Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Nová reklama Old Navy zaujala. Vymysleli ju totiž používatelia TikToku

Ako viesť úspešné reklamné kampane v roku 2022? Spýtajte sa svojich fanúšikov, čo by chceli v reklame vidieť. Odevná značka Old Navy urobila to isté a so svojou reklamou žne nebývalý úspech. 

Nová reklama Old Navy zaujala. Vymysleli ju totiž používatelia TikToku

Kampaň inšpirovaná stredoškolákom a jeho príspevkom na TikToku

Všetko spustil stredoškolák Samuel Beasley, ktorý inšpiroval vznik kampane jediným príspevkom na sociálnej sieti TikTok. V príspevku Sam kýve hlavou do rytmu optimistickej piesne od Bruna Marsa a píše: “Chystáme sa natočiť najhorúcejšiu reklamu Old Navy v histórii.”

Tento príspevok vyvolal obrovské nadšenie fanúšikov a vygeneroval viac ako 120 000 lajkov, takmer 3 500 zdieľaní a viac ako 1 300 komentárov, v ktorých sa ľudia podelili o nápady, čo by chceli vidieť v reklame Old Navy. Spoločnosť Old Navy vypočula svojich fanúšikov a urobila z nich spolutvorcov. Vytvorili reklamu, ktorej scenár bol založený výlučne na ich komentároch.

Spoločnosť Old Navy vypočula svojich fanúšikov a urobila z nich spolutvorcov.

Ľudia chceli napríklad vidieť hlavného hrdinu reklamy ako kráča po ulici a plesne si so všetkými miestnymi obyvateľmi vrátane niekoľkých poskakujúcich detí a majiteľa obchodu. Ďalší komentár, ktorý sa objavil v reklame, znie: “Otcovia. Tanec. Všade.” 

Pôsobí to takmer ako opakovanie najväčších reklamných gýčov, ktoré diváci očakávajú od módnych značiek. Na vine je nepochybne sledovanie veľkého množstva reklám. Vďaka tomu je reklama s názvom “Napísané internetom” vtipná, chytľavá a zábavná. Koniec koncov, pozrite sa ju sami.

Old Navy chce počuť ďalšie nápady fanúšikov

Reklama upozorňuje na dámsku kolekciu All Day Dress spolu s ďalšími jarnými kúskami pre celú rodinu. V priebehu roka sa však bude líšiť. Fanúšikovia sú preto vyzvaní, aby označili spoločnosť Old Navy na sociálnych sieťach a podelili sa o svoje nápady na tohtoročné marketingové kampane značky.

Old Navy je americká značka oblečenia a doplnkov. Značka bola založená v roku 1994 a podľa vlastných slov oslavuje demokraciu štýlu prostredníctvom moderných, optimistických, cenovo dostupných a kvalitných výrobkov. Hravosť značky sa odráža v jej novej kampani, ktorú nevymyslela marketingová agentúra, ako je zvykom, ale vytvorili ju samotní fanúšikovia značky.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako ovplyvnia e-commerce nové technológie?
3 min. čítanie

Ako ovplyvnia e-commerce nové technológie?

Rozšírená realita, virtuálna realita a živé vysielanie môžu značkám pomôcť zvýšiť príťažlivosť a zlepšiť online nakupovanie. Pre budúcnosť e-commerce bude dôležité sledovať a využívať nové technológie, aby sa zlepšila zákaznícka skúsenosť a prilákali noví zákazníci.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+