
Prémiový účet ponúka prístup k najnovším funkciám, ktoré “pomáhajú prispôsobiť si zážitok z aplikácie a ešte viac sa zabaviť s priateľmi,” ako spoločnosť uvádza vo vyjadrení.
Za mesačné predplatné používatelia získajú prístup k vlastným ikonám, odznakom v aplikácii, možnosti prispôsobenia farieb či pripínanie najlepších priateľov.
“S predplatným Snapchat+ si môžu používatelia Snapchatu prispôsobiť svoje konverzácie jedinečnými tapetami na chate, priniesť si na domovskú obrazovku sviatočnú náladu pomocou ikon sezónnych aplikácií, pripnúť si svojho najlepšieho kamaráta č. 1, aby si mohli jediným ťuknutím pripnúť želanie šťastného nového roka, a ešte oveľa viac!”
Avatar ako reklamný prostriedok
Okrem sa Snapchat chystá posunúť vpred vo virtuálnej móde. Plánuje pridať prvý make-up pre Bitmoji, čo umožní používateľom ozdobiť svoje postavičky najnovším rúžom od spoločnosti e.l.f.
Používatelia Snapchatu v USA a Veľkej Británii budú môcť využiť spoluprácu s e.l.f. Cosmetics a získať bezplatný rúž O Face Satin Lipstick pre svojho avatara. Rúž si môžu naniesť na svoje Bitmoji a uloží sa do ich digitálneho šatníka, aby k nemu mali prístup aj po skončení limitovanej akcie.
Vplyv digitálnych avatarov na nákupy v reálnom svete je stále zreteľnejší, a to najmä v kontexte rozvíjajúceho sa metaversa. Spoločnosť Snap ide v tomto smere ďalej tým, že umožňuje používateľom obliekať svoje digitálne postavičky Bitmoji do rôznych štýlov, vytvárajúc tak viac ako trilión možných kombinácií oblečenia. Tento digitálny šatník necháva priestor pre nekonečné možnosti a, ako tvrdí Snap, môže ovplyvniť reálne nákupné rozhodnutia.
“Vieme, že 74 % používateľov Snapchatu štylizuje svoje Bitmoji do rovnakých značiek, aké nosia v reálnom živote, a sme nadšení, že môžeme pokračovať vo vytváraní nových spôsobov, ako sa naša komunita môže vyjadriť prostredníctvom Bitmoji so značkami a produktmi, ktoré majú radi,” uvádza vyjadrenie spoločnosti Adweek.
Spoločnosť Snap sa snaží tento trend posunúť aj na poli make-upu. Nová možnosť umožní používateľom vyskúšať jedenásť rôznych odtieňov rúžu e.l.f. na svojich digitálnych avataroch a dokonca aj na svojich vlastných perách pomocou interaktívneho zážitku Try On Lens. S touto iniciatívou by mohlo prísť aj rozšírenie na ďalšie kozmetické produkty od iných značiek.
Tento prístup je čoraz využívanejší a v konečnom dôsledku vie e-commerce odvetviu priniesť určité výhody, ako napríklad zníženie vrátenia objednávok. O presahu virtuálnych zrkadiel na módny priemysel sme písali aj v našom nedávnom článku.