2 min. čítanie

O TOM, PREČO JE MARKETING FESTIVAL AJ PO ROKOCH STÁLE VYPREDANÝ (Jindřich Fáborský, CEO)

Pozvanie na ďalší z našich rozhovorov prijal Jindřich Fáborský – zakladateľ a usporiadateľ Marketing festivalu, jedného z najväčších festivalov tohto typu v strednej Európe. Porozprávame sa o tom, ako sa takáto akcia organizuje, prečo je dnes problém získať kvalitného spíkra a ako vlastne na takúto konferenciu prilákať ľudí. Jindřich nám tiež povie viac k tomu, prečo to nevyšlo s plánovanou konferenciou PPC Tribe v Británii, pričom nám dokonca prezradí, koľko na nej prerobil. Okrem iných projektov Jindřich vedie aj známy kurz Digisemester. Čím sa líši od iných kurzov a v čom vidí jeho najväčšiu pridanú hodnotu? Nech sa páči – vypočujte si rozhovor s naším hosťom zo susedných Čiech.

V rozhovore s Jindřichom sa dozviete:

  • V akom štádiu sú aktuálne prípravy na Marketing festival, čo všetko ešte chýba.
  • Čo zaberá najviac času pri príprave.
  • Podľa čoho sa vyberá dobrý spíker a prečo je dnes také ťažké ho zohnať.
  • Čo spôsobilo tzv. „konferenčný boom“?
  • Aké boli najväčšie faily prvého ročníku Marketing festivalu v roku 2013.
  • Prečo nevyšla konferencia PPC Tribe plánovaná v Británii.
  • Koľko na nej Jindřich prerobil?
  • Čím sa Digisemester líši od iných kurzov.
  • Čo je pre úspech konferencie podľa Jinřicha kľúčové?
  • Prečo má Marketing festival v súčasnosti jednotnú cenu za lístok?
  • Podľa čoho sa vyberá miesto konania.
  • Ako je to s Marketing festivalom a partnermi.
  • Ako podľa Jindřicha promovať konferenciu – čo podľa neho funguje.
  • Ako dopadla posledná kampaň personalizovaných lístkov a či splnila očakávania.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok