Zaujíma ma
20. novembra 2018

Štefan Polgári

Managing Director & Editor-in-chief Ecommerce Bridge
20. novembra 2018

O TOM, PREČO JE MARKETING FESTIVAL AJ PO ROKOCH STÁLE VYPREDANÝ (Jindřich Fáborský, CEO)

Pozvanie na ďalší z našich rozhovorov prijal Jindřich Fáborský – zakladateľ a usporiadateľ Marketing festivalu, jedného z najväčších festivalov tohto typu v strednej Európe. Porozprávame sa o tom, ako sa takáto akcia organizuje, prečo je dnes problém získať kvalitného spíkra a ako vlastne na takúto konferenciu prilákať ľudí. Jindřich nám tiež povie viac k tomu, prečo to nevyšlo s plánovanou konferenciou PPC Tribe v Británii, pričom nám dokonca prezradí, koľko na nej prerobil. Okrem iných projektov Jindřich vedie aj známy kurz Digisemester. Čím sa líši od iných kurzov a v čom vidí jeho najväčšiu pridanú hodnotu? Nech sa páči – vypočujte si rozhovor s naším hosťom zo susedných Čiech.

V rozhovore s Jindřichom sa dozviete:

  • V akom štádiu sú aktuálne prípravy na Marketing festival, čo všetko ešte chýba.
  • Čo zaberá najviac času pri príprave.
  • Podľa čoho sa vyberá dobrý spíker a prečo je dnes také ťažké ho zohnať.
  • Čo spôsobilo tzv. „konferenčný boom“?
  • Aké boli najväčšie faily prvého ročníku Marketing festivalu v roku 2013.
  • Prečo nevyšla konferencia PPC Tribe plánovaná v Británii.
  • Koľko na nej Jindřich prerobil?
  • Čím sa Digisemester líši od iných kurzov.
  • Čo je pre úspech konferencie podľa Jinřicha kľúčové?
  • Prečo má Marketing festival v súčasnosti jednotnú cenu za lístok?
  • Podľa čoho sa vyberá miesto konania.
  • Ako je to s Marketing festivalom a partnermi.
  • Ako podľa Jindřicha promovať konferenciu – čo podľa neho funguje.
  • Ako dopadla posledná kampaň personalizovaných lístkov a či splnila očakávania.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director & Editor-in-chief Ecommerce Bridge

Zakladateľ a vedúci projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu sa venuje už viac ako 10 rokov a okrem Ecommerce Bridge vedie aj Affiliate sieť Dognet.

Prihláste sa do newsletteru

Odberom súhlasíš so zasielaním a týmto úprimným dokumentom, ktorý som k tomu pripravil.