Kampaň inšpirovaná stredoškolákom a jeho príspevkom na TikToku
Všetko spustil stredoškolák Samuel Beasley, ktorý inšpiroval vznik kampane jediným príspevkom na sociálnej sieti TikTok. V príspevku Sam kýve hlavou do rytmu optimistickej piesne od Bruna Marsa a píše: “Chystáme sa natočiť najhorúcejšiu reklamu Old Navy v histórii.”
Tento príspevok vyvolal obrovské nadšenie fanúšikov a vygeneroval viac ako 120 000 lajkov, takmer 3 500 zdieľaní a viac ako 1 300 komentárov, v ktorých sa ľudia podelili o nápady, čo by chceli vidieť v reklame Old Navy. Spoločnosť Old Navy vypočula svojich fanúšikov a urobila z nich spolutvorcov. Vytvorili reklamu, ktorej scenár bol založený výlučne na ich komentároch.
Spoločnosť Old Navy vypočula svojich fanúšikov a urobila z nich spolutvorcov.
Ľudia chceli napríklad vidieť hlavného hrdinu reklamy ako kráča po ulici a plesne si so všetkými miestnymi obyvateľmi vrátane niekoľkých poskakujúcich detí a majiteľa obchodu. Ďalší komentár, ktorý sa objavil v reklame, znie: “Otcovia. Tanec. Všade.”
Pôsobí to takmer ako opakovanie najväčších reklamných gýčov, ktoré diváci očakávajú od módnych značiek. Na vine je nepochybne sledovanie veľkého množstva reklám. Vďaka tomu je reklama s názvom “Napísané internetom” vtipná, chytľavá a zábavná. Koniec koncov, pozrite sa ju sami.
Old Navy chce počuť ďalšie nápady fanúšikov
Reklama upozorňuje na dámsku kolekciu All Day Dress spolu s ďalšími jarnými kúskami pre celú rodinu. V priebehu roka sa však bude líšiť. Fanúšikovia sú preto vyzvaní, aby označili spoločnosť Old Navy na sociálnych sieťach a podelili sa o svoje nápady na tohtoročné marketingové kampane značky.
Old Navy je americká značka oblečenia a doplnkov. Značka bola založená v roku 1994 a podľa vlastných slov oslavuje demokraciu štýlu prostredníctvom moderných, optimistických, cenovo dostupných a kvalitných výrobkov. Hravosť značky sa odráža v jej novej kampani, ktorú nevymyslela marketingová agentúra, ako je zvykom, ale vytvorili ju samotní fanúšikovia značky.