2 min. čítanie

O TOM, PREČO JE MARKETING FESTIVAL AJ PO ROKOCH STÁLE VYPREDANÝ (Jindřich Fáborský, CEO)

Pozvanie na ďalší z našich rozhovorov prijal Jindřich Fáborský – zakladateľ a usporiadateľ Marketing festivalu, jedného z najväčších festivalov tohto typu v strednej Európe. Porozprávame sa o tom, ako sa takáto akcia organizuje, prečo je dnes problém získať kvalitného spíkra a ako vlastne na takúto konferenciu prilákať ľudí. Jindřich nám tiež povie viac k tomu, prečo to nevyšlo s plánovanou konferenciou PPC Tribe v Británii, pričom nám dokonca prezradí, koľko na nej prerobil. Okrem iných projektov Jindřich vedie aj známy kurz Digisemester. Čím sa líši od iných kurzov a v čom vidí jeho najväčšiu pridanú hodnotu? Nech sa páči – vypočujte si rozhovor s naším hosťom zo susedných Čiech.

V rozhovore s Jindřichom sa dozviete:

  • V akom štádiu sú aktuálne prípravy na Marketing festival, čo všetko ešte chýba.
  • Čo zaberá najviac času pri príprave.
  • Podľa čoho sa vyberá dobrý spíker a prečo je dnes také ťažké ho zohnať.
  • Čo spôsobilo tzv. „konferenčný boom“?
  • Aké boli najväčšie faily prvého ročníku Marketing festivalu v roku 2013.
  • Prečo nevyšla konferencia PPC Tribe plánovaná v Británii.
  • Koľko na nej Jindřich prerobil?
  • Čím sa Digisemester líši od iných kurzov.
  • Čo je pre úspech konferencie podľa Jinřicha kľúčové?
  • Prečo má Marketing festival v súčasnosti jednotnú cenu za lístok?
  • Podľa čoho sa vyberá miesto konania.
  • Ako je to s Marketing festivalom a partnermi.
  • Ako podľa Jindřicha promovať konferenciu – čo podľa neho funguje.
  • Ako dopadla posledná kampaň personalizovaných lístkov a či splnila očakávania.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Na čom “beží” e-shop GymBeam a čo to vie naučiť každého e-shopára. (Róbert Čižmár, GymBeam)
1 min. čítanie

Na čom “beží” e-shop GymBeam a čo to vie naučiť každého e-shopára. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nevyhnutné pre e-shopy vyhľadávať riešenie webu na mieru, alebo sa od začiatku uspokoja s krabicovým produktom? GymBeam momentálne migruje svoje dáta z Magenta a je to proces na niekoľko mesiacov až rokov. Čo by v minulosti spravili inak, aby sa tomu vyhli, kedy reálne zvažovať custom riešenie od začiatku a na čo by sa […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+