Zaujíma ma
11. októbra 2018

Štefan Polgári

Managing Director & Editor-in-chief Ecommerce Bridge
11. októbra 2018

O „senioroch“ v reklamných agentúrach a o tom, ako si ich udržať (Maru Mitlíková, TRIAD)

V rozhovore s Maru Mitlíkovou, riaditeľkou Triad-u, sme preberali kto je to vlastne „senior“, akú úlohu zohráva v reklamnej agentúre a ako zabezpečiť, aby neodišiel. Maru nám tiež ako riaditeľka reklamnej agentúry Triad poodhalila, ako veci fungujú u nich.

V našom rozhovore sa budeme rozprávať predovšetkým o „senioroch“, o tom ako fungujú v reklamných agentúrach, a ako rýchlo môže niekto takúto „pozíciu“ nadobudnúť. Ďalej si porovnáme výhody a nevýhody, ak sa „seniori“ rozhodnú pracovať ako freelanceri a založia si vlastnú agentúru. Maru nám tiež predstaví ako funguje reklamná agentúra Triad, aké má štruktúry a ako získava nových klientov. Tiež nám prezradí ako u nich prebieha stáž pre študentov. A na záver si povieme, kedy je pre klienta lepšia lokálna agentúra a kedy môže spolupracovať aj s tou, ktorá má sídlo úplne inde.

Čo sa dozviete v našom rozhovore:

  • Kto je to vlastne „senior“, aká je jeho hlavná úloha a ako rýchlo sa ním môže niekto stať.
  • Ako si udržať seniorov, aby neodišli pracovať inde alebo na vlastnú päsť.
  • Je lepšie pracovať v reklamnej agentúre alebo ako freelancer a založiť si vlastnú.
  • Kto by mal byť na stretnutí, keď sa dohaduje nejaký „deal“.
  • Akou formou Triad spolupracuje so študentmi, ako prebiehajú stáže.
  • Je pre klienta lepšia lokálna reklamná agentúra, alebo môže sídliť aj na druhom konci Slovenska.

Autor článku

Štefan Polgári

Managing Director & Editor-in-chief Ecommerce Bridge

Zakladateľ a vedúci projektu Ecommerce Bridge. Online marketingu sa venuje už viac ako 10 rokov a okrem Ecommerce Bridge vedie aj Affiliate sieť Dognet.

Prihláste sa do newsletteru

Odberom súhlasíš so zasielaním a týmto úprimným dokumentom, ktorý som k tomu pripravil.