickú tému.
Čo sa robí na AI oddelení?
V agentúre vyvíjajú odporúčací systém produktov, ktorý sa snaží čo najviac personalistovať ponuku pre návštevníka webu. Zaujímavosťou je, že využívajú umelú inteligenciu aj pri programovaní na odporúčanie kódu. ChatCPT4 majú napojený na ich CMS systém, čo tiež uľahčuje niektoré procesy…
Pre koho je teda one-stop-shop ideálny?
Treba povedať, že to nie je nutnosť, aby klient využiť všetky prvky agentúry a mal všetko u nich. Niektorí majú určené len niektoré časti, ktoré im spravujú. Ale komplexne by sa to dalo označiť najmä za stredné až veľké e-shopy, ktoré sú hlavnými partnermi ui42. Skôr sa sústredia na dlhodobý vzťah, aby bol najmä klient spokojný.