
“Zdvojnásobime počet produktov a funkcií, ktoré pomôžu prejsť ľuďom z fázy inšpirácie do fázy rozhodovania,” vysvetľuje Andréa Mallard, marketingová riaditeľka Pinterestu.
Nové nákupné funkcie
Your Shop
Váš obchod je novou vstupnou bránou do nákupnej služby Pinterestu, ktorý bude poháňaný “algoritmom chuti”. Každému Pinnerovi sa zobrazí prispôsobená nákupná stránka zložená z obsahu od tvorcov a značiek na základe jeho vlastných jedinečných preferencií a štýlov. Služba Your Shop je v súčasnosti vo verzii beta prístupná pre amerických používateľov služby Pinner a neskôr v tomto roku bude spustená pre celé publikum v USA a neskôr aj v ďalších krajinách.
Pokladňa
Checkout je funkcia, ktorá umožňuje kupujúcim nakupovať bez toho, aby opustili Pinterest, čím sa vyhnú presmerovaniu. Checkout je teraz k dispozícii taktiež v beta verzii pre vybraných obchodníkov Shopify v USA.
Rozhranie nákupného API
Pinterest uľahčuje obchodníkom vytváranie a nahrávanie katalógov prostredníctvom Pinterestu, aby sa platforma mohla stať predajným miestom pre obchodníkov všetkých veľkostí. Sezóna výpredajov? Vaše ceny sú už aktualizované v službe Pinterest.
Nástroj na prispôsobenie trendov
Tvorcovia, inzerenti a obchodníci budú môcť v reálnom čase zisťovať, čo je trendové v rámci Pinterestu a medzi ich zapojenými používateľmi. Umožní im aktualizovať obsah, kampane, merchandising v súlade s trendmi, o ktorých vedia, že sú pre ich publikum najdôležitejšie.
Timebay.com zároveň avizuje, že Pinterest predstavil nový výskum o “inšpirácii”. Ten odhalil, že keď sa ľudia cítia inšpirovaní, je pravdepodobnejšie, že budú aj konať. Používatelia v Spojenom kráľovstve vnímajú Pinterest ako priestor, kde sa cítia pozitívne (77 %), čo vedie k tomu, že nakupujúci na tejto platforme každý mesiac prevyšujú výdavky ľudí na iných platformách o 40 %.
Ďalšie podrobnosti nájdete na webovej stránke Pinterest Business.