
Mali sme si viac veriť
Takto zhrnul výzvy pri formovaní firmy Martin Fodora, Managing Director oravskej firmy Wilsondo. Namiesto príbehu, ktorý za sebou Wilsondo má, sa na vec pozrel prakticky. Ako odhaľovali underpriced a overpriced produkty? Čo stojí za ich maskotom? A prečo sa vôbec museli rebrandovať? Podelil sa tiež o tipy ako na maržu a prezradil aj ktorý ľahko dostupný nástroj k tomu používajú.

Martin Fodora, Wilsondo
Tušíte, ako frontend ovplyvňuje váš e-shop?
Ak chce online podnikanie napredovať, nevyhne sa ani technickejším otázkam. Mário Babej zo spoločnosti Wame priniesol na pódium práve tieto témy. Ukázal, čo všetko ovplyvňuje frontend, ako vplýva web na SEO a hlavne vysvetlil dôležité faktory, ktoré zasahujú do načítavania e-shopu. Pripomenul, že Google berie do úvahy skóre kvality, ktoré nastavuje na URL, čo má priamy dopad na cenu PPC.

Mário Babej, Wame
Zelený prístup v doprave? Dá sa to
Ako priniesť do e-commerce sveta viac zelených riešení? Filip Mérai z doručovateľskej spoločnosti SPS predstavil pojstoj firmy k ekológii. Nie je to len o dodávkach poháňaných elektrinou, udržateľnosť nachádzajú vo viacerých oblastiach. V logistických centrách budujú zelené strechy a na svojich odberných boxoch majú solárne panely. Keď sme už pri boxoch – tie stále zažívajú svoju slávu a SPS sa môže pochváliť 800 boxami a celkovo viac ako 2 400 odbernými miestami!

Filip Mérai, SPS
Ako nasadnúť na (tú správnu) vlnu
Dominika Babulicová zo štúdia pre dizajn zákazníckej skúsenosti Lighting Beetle* sa venovala CX. Na rôznych prípadových štúdiách priblížila, ako dizajn služieb pomáha firmám rásť, získať lojálnych zákazníkov a osloviť nové trhy. Aké sú megatrendy a ako sa na nich pripraviť? A ako sa vôbec zorientovať v zahlcujúcom množstve informácií? Dominika napríklad odporúčala zasadiť globálne trendy do lokálneho kontextu.

Dominika Babulicová, Lighting Beetle*
Skúšajte, testujte, prinášajte nové návrhy
Značku Decathlon netreba špeciálne predstavovať. Dominika Kurtová ako e-commerce leader firmy priblížila spôsob, akým oslovujú zákazníkov a zvyšujú ich angažovanosť cez digitálne aktivácie. Prezradila tiež, ako sa im darí upútať nových zákazníkov a posilniť vzťahy s tými súčasnými. V rámci svojej prezentácie ukázala konkrétne stratégie, ktoré Decathlon využíva, a podelila sa o praktické skúsenosti s budovaním lojality v online prostredí.

Dominika Kurtová, Decathlon
Diskusia, kvíz a networking v plnom prúde
Záverečná panelová diskusia ponúkla priestor na otázky, ktoré sa počas večera vynorili a priniesla ešte hlbší pohľad na kľúčové témy konferencie. Nechýbala ani súťaž pre pozorných účastníkov, ktorí si odniesli hodnotné ceny.
Každý účastník konferencie, či už priamy alebo online, má prístup k záznamu z prednášky.
Po oficiálnom programe nasledoval neformálny networking, kde sa diskutovalo o e-commerce trendoch aj osobných skúsenostiach z podnikania. Prešov opäť ukázal, že má silnú podnikateľskú komunitu a chuť posúvať sa vpred.
Tešíme sa na ďalšie stretnutie! Už čoskoro prinesieme do Trnavy zvučné mená ako Raul Rodriguez (Dajana Rodriguez), Jakub Žilincan (GymBeam), Michal Farkaš (Shoptet), Radko Litavec (VHL Europe), Tomáš Sokol (flexity). Príďte si vypočuť odpovede na otázky, ktoré v biznise riešite každý deň.
Lístky a registrácia na livestream sú, ako vždy, jedine na našom webe. Nezabudnite využiť výhodnejší vstup! Do 13.3.2025 môžete lístky získať za výnimočnú early bird cenu.