2 min. čítanie

O „senioroch“ v reklamných agentúrach a o tom, ako si ich udržať (Maru Mitlíková, TRIAD)

V rozhovore s Maru Mitlíkovou, riaditeľkou Triad-u, sme preberali kto je to vlastne „senior“, akú úlohu zohráva v reklamnej agentúre a ako zabezpečiť, aby neodišiel. Maru nám tiež ako riaditeľka reklamnej agentúry Triad poodhalila, ako veci fungujú u nich.

V našom rozhovore sa budeme rozprávať predovšetkým o „senioroch“, o tom ako fungujú v reklamných agentúrach, a ako rýchlo môže niekto takúto „pozíciu“ nadobudnúť. Ďalej si porovnáme výhody a nevýhody, ak sa „seniori“ rozhodnú pracovať ako freelanceri a založia si vlastnú agentúru. Maru nám tiež predstaví ako funguje reklamná agentúra Triad, aké má štruktúry a ako získava nových klientov. Tiež nám prezradí ako u nich prebieha stáž pre študentov. A na záver si povieme, kedy je pre klienta lepšia lokálna agentúra a kedy môže spolupracovať aj s tou, ktorá má sídlo úplne inde.

Čo sa dozviete v našom rozhovore:

  • Kto je to vlastne „senior“, aká je jeho hlavná úloha a ako rýchlo sa ním môže niekto stať.
  • Ako si udržať seniorov, aby neodišli pracovať inde alebo na vlastnú päsť.
  • Je lepšie pracovať v reklamnej agentúre alebo ako freelancer a založiť si vlastnú.
  • Kto by mal byť na stretnutí, keď sa dohaduje nejaký „deal“.
  • Akou formou Triad spolupracuje so študentmi, ako prebiehajú stáže.
  • Je pre klienta lepšia lokálna reklamná agentúra, alebo môže sídliť aj na druhom konci Slovenska.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Na čom “beží” e-shop GymBeam a čo to vie naučiť každého e-shopára. (Róbert Čižmár, GymBeam)
1 min. čítanie

Na čom “beží” e-shop GymBeam a čo to vie naučiť každého e-shopára. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nevyhnutné pre e-shopy vyhľadávať riešenie webu na mieru, alebo sa od začiatku uspokoja s krabicovým produktom? GymBeam momentálne migruje svoje dáta z Magenta a je to proces na niekoľko mesiacov až rokov. Čo by v minulosti spravili inak, aby sa tomu vyhli, kedy reálne zvažovať custom riešenie od začiatku a na čo by sa […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+