2 min. čítanie

Novinky na YouTube umožnia vytvoriť si QR kód a podporia UGC

YouTube prináša niekoľko nových funkcií zameraných na zvýšenie zapojenia používateľov a zefektívnenie zdieľania obsahu, ktoré by mohli byť prospešné pre správcov sociálnych médií a, samozrejme, všetky e-shopy, ktoré využívajú video obsah vo svojich marketingových kampaniach.

Novinky na YouTube umožnia vytvoriť si QR kód a podporia UGC
Zdroj: Depositphotos

QR kódy pre kanály

Táto aktualizácia umožňuje tvorcom vygenerovať jedinečný QR kód pre ich kanál YouTube, čo uľahčuje zdieľanie obsahu online aj offline. Podľa YouTube sa snažili zjednodušiť proces zdieľania, keďže kopírovanie a vkladanie adries URL nebolo najpohodlnejšie – najmä v offline svete. Svoj QR kód nájdete v aplikácii v záložke Moje v časti Zdieľať kanál.

Lepšie YouTube Shorts

Okrem toho YouTube testuje aj nové efekty pre obsah vytvorený používateľmi vo formátoch Shorts. Tento experiment umožňuje vybranej skupine tvorcov navrhovať a publikovať vlastné efekty priamo v Shorts, podobne ako efekty dostupné na platformách ako Snapchat a Instagram.

Všetci používatelia môžu tieto nové efekty aplikovať na svoje Shorts prístupom k tlačidlu Efekty a preskúmaním dostupných možností. Táto iniciatíva by mohla byť predzvesťou pokročilejších nástrojov na vytváranie efektov na YouTube, čím by sa na tejto platforme mohla rozšíriť ponuka krátkych videí. Plusové body pre váš UGC!

Odkazy na iné kanály a najlepšie sekcie

YouTube tiež experimentuje s novými spôsobmi, ako v komentároch uvádzať iných tvorcov. Rozširuje testovanie zobrazenia podrobností o platbách v službe YouTube Studio o ďalšie meny okrem USD.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Nakoniec YouTube rozširuje prístup k svojej funkcii Jump Ahead. Tento nástroj využíva umelú inteligenciu na identifikáciu najpopulárnejších segmentov videa a umožňuje používateľom preskočiť priamo na tieto body dvojklikom na tlačidlo rýchleho posunu vpred. Táto funkcia, ktorá bola pôvodne spustená v marci, sa stretla s pozitívnym ohlasom a 92 % testerov ju považovalo za užitočnú.

YouTube tvrdí, že funkcia nemá výrazný vplyv na celkový čas sledovania, napriek obavám, že by mohla skrátiť čas, ktorý používatelia strávia sledovaním videí. Zároveň treba doplniť, že Jump Ahead je dostupné len pre predplatiteľov služby YouTube Premium. Tvorcovia ju však môžu testovať na svojich vlastných videách aj bez predplatného.

|

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?
3 min. čítanie

Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?

Najnovšie údaje od spoločnosti Ipsos odhaľujú, že zákazníci používajú video platformy ako TikTok pri hľadaní nápadov pre svoje nákupy. Zistilo sa, že 3 zo 4 nakupujúcich na TikToku považujú túto platformu za najrelevantnejšiu pri objavovaní nových značiek a produktov. Tento výskum sa snaží dokázať, že tradičné vyhľadávače už nie sú hlavným prostriedkom, cez ktorý spotrebitelia […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+