Zaujíma ma
29. mája 2020
29. mája 2020

Obchody na Facebooku a Instagrame môžu zmeniť ecommerce trh

< 1 min čítanie

Keď sa najväčšia sociálna sieť na svete rozhodne stať platformou elektronického obchodu, môžete si vsadiť na to, že to bude mať vplyv na celé odvetvie a dlhodobo to zmení elektronický obchod.

Facebook 19. mája 2020 pridal e-commerce obchody na svoju biznis stránku a na Instagram pridal biznis profily.

Facebook aj Instagram už predtým pracovali s obmedzenými možnosťami ecommerce aj predtým. Spoločnosť mala svoj trhový proces podobný Craigslistu a schopnosť uvádzať a propagovať produkty na Facebooku a Instagrame už dlhodobo. Facebook mal svoj Marketplace, Instagram umožňoval zakúpiť produkt, ktorý bol uvedený v postoch alebo reklamách.

Teraz prichádza významný krok smerom dopredu. Podnikatelia si budú môcť prostredníctvom Facebook Shop vytvoriť plnohodnotný eshop. A to môže byť dokonca aj rušivý element pre ecommerce.

Nové obchody na Facebooku a Instagrame pozostávajú z karty obchodu a katalógu produktov spravovaného prostredníctvom obchodného manažéra spoločnosti a správcu katalógov.

Zákazník si bude môcť vyhľadať a objednať tovar priamo zo sociálnej siete.

Facebook aspoň spočiatku neúčtuje obchodníkom poplatky za predaje uskutočnené na platforme, pokiaľ nepoužívajú proces platby spoločnosti Facebook. V druhom prípade predajcovia zaplatia paušálnu čiastku 40 centov za objednávky do 8 USD alebo 5 % predajný poplatok pri objednávkach nad 8 USD.

„Facebook bol vždy o tom, ako vás spojiť s tým, čo máte radi. To znamená, že priatelia a rodina, ale aj výrobky, značky a firmy,“ uviedla spoločnosť vo svojom oficiálnom oznámení k spusteniu Facebook Shops.

„Ľudia už roky používajú naše aplikácie na nákup a predaj vecí, od prvých dní registrácie zverejnenia fotografie bicykla s titulkom NA PREDAJ až po predaje konferenčných stolíkov a teraz nakupujú veci od svojich obľúbených značiek a influencerov na Instagrame. Ľudia, ktorí používajú naše aplikácie, predvídali ecommerce obchod. Pomáhame im, aby sa táto predstava nakúpiť si na Facebooku alebo Instagrame stala skutočnosťou,“ uvádza sa ďalej vo vyhlásení.

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

News Editor Ecommerce Bridge


Posledné
Obľúbené
  • Kategórie

  • Podcasty

  • O nás

    Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.