Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Obchody na Facebooku a Instagrame môžu zmeniť ecommerce trh

Keď sa najväčšia sociálna sieť na svete rozhodne stať platformou elektronického obchodu, môžete si vsadiť na to, že to bude mať vplyv na celé odvetvie a dlhodobo to zmení elektronický obchod.

Obchody na Facebooku a Instagrame môžu zmeniť ecommerce trh

Facebook 19. mája 2020 pridal e-commerce obchody na svoju biznis stránku a na Instagram pridal biznis profily.

Facebook aj Instagram už predtým pracovali s obmedzenými možnosťami ecommerce aj predtým. Spoločnosť mala svoj trhový proces podobný Craigslistu a schopnosť uvádzať a propagovať produkty na Facebooku a Instagrame už dlhodobo. Facebook mal svoj Marketplace, Instagram umožňoval zakúpiť produkt, ktorý bol uvedený v postoch alebo reklamách.

Teraz prichádza významný krok smerom dopredu. Podnikatelia si budú môcť prostredníctvom Facebook Shop vytvoriť plnohodnotný eshop. A to môže byť dokonca aj rušivý element pre ecommerce.

Nové obchody na Facebooku a Instagrame pozostávajú z karty obchodu a katalógu produktov spravovaného prostredníctvom obchodného manažéra spoločnosti a správcu katalógov.

Zákazník si bude môcť vyhľadať a objednať tovar priamo zo sociálnej siete.

Facebook aspoň spočiatku neúčtuje obchodníkom poplatky za predaje uskutočnené na platforme, pokiaľ nepoužívajú proces platby spoločnosti Facebook. V druhom prípade predajcovia zaplatia paušálnu čiastku 40 centov za objednávky do 8 USD alebo 5 % predajný poplatok pri objednávkach nad 8 USD.

„Facebook bol vždy o tom, ako vás spojiť s tým, čo máte radi. To znamená, že priatelia a rodina, ale aj výrobky, značky a firmy,“ uviedla spoločnosť vo svojom oficiálnom oznámení k spusteniu Facebook Shops.

„Ľudia už roky používajú naše aplikácie na nákup a predaj vecí, od prvých dní registrácie zverejnenia fotografie bicykla s titulkom NA PREDAJ až po predaje konferenčných stolíkov a teraz nakupujú veci od svojich obľúbených značiek a influencerov na Instagrame. Ľudia, ktorí používajú naše aplikácie, predvídali ecommerce obchod. Pomáhame im, aby sa táto predstava nakúpiť si na Facebooku alebo Instagrame stala skutočnosťou,“ uvádza sa ďalej vo vyhlásení.

Zdieľať článok
Ján Janoštiak

News Editor Ecommerce Bridge

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov
3 min. čítanie

Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov

Európska e-commerce scéna sa dramaticky mení a čínske platformy získavajú čoraz väčší podiel na trhu. Zatiaľ čo sa v roku 2023 domáci e-commerce rast v Číne spomalil na slabých 3,5 % – čo je menej než rast väčšiny TOP 10 globálnych trhov – čínski giganti hľadajú príležitosti na expanziu smerom na západ.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+