3 min. čítanie

Novinky pre fanúšikov Apple: iSTYLE a m:zone spájajú sily

Spoločnosť iSTYLE sa spája s m:zone, aby vytvorila nové partnerstvo na trhu s elektronikou. Spoločnosť, ktorá má v súčasnosti na Slovensku šesť predajní a celkovo 61 predajní v strednej a východnej Európe, má do budúcnosti veľké plány.

Novinky pre fanúšikov Apple: iSTYLE a m:zone spájajú sily

Najväčší partner spoločnosti Apple v strednej a východnej Európe

iSTYLE, najväčší partner značky Apple v regióne strednej a východnej Európy, sa spojil s m:zone, aby spoločne prevádzkovali šesť predajní na Slovensku a celkovo 61 predajní v strednej a východnej Európe. Novým generálnym riaditeľom iSTYLE SK sa stal Branislav Rentka, bývalý CEO a majiteľ m:zone. Vďaka tomuto spojeniu plánuje iSTYLE dosiahnuť na slovenskom trhu v nasledujúcom roku obrat 85 miliónov eur.

Zlúčenie spoločností sa uskutoční čo najskôr po splnení podmienok akvizície v súlade s platnými právnymi predpismi. Spoločnosť m:zone má na slovenskom trhu dlhoročnú históriu, pôsobí tu od roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje tri prémiové predajne v Bratislave a Žiline. Tieto predajne doplnia pôvodné predajne iSTYLE v bratislavských OC Central a Bory Mall a v trenčianskom OC Laugaricio. Týmto spojením vzniká kľúčový Apple Premium Reseller na slovenskom trhu, ktorý bude ponúkať široký sortiment Apple zariadení a príslušenstva, ako aj profesionálne poradenstvo pre maloobchodných a firemných zákazníkov vrátane možností financovania.

Týždenný podcast UPdate

Rebranding do konca roka

Pod novým názvom iSTYLE budú obe značky spolupracovať, aby priniesli silu oboch značiek a uľahčili svet zariadení Apple širokému okruhu zákazníkov vrátane podnikateľov a firiem. Pre existujúcich zamestnancov m:zóny nedôjde k žiadnym zmenám a prevádzka existujúcich pobočiek zostane zachovaná. Rebranding existujúcich predajní je naplánovaný na koniec roka 2023.

“Spojenie oboch značiek je výsledkom dlhodobého vzájomného rešpektu a spoločného cieľa ponúknuť zákazníkom na Slovensku čo najlepšiu dostupnosť predajní a kvalitnejšie služby. Sme presvedčení, že pod značkou iSTYLE dokážeme synergicky využiť silné stránky oboch spoločností a sprístupniť zariadenia Apple ešte širšiemu okruhu koncových zákazníkov, podnikateľov a firiem,” hovorí Branislav Rentka, nový generálny riaditeľ spoločnosti iSTYLE SK.

Ambíciou spoločnosti iSTYLE v nadchádzajúcom období je stabilný rast v rôznych segmentoch vrátane predaja koncovým a firemným zákazníkom. V nasledujúcom roku by mala na slovenskom trhu dosiahnuť obrat 85 miliónov eur a rozšíriť sieť predajní s najvyšším statusom Apple Premium Partner, ktoré budú v blízkosti ikonických Apple Stores. Vďaka tomuto spojeniu budú môcť zákazníci využívať výhody vernostného programu iSTYLE a nakupovať pohodlne online na stránke istyle.sk.

O spoločnosti: iSTYLE, súčasť skupiny Midis, je najväčšou sieťou maloobchodných predajní Apple Premium v 9 krajinách strednej a východnej Európy. V súčasnosti má 131 predajní, z toho 61 v regióne strednej a východnej Európy a 30 na Strednom východe. Jej španielska sesterská spoločnosť K-Tuin má sieť ďalších 40 predajní. iSTYLE (spolu so španielskou spoločnosťou K-Tuin) dosiahla v minulom roku obrat viac ako 1 miliardu USD.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?
3 min. čítanie

Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?

Prišiel vám mail o tom, že sa od 10. apríla 2025 zmení spôsob, akým Google Tag Manager (GTM) načítava značky Google Ads a Floodlight? Táto aktualizácia môže ovplyvniť meranie konverzií, remarketing a spôsob, akým spravujete značky v GTM. Čo presne sa mení, prečo k tomu dochádza a čo by ste mali podniknúť? Poďme sa na […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+