Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
1 min. čítanie

Nový formát reklamy na LinkedIn: Firmy teraz môžu propagovať aj cudzie príspevky

LinkedIn rozširuje možnosti propagácie obsahu. Doteraz firmy mohli propagovať obsah iba od svojich overených zamestnancov, no s reklamami Thought Leader bude možné podporiť príspevky akéhokoľvek profilu.

Nový formát reklamy na LinkedIn: Firmy teraz môžu propagovať aj cudzie príspevky
Zdroj: Depositphotos

LinkedIn teraz umožňuje firmám šíriť obsah, ktorý sa neobmedzuje len na príspevky zamestnancov. Vďaka tomu vznikne nový spôsob, ako zaujať cieľové publikum relevantnými informáciami, napríklad referencie zákazníkov.

“Takmer 73 % pracovníkov s rozhodovacími právomocami považuje thought-leadership content organizácie za dôveryhodnejší základ pre posúdenie schopností a kompetencií, než sú marketingové materiály a produktové listy,” uvádza platforma.

Pre vytvorenie kampaní Thought Leadership môžu firmy využiť nástroj LinkedIn Campaign Manager, ktorý poskytuje špecializované vyhľadávacie nástroje na uľahčenie propagácie Thought Leadership. Po prihlásení je možné vyhľadať príspevky podľa mena osoby alebo podľa príspevku pomocou adresy URL.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Reklamy Thought Leadership sú dostupné pre brand awareness alebo engagement kampane a môžu obsahovať iba príspevky s jedným obrázkom alebo videom.

Po výbere príspevku na promovanie dostane jeho tvorca oznámenie a má možnosť ho schváliť alebo odmietnuť.

Tvorcovi príspevku sa za jeho zaradenie do kampane Thought Leader neplatí. LinkedIn však túto možnosť nevylučuje ako budúcu príležitosť pre monetizáciu platformy. Aktuálne tvorcovia príspevkov získavajú výhodu iba v podobe dodatočnej propagácie. Firmy však môžu maximalizovať ich dosah na LinkedIn pomocou organického obsahu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Facebook aktualizuje pravidlá pre ukladanie živých vysielaní
2 min. čítanie

Facebook aktualizuje pravidlá pre ukladanie živých vysielaní

Facebook oznámil významné zmeny týkajúce sa správy živých videí na svojej sieti. Dôležitá zmena vstupuje do platnosti dnes, 19. februára 2025 – všetky nové živé vysielania budú na platforme dostupné len 30 dní po ich odvysielaní. Po mesiaci Facebook automaticky vymaže všetky videá zo svojich serverov. Zistite, ako bude fungovať ukladanie živých vysielaní na Facebooku […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Čo ľudia očakávajú od značiek na sociálnych sieťach v roku 2025?
5 min. čítanie

Čo ľudia očakávajú od značiek na sociálnych sieťach v roku 2025?

Sociálne médiá sú dnes jedným z najdôležitejších kanálov pre značky, ktoré chcú zaujať, budovať vzťahy so zákazníkmi a podporovať predaj. Najnovší Sprout Social Index™ 2025 odhaľuje, ako sa menia očakávania spotrebiteľov a čo musia značky urobiť, aby zostali relevantné. Aké sú očakávania od značiek na sociálnych sieťach v roku 2025?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+