V rozhovore s Jindřichom sa dozviete:
- V akom štádiu sú aktuálne prípravy na Marketing festival, čo všetko ešte chýba.
- Čo zaberá najviac času pri príprave.
- Podľa čoho sa vyberá dobrý spíker a prečo je dnes také ťažké ho zohnať.
- Čo spôsobilo tzv. „konferenčný boom“?
- Aké boli najväčšie faily prvého ročníku Marketing festivalu v roku 2013.
- Prečo nevyšla konferencia PPC Tribe plánovaná v Británii.
- Koľko na nej Jindřich prerobil?
- Čím sa Digisemester líši od iných kurzov.
- Čo je pre úspech konferencie podľa Jinřicha kľúčové?
- Prečo má Marketing festival v súčasnosti jednotnú cenu za lístok?
- Podľa čoho sa vyberá miesto konania.
- Ako je to s Marketing festivalom a partnermi.
- Ako podľa Jindřicha promovať konferenciu – čo podľa neho funguje.
- Ako dopadla posledná kampaň personalizovaných lístkov a či splnila očakávania.