3 min. čítanie

Novinky pre fanúšikov Apple: iSTYLE a m:zone spájajú sily

Spoločnosť iSTYLE sa spája s m:zone, aby vytvorila nové partnerstvo na trhu s elektronikou. Spoločnosť, ktorá má v súčasnosti na Slovensku šesť predajní a celkovo 61 predajní v strednej a východnej Európe, má do budúcnosti veľké plány.

Novinky pre fanúšikov Apple: iSTYLE a m:zone spájajú sily

Najväčší partner spoločnosti Apple v strednej a východnej Európe

iSTYLE, najväčší partner značky Apple v regióne strednej a východnej Európy, sa spojil s m:zone, aby spoločne prevádzkovali šesť predajní na Slovensku a celkovo 61 predajní v strednej a východnej Európe. Novým generálnym riaditeľom iSTYLE SK sa stal Branislav Rentka, bývalý CEO a majiteľ m:zone. Vďaka tomuto spojeniu plánuje iSTYLE dosiahnuť na slovenskom trhu v nasledujúcom roku obrat 85 miliónov eur.

Zlúčenie spoločností sa uskutoční čo najskôr po splnení podmienok akvizície v súlade s platnými právnymi predpismi. Spoločnosť m:zone má na slovenskom trhu dlhoročnú históriu, pôsobí tu od roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje tri prémiové predajne v Bratislave a Žiline. Tieto predajne doplnia pôvodné predajne iSTYLE v bratislavských OC Central a Bory Mall a v trenčianskom OC Laugaricio. Týmto spojením vzniká kľúčový Apple Premium Reseller na slovenskom trhu, ktorý bude ponúkať široký sortiment Apple zariadení a príslušenstva, ako aj profesionálne poradenstvo pre maloobchodných a firemných zákazníkov vrátane možností financovania.

Týždenný podcast UPdate

Rebranding do konca roka

Pod novým názvom iSTYLE budú obe značky spolupracovať, aby priniesli silu oboch značiek a uľahčili svet zariadení Apple širokému okruhu zákazníkov vrátane podnikateľov a firiem. Pre existujúcich zamestnancov m:zóny nedôjde k žiadnym zmenám a prevádzka existujúcich pobočiek zostane zachovaná. Rebranding existujúcich predajní je naplánovaný na koniec roka 2023.

„Spojenie oboch značiek je výsledkom dlhodobého vzájomného rešpektu a spoločného cieľa ponúknuť zákazníkom na Slovensku čo najlepšiu dostupnosť predajní a kvalitnejšie služby. Sme presvedčení, že pod značkou iSTYLE dokážeme synergicky využiť silné stránky oboch spoločností a sprístupniť zariadenia Apple ešte širšiemu okruhu koncových zákazníkov, podnikateľov a firiem,“ hovorí Branislav Rentka, nový generálny riaditeľ spoločnosti iSTYLE SK.

Ambíciou spoločnosti iSTYLE v nadchádzajúcom období je stabilný rast v rôznych segmentoch vrátane predaja koncovým a firemným zákazníkom. V nasledujúcom roku by mala na slovenskom trhu dosiahnuť obrat 85 miliónov eur a rozšíriť sieť predajní s najvyšším statusom Apple Premium Partner, ktoré budú v blízkosti ikonických Apple Stores. Vďaka tomuto spojeniu budú môcť zákazníci využívať výhody vernostného programu iSTYLE a nakupovať pohodlne online na stránke istyle.sk.

O spoločnosti: iSTYLE, súčasť skupiny Midis, je najväčšou sieťou maloobchodných predajní Apple Premium v 9 krajinách strednej a východnej Európy. V súčasnosti má 131 predajní, z toho 61 v regióne strednej a východnej Európy a 30 na Strednom východe. Jej španielska sesterská spoločnosť K-Tuin má sieť ďalších 40 predajní. iSTYLE (spolu so španielskou spoločnosťou K-Tuin) dosiahla v minulom roku obrat viac ako 1 miliardu USD.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+