Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Novým riaditeľom spoločnosti Foodora Market sa stal Jakub Hostačný

Českú q-commerce platformu Foodora Market teraz vedie Jakub Hostačný, skúsený manažér s takmer desaťročnou praxou v oblasti finančného plánovania a obchodovania. Jeho cieľom je posilniť pozíciu Foodora Market na trhu a zlepšiť používateľský zážitok.

Novým riaditeľom spoločnosti Foodora Market sa stal Jakub Hostačný
Zdroj: Jakub Hostačný

Skúsenosti zo spoločnosti Shipvio alebo MallGroup

Jakub Hostačný má za sebou bohatú profesionálnu kariéru, počas ktorej pôsobil v renomovaných spoločnostiach vrátane Raiffeisenbank a poradenskej spoločnosti McKinsey & Company. Zastával tiež pozíciu finančného riaditeľa v logistickom startupe Shipvio. V posledných rokoch viedol v spoločnosti Mall Group tímy viac ako 60 konzultantov, špecialistov a expertov.

“Posledných niekoľko rokov bolo pre náš podnik turbulentných. Silný rast počas pandémie vystriedala zdravá optimalizácia. James prichádza v čase, keď sa trh pomaly stabilizuje a my máme konečne možnosť pozerať sa viac dopredu. Verím, že ako schopný manažér nám pomôže ďalej rozvíjať naše služby, či už z hľadiska portfólia produktov, spokojnosti zákazníkov alebo iných oblastí,” povedal k príchodu nového riaditeľa Adam Kolesa, CEO spoločnosti Foodora.

Jakub Hostačný plánuje zásadne zlepšiť celkovú zákaznícku skúsenosť s Foodora Market. “Chceme ľuďom ukázať, že dnes už nie je potrebné stáť v rade v supermarkete, ťahať nákupné tašky, plánovať nákup vopred alebo čakať jeden či dokonca viac dní na doručenie nákupu konkurenčnou službou,” povedal Hostačný.

Služba funguje v Českej republike od januára 2021 a odvtedy sa rozšírila z Prahy do ďalších miest, ako sú Brno, Plzeň a Liberec.

Okrem rozvozu potravín Hostačný zastrešuje sieť partnerských predajní, ktorá zahŕňa obchodné reťazce, kvetinárstva, hračkárstva, vinárstva a ďalších miestnych predajcov. Jedným z prvých opatrení nového šéfa je rozšírenie otváracích hodín služby, ktorá by teraz mala byť k dispozícii od skorého rána do neskorých nočných hodín, čím sa Foodora Market stane ešte dostupnejším pre zákazníkov v celej Českej republike.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako sme na tom so sledovaním televízie?
2 min. čítanie

Ako sme na tom so sledovaním televízie?

S novým obsahom sa možnosti trávenia času pred televíznymi obrazovkami rozširujú. YouTube je najsledovanejšia streamovacia služba v USA, ukazuje správa spoločnosti Nielsen. Táto platforma zároveň kraľuje sledovaniu na televíznych obrazovkách s 8,6 % a druhé miesto zastáva Netflix.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+