Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
3 min. čítanie

Novinky zo Snapchatu: prichádza poukážka na prémiový účet aj rúž pre vášho avatara

Spoločnosť Snap oznámila, že na Amazone môžete kúpiť predplatné Snapchat+ ako darček. Aktuálne si prémiové účty platí viac ako päť miliónov užívateľov. Čo tým vôbec získajú?

Novinky zo Snapchatu: prichádza poukážka na prémiový účet aj rúž pre vášho avatara
Zdroj: Snapchat

Prémiový účet ponúka prístup k najnovším funkciám, ktoré “pomáhajú prispôsobiť si zážitok z aplikácie a ešte viac sa zabaviť s priateľmi,” ako spoločnosť uvádza vo vyjadrení.

Za mesačné predplatné používatelia získajú prístup k vlastným ikonám, odznakom v aplikácii, možnosti prispôsobenia farieb či pripínanie najlepších priateľov.

“S predplatným Snapchat+ si môžu používatelia Snapchatu prispôsobiť svoje konverzácie jedinečnými tapetami na chate, priniesť si na domovskú obrazovku sviatočnú náladu pomocou ikon sezónnych aplikácií, pripnúť si svojho najlepšieho kamaráta č. 1, aby si mohli jediným ťuknutím pripnúť želanie šťastného nového roka, a ešte oveľa viac!”

Avatar ako reklamný prostriedok

Okrem sa Snapchat chystá posunúť vpred vo virtuálnej móde. Plánuje pridať prvý make-up pre Bitmoji, čo umožní používateľom ozdobiť svoje postavičky najnovším rúžom od spoločnosti e.l.f.

Používatelia Snapchatu v USA a Veľkej Británii budú môcť využiť spoluprácu s e.l.f. Cosmetics a získať bezplatný rúž O Face Satin Lipstick pre svojho avatara. Rúž si môžu naniesť na svoje Bitmoji a uloží sa do ich digitálneho šatníka, aby k nemu mali prístup aj po skončení limitovanej akcie.

Vplyv digitálnych avatarov na nákupy v reálnom svete je stále zreteľnejší, a to najmä v kontexte rozvíjajúceho sa metaversa. Spoločnosť Snap ide v tomto smere ďalej tým, že umožňuje používateľom obliekať svoje digitálne postavičky Bitmoji do rôznych štýlov, vytvárajúc tak viac ako trilión možných kombinácií oblečenia. Tento digitálny šatník necháva priestor pre nekonečné možnosti a, ako tvrdí Snap, môže ovplyvniť reálne nákupné rozhodnutia.

“Vieme, že 74 % používateľov Snapchatu štylizuje svoje Bitmoji do rovnakých značiek, aké nosia v reálnom živote, a sme nadšení, že môžeme pokračovať vo vytváraní nových spôsobov, ako sa naša komunita môže vyjadriť prostredníctvom Bitmoji so značkami a produktmi, ktoré majú radi,” uvádza vyjadrenie spoločnosti Adweek.

Spoločnosť Snap sa snaží tento trend posunúť aj na poli make-upu. Nová možnosť umožní používateľom vyskúšať jedenásť rôznych odtieňov rúžu e.l.f. na svojich digitálnych avataroch a dokonca aj na svojich vlastných perách pomocou interaktívneho zážitku Try On Lens. S touto iniciatívou by mohlo prísť aj rozšírenie na ďalšie kozmetické produkty od iných značiek.

Tento prístup je čoraz využívanejší a v konečnom dôsledku vie e-commerce odvetviu priniesť určité výhody, ako napríklad zníženie vrátenia objednávok. O presahu virtuálnych zrkadiel na módny priemysel sme písali aj v našom nedávnom článku.

Najnovšie z kategórie Sociálne siete
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+