Mediálna stratégia pre 14 európskych trhov
Komunikačná skupina Publicis Groupe bude pre Notino zabezpečovať mediálnu stratégiu vrátane plánovania a nákupu mediálneho priestoru v televízii a ďalších offline a online kanáloch. V spolupráci pobočkami bude Publicis Praha riadiť kampane v 14 krajinách vrátane Českej republiky, Poľska, Talianska, Rumunska, Maďarska, Grécka, Bulharska a Chorvátska. Klientský servis bude zabezpečovať existujúci poradenský tím agentúry pod vedením Martina Požárka.
“Je skvelé, že môžeme nadviazať na naše úspešné partnerstvo so spoločnosťou Notino a naďalej pomáhať českej spoločnosti rásť na európskych trhoch. Som presvedčený, že vysokú kvalitu našich kampaní udržíme aj v nasledujúcich rokoch a vďaka využívaniu dát a automatizovaného reportingu budeme naďalej posúvať ich efektivitu,” hovorí Martin Požárek, obchodný riaditeľ Publicis Groupe.
Predĺženie zmluvy
Spoločnosť Notino spolupracuje s Publicis Groupe od roku 2018 a spoločne vybudovali systém kampaní zameraných na dáta a biznis, ktoré podporujú obchodný rast na európskych trhoch. Okrem toho Publicis teraz pre klienta vyvíja technické riešenie na zdieľanie podrobných informácií o prebiehajúcich kampaniach s cieľom ďalej zvýšiť efektivitu jeho investícií do reklamy. Na mieru vytvorený informačný panel bude obsahovať aktuálne údaje o kampaniach v jednotlivých krajinách vrátane následného reportingu.
“Sme najpredávanejšou kozmetikou v Európe a v súčasnosti máme televízne kampane v 14 európskych krajinách. Je pre nás dôležité spolupracovať s partnerom, ktorý rozumie našim potrebám a pomáha nám neustále napredovať a zlepšovať naše kampane. Publicis má pokročilé dátové metriky, ktoré nám umožňujú byť efektívnejší a lepšie cieliť na zákazníkov v krajinách, ktoré sledujeme. Spolupracujeme už 5 rokov a vážime si, že máme po svojom boku tento skvelý tím ľudí,” povedal Michal Zarnikov, vedúci marketingových špecialistov a médií spoločnosti Notino.
“Počas doterajších 5 rokov spolupráce sme sa snažili pomôcť spoločnosti Notino rozvíjať jej podnikanie v celej Európe a sme nesmierne radi, že nám pre ďalšie obdobie dali svoju dôveru. V posledných rokoch sme v našom regióne uskutočnili strategické investície, aby sme neustále posúvali úroveň našich služieb v strednej a východnej Európe a pomáhali našim klientom rozvíjať ich podnikanie v roztrieštenom svete platforiem. Náš tím v Českej republike bol vždy na čele tohto procesu a víťazstvo v tomto tendri je uznaním ich úsilia,” povedal Tomáš Lauko, výkonný riaditeľ Publicis Groupe pre strednú a východnú Európu.