
V našom rozhovore sa budeme rozprávať predovšetkým o „senioroch“, o tom ako fungujú v reklamných agentúrach, a ako rýchlo môže niekto takúto „pozíciu“ nadobudnúť. Ďalej si porovnáme výhody a nevýhody, ak sa „seniori“ rozhodnú pracovať ako freelanceri a založia si vlastnú agentúru. Maru nám tiež predstaví ako funguje reklamná agentúra Triad, aké má štruktúry a ako získava nových klientov. Tiež nám prezradí ako u nich prebieha stáž pre študentov. A na záver si povieme, kedy je pre klienta lepšia lokálna agentúra a kedy môže spolupracovať aj s tou, ktorá má sídlo úplne inde.
Čo sa dozviete v našom rozhovore:
- Kto je to vlastne „senior“, aká je jeho hlavná úloha a ako rýchlo sa ním môže niekto stať.
- Ako si udržať seniorov, aby neodišli pracovať inde alebo na vlastnú päsť.
- Je lepšie pracovať v reklamnej agentúre alebo ako freelancer a založiť si vlastnú.
- Kto by mal byť na stretnutí, keď sa dohaduje nejaký „deal“.
- Akou formou Triad spolupracuje so študentmi, ako prebiehajú stáže.
- Je pre klienta lepšia lokálna reklamná agentúra, alebo môže sídliť aj na druhom konci Slovenska.