2 min. čítanie

Novým riaditeľom spoločnosti Foodora Market sa stal Jakub Hostačný

Českú q-commerce platformu Foodora Market teraz vedie Jakub Hostačný, skúsený manažér s takmer desaťročnou praxou v oblasti finančného plánovania a obchodovania. Jeho cieľom je posilniť pozíciu Foodora Market na trhu a zlepšiť používateľský zážitok.

Novým riaditeľom spoločnosti Foodora Market sa stal Jakub Hostačný
Zdroj: Jakub Hostačný

Skúsenosti zo spoločnosti Shipvio alebo MallGroup

Jakub Hostačný má za sebou bohatú profesionálnu kariéru, počas ktorej pôsobil v renomovaných spoločnostiach vrátane Raiffeisenbank a poradenskej spoločnosti McKinsey & Company. Zastával tiež pozíciu finančného riaditeľa v logistickom startupe Shipvio. V posledných rokoch viedol v spoločnosti Mall Group tímy viac ako 60 konzultantov, špecialistov a expertov.

“Posledných niekoľko rokov bolo pre náš podnik turbulentných. Silný rast počas pandémie vystriedala zdravá optimalizácia. James prichádza v čase, keď sa trh pomaly stabilizuje a my máme konečne možnosť pozerať sa viac dopredu. Verím, že ako schopný manažér nám pomôže ďalej rozvíjať naše služby, či už z hľadiska portfólia produktov, spokojnosti zákazníkov alebo iných oblastí,” povedal k príchodu nového riaditeľa Adam Kolesa, CEO spoločnosti Foodora.

Jakub Hostačný plánuje zásadne zlepšiť celkovú zákaznícku skúsenosť s Foodora Market. “Chceme ľuďom ukázať, že dnes už nie je potrebné stáť v rade v supermarkete, ťahať nákupné tašky, plánovať nákup vopred alebo čakať jeden či dokonca viac dní na doručenie nákupu konkurenčnou službou,” povedal Hostačný.

Služba funguje v Českej republike od januára 2021 a odvtedy sa rozšírila z Prahy do ďalších miest, ako sú Brno, Plzeň a Liberec.

Okrem rozvozu potravín Hostačný zastrešuje sieť partnerských predajní, ktorá zahŕňa obchodné reťazce, kvetinárstva, hračkárstva, vinárstva a ďalších miestnych predajcov. Jedným z prvých opatrení nového šéfa je rozšírenie otváracích hodín služby, ktorá by teraz mala byť k dispozícii od skorého rána do neskorých nočných hodín, čím sa Foodora Market stane ešte dostupnejším pre zákazníkov v celej Českej republike.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI asistent Rufus: Nová éra reklamy na Amazon Ads
2 min. čítanie

AI asistent Rufus: Nová éra reklamy na Amazon Ads

Amazon opäť rozširuje svoje reklamné možnosti. Generatívny AI asistent Rufus začína integrovať sponzorované príspevky priamo do zákazníckych konverzácií. Aj keď táto funkcia je zatiaľ dostupná len v USA, ide o dôležitý trend, ktorý môžeme v budúcnosti očakávať aj na európskych trhoch.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+