
Spoločnosť SkillSetz so sídlom v Naperville v štáte Illinois má len troch zamestnancov na plný úväzok. Získala taktiež 22 externistov a 40 zákazníkov z radov poskytovateľov služieb. Podľa McCarricka ich vš SkillSetz ak bude mať do marca 500 až 600, ako aj “niekoľko tisíc” odberateľov.
Zameranie na malé a stredné podniky
S odvolaním sa na Dun & Bradstreet First Research, vidí McCarrick trhovú príležitosť pre startup v počte 488 000 malých a stredne veľkých subjektov v oblasti technologických služieb, architektúry a inžinierstva, poradenstva, reklamy a marketingu, ľudských zdrojov a grafického dizajnu. Podľa D&B tieto firmy spoločne vytvárajú ročné príjmy vo výške 706 miliárd USD. Dodáva, že väčšina konkurentov sa zameriava na poskytovanie služieb “menej kvalifikovaným klientom, a nie klientom s vyššou kvalifikáciou”.
Problém, ktorý McCarrick videl na trhu, spočíval v tom, že ponuky “sú vytvorené pre tovar, nie pre služby”
Skillsetz zúročí novodobý trend “digitálných nomádov”
Prieskumná správa MBO uvádza rekordný 34% nárast počtu ľudí, ktorí sa rozhodli pracovať “na voľnej nohe”. A to len v USA. Z 38,2 milióna v roku 2020 až na 51,1 milióna v roku 2021. Medzi ďalšie trendy, ktoré správa zistila, patrí 42 % nárast počtu “digitálnych nomádov”.
Skillsetz postavila svoj model na prepojení týchto skupín a darí sa jej dobre. Dopytujúci zvyčajne platia poplatky začínajúce na 2 500 USD mesačne za základný účet, zatiaľ čo SkillSetz si berie 5 % podiel z platieb pre poskytovateľov. Spoločnosť okrem B2B platformy, vytvorila pre poskytovateľov služieb aj nové e-shopy.