3 min. čítanie

Od inšpirácie k nakupovaniu. Pinterest predstavuje novinku

Na druhom globálnom summite Pinterest Presents predstavila exekutíva Pinterestu celý rad nových funkcií, ktoré majú posilniť obchodný zážitok používateľov. Keďže takmer pol miliardy ľudí na celom svete prichádza každý mesiac na Pinterest hľadať inšpiráciu, Pinterest začal vyvíjať úsilie, aby sa stal digitálnou nákupnou destináciou. 

Od inšpirácie k nakupovaniu. Pinterest predstavuje novinku

“Zdvojnásobime počet produktov a funkcií, ktoré pomôžu prejsť ľuďom z fázy inšpirácie do fázy rozhodovania,” vysvetľuje Andréa Mallard, marketingová riaditeľka Pinterestu. 

Nové nákupné funkcie

Your Shop

Váš obchod je novou vstupnou bránou do nákupnej služby Pinterestu, ktorý bude poháňaný “algoritmom chuti”. Každému Pinnerovi sa zobrazí prispôsobená nákupná stránka zložená z obsahu od tvorcov a značiek na základe jeho vlastných jedinečných preferencií a štýlov. Služba Your Shop je v súčasnosti vo verzii beta prístupná pre amerických používateľov služby Pinner a neskôr v tomto roku bude spustená pre celé publikum v USA a neskôr aj v ďalších krajinách.

Pokladňa

Checkout je funkcia, ktorá umožňuje kupujúcim nakupovať bez toho, aby opustili Pinterest, čím sa vyhnú presmerovaniu. Checkout je teraz k dispozícii taktiež v beta verzii pre vybraných obchodníkov Shopify v USA.

Rozhranie nákupného API

Pinterest uľahčuje obchodníkom vytváranie a nahrávanie katalógov prostredníctvom Pinterestu, aby sa platforma mohla stať predajným miestom pre obchodníkov všetkých veľkostí. Sezóna výpredajov? Vaše ceny sú už aktualizované v službe Pinterest.

Nástroj na prispôsobenie trendov

Tvorcovia, inzerenti a obchodníci budú môcť v reálnom čase zisťovať, čo je trendové v rámci Pinterestu a medzi ich zapojenými používateľmi. Umožní im aktualizovať obsah, kampane, merchandising v súlade s trendmi, o ktorých vedia, že sú pre ich publikum najdôležitejšie.

Timebay.com zároveň avizuje, že Pinterest predstavil nový výskum o “inšpirácii”.  Ten odhalil, že keď sa ľudia cítia inšpirovaní, je pravdepodobnejšie, že budú aj konať. Používatelia v Spojenom kráľovstve vnímajú Pinterest ako priestor, kde sa cítia pozitívne (77 %), čo vedie k tomu, že nakupujúci na tejto platforme každý mesiac prevyšujú výdavky ľudí na iných platformách o 40 %. 

Ďalšie podrobnosti nájdete na webovej stránke Pinterest Business.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
2 min. čítanie

Virtuálny obchod Lacoste chce meniť e-commerce

Lacoste považuje svoj virtuálny projekt za ambiciózny a ponúka pohlcujúcu interaktívnu cestu, ktorá podľa značky znamená “znovuobjavenie elektronického obchodu”. Nech to už znamená čokoľvek, Lacoste nastúpila do vlaku, v ktorom sa vezú už Gucci, Adidas a ďalší. 

Redakcia Redakcia
Prečítať článok