2 min. čítanie

O „senioroch“ v reklamných agentúrach a o tom, ako si ich udržať (Maru Mitlíková, TRIAD)

V rozhovore s Maru Mitlíkovou, riaditeľkou Triad-u, sme preberali kto je to vlastne „senior“, akú úlohu zohráva v reklamnej agentúre a ako zabezpečiť, aby neodišiel. Maru nám tiež ako riaditeľka reklamnej agentúry Triad poodhalila, ako veci fungujú u nich.

V našom rozhovore sa budeme rozprávať predovšetkým o „senioroch“, o tom ako fungujú v reklamných agentúrach, a ako rýchlo môže niekto takúto „pozíciu“ nadobudnúť. Ďalej si porovnáme výhody a nevýhody, ak sa „seniori“ rozhodnú pracovať ako freelanceri a založia si vlastnú agentúru. Maru nám tiež predstaví ako funguje reklamná agentúra Triad, aké má štruktúry a ako získava nových klientov. Tiež nám prezradí ako u nich prebieha stáž pre študentov. A na záver si povieme, kedy je pre klienta lepšia lokálna agentúra a kedy môže spolupracovať aj s tou, ktorá má sídlo úplne inde.

Čo sa dozviete v našom rozhovore:

  • Kto je to vlastne „senior“, aká je jeho hlavná úloha a ako rýchlo sa ním môže niekto stať.
  • Ako si udržať seniorov, aby neodišli pracovať inde alebo na vlastnú päsť.
  • Je lepšie pracovať v reklamnej agentúre alebo ako freelancer a založiť si vlastnú.
  • Kto by mal byť na stretnutí, keď sa dohaduje nejaký „deal“.
  • Akou formou Triad spolupracuje so študentmi, ako prebiehajú stáže.
  • Je pre klienta lepšia lokálna reklamná agentúra, alebo môže sídliť aj na druhom konci Slovenska.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Praktické e-mailingové tipy pre malé a stredné e-shopy. Čo by ste sa mali naučiť od najväčších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)
4 min. čítanie

Praktické e-mailingové tipy pre malé a stredné e-shopy. Čo by ste sa mali naučiť od najväčších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)

Na email marketing sa niekedy pozerá s prílišným rešpektom. Začneme ho robiť, až keď bude čas, alebo viac financií. Pritom by mal tvoriť jednu z kľúčových častí vášho marketingového mixu. A nie len tak posielanie náhodných ponúk. Personalizácia a segmentovanie publika môžu mať výrazný podiel na lepšom konverznom pomere. Ako by to mali robiť malé […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+