2 min. čítanie

O TOM, PREČO JE MARKETING FESTIVAL AJ PO ROKOCH STÁLE VYPREDANÝ (Jindřich Fáborský, CEO)

Pozvanie na ďalší z našich rozhovorov prijal Jindřich Fáborský – zakladateľ a usporiadateľ Marketing festivalu, jedného z najväčších festivalov tohto typu v strednej Európe. Porozprávame sa o tom, ako sa takáto akcia organizuje, prečo je dnes problém získať kvalitného spíkra a ako vlastne na takúto konferenciu prilákať ľudí. Jindřich nám tiež povie viac k tomu, prečo to nevyšlo s plánovanou konferenciou PPC Tribe v Británii, pričom nám dokonca prezradí, koľko na nej prerobil. Okrem iných projektov Jindřich vedie aj známy kurz Digisemester. Čím sa líši od iných kurzov a v čom vidí jeho najväčšiu pridanú hodnotu? Nech sa páči – vypočujte si rozhovor s naším hosťom zo susedných Čiech.

V rozhovore s Jindřichom sa dozviete:

  • V akom štádiu sú aktuálne prípravy na Marketing festival, čo všetko ešte chýba.
  • Čo zaberá najviac času pri príprave.
  • Podľa čoho sa vyberá dobrý spíker a prečo je dnes také ťažké ho zohnať.
  • Čo spôsobilo tzv. „konferenčný boom“?
  • Aké boli najväčšie faily prvého ročníku Marketing festivalu v roku 2013.
  • Prečo nevyšla konferencia PPC Tribe plánovaná v Británii.
  • Koľko na nej Jindřich prerobil?
  • Čím sa Digisemester líši od iných kurzov.
  • Čo je pre úspech konferencie podľa Jinřicha kľúčové?
  • Prečo má Marketing festival v súčasnosti jednotnú cenu za lístok?
  • Podľa čoho sa vyberá miesto konania.
  • Ako je to s Marketing festivalom a partnermi.
  • Ako podľa Jindřicha promovať konferenciu – čo podľa neho funguje.
  • Ako dopadla posledná kampaň personalizovaných lístkov a či splnila očakávania.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)
4 min. čítanie

SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)

Podnikateľské prostredie medzi software na fakturáciu je pomerne saturované. Spoločnosť SuperFaktúra to ale aj napriek tomu zvláda a je jednotkou na slovenskom trhu. Ich model platenia od začiatku sa im osvedčil a majú aj napriek tomu vysoké LTV u zákazníkov. Snažia sa zaujať prístupom a kvalitou. Okrem iného sa tiež dozviete, ako im funguje 7 […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+