3 min. čítanie

Notino predlžuje zmluvu s Publicis Groupe

Spoločnosť Notino, európska jednotka v predaji parfumov a kozmetiky, si vybrala Publicis Groupe vo výberovom konaní ako mediálnu agentúru. Spoločnosť tak predlžuje zmluvu so svojím súčasným partnerom, s ktorým spolupracuje od roku 2018.

Notino predlžuje zmluvu s Publicis Groupe

Mediálna stratégia pre 14 európskych trhov

Komunikačná skupina Publicis Groupe bude pre Notino zabezpečovať mediálnu stratégiu vrátane plánovania a nákupu mediálneho priestoru v televízii a ďalších offline a online kanáloch. V spolupráci pobočkami bude Publicis Praha riadiť kampane v 14 krajinách vrátane Českej republiky, Poľska, Talianska, Rumunska, Maďarska, Grécka, Bulharska a Chorvátska. Klientský servis bude zabezpečovať existujúci poradenský tím agentúry pod vedením Martina Požárka.

„Je skvelé, že môžeme nadviazať na naše úspešné partnerstvo so spoločnosťou Notino a naďalej pomáhať českej spoločnosti rásť na európskych trhoch. Som presvedčený, že vysokú kvalitu našich kampaní udržíme aj v nasledujúcich rokoch a vďaka využívaniu dát a automatizovaného reportingu budeme naďalej posúvať ich efektivitu,“ hovorí Martin Požárek, obchodný riaditeľ Publicis Groupe.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Predĺženie zmluvy

Spoločnosť Notino spolupracuje s Publicis Groupe od roku 2018 a spoločne vybudovali systém kampaní zameraných na dáta a biznis, ktoré podporujú obchodný rast na európskych trhoch. Okrem toho Publicis teraz pre klienta vyvíja technické riešenie na zdieľanie podrobných informácií o prebiehajúcich kampaniach s cieľom ďalej zvýšiť efektivitu jeho investícií do reklamy. Na mieru vytvorený informačný panel bude obsahovať aktuálne údaje o kampaniach v jednotlivých krajinách vrátane následného reportingu.

„Sme najpredávanejšou kozmetikou v Európe a v súčasnosti máme televízne kampane v 14 európskych krajinách. Je pre nás dôležité spolupracovať s partnerom, ktorý rozumie našim potrebám a pomáha nám neustále napredovať a zlepšovať naše kampane. Publicis má pokročilé dátové metriky, ktoré nám umožňujú byť efektívnejší a lepšie cieliť na zákazníkov v krajinách, ktoré sledujeme. Spolupracujeme už 5 rokov a vážime si, že máme po svojom boku tento skvelý tím ľudí,“ povedal Michal Zarnikov, vedúci marketingových špecialistov a médií spoločnosti Notino.

„Počas doterajších 5 rokov spolupráce sme sa snažili pomôcť spoločnosti Notino rozvíjať jej podnikanie v celej Európe a sme nesmierne radi, že nám pre ďalšie obdobie dali svoju dôveru. V posledných rokoch sme v našom regióne uskutočnili strategické investície, aby sme neustále posúvali úroveň našich služieb v strednej a východnej Európe a pomáhali našim klientom rozvíjať ich podnikanie v roztrieštenom svete platforiem. Náš tím v Českej republike bol vždy na čele tohto procesu a víťazstvo v tomto tendri je uznaním ich úsilia,“ povedal Tomáš Lauko, výkonný riaditeľ Publicis Groupe pre strednú a východnú Európu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+