
LinkedIn teraz umožňuje firmám šíriť obsah, ktorý sa neobmedzuje len na príspevky zamestnancov. Vďaka tomu vznikne nový spôsob, ako zaujať cieľové publikum relevantnými informáciami, napríklad referencie zákazníkov.
“Takmer 73 % pracovníkov s rozhodovacími právomocami považuje thought-leadership content organizácie za dôveryhodnejší základ pre posúdenie schopností a kompetencií, než sú marketingové materiály a produktové listy,” uvádza platforma.
Pre vytvorenie kampaní Thought Leadership môžu firmy využiť nástroj LinkedIn Campaign Manager, ktorý poskytuje špecializované vyhľadávacie nástroje na uľahčenie propagácie Thought Leadership. Po prihlásení je možné vyhľadať príspevky podľa mena osoby alebo podľa príspevku pomocou adresy URL.
Reklamy Thought Leadership sú dostupné pre brand awareness alebo engagement kampane a môžu obsahovať iba príspevky s jedným obrázkom alebo videom.
Po výbere príspevku na promovanie dostane jeho tvorca oznámenie a má možnosť ho schváliť alebo odmietnuť.
Tvorcovi príspevku sa za jeho zaradenie do kampane Thought Leader neplatí. LinkedIn však túto možnosť nevylučuje ako budúcu príležitosť pre monetizáciu platformy. Aktuálne tvorcovia príspevkov získavajú výhodu iba v podobe dodatočnej propagácie. Firmy však môžu maximalizovať ich dosah na LinkedIn pomocou organického obsahu.