2 min. čítanie

Netflix začal širšie bojovať proti zdieľaniu účtov

Najpopulárnejšia streamovacia služba videa na vyžiadanie Netflix začala aktuálne v mnohých krajinách bojovať proti zdieľaniu účtu mimo domácnosti.

Netflix začal širšie bojovať proti zdieľaniu účtov

Koniec zdieľaných účtov

Spravila tak aj na domácom trhu v USA ale tiež v mnohých európskych krajinách vrátane našich susedných krajín Česka, Maďarska, Poľska a Ukrajiny. Aspoň podľa informácií na stránkach služby sa to zatiaľ Slovenska netýka, v prípade Rakúska sa podúčty zrejme pripravujú ale zatiaľ sa táto možnosť neuvádza v cenníku. 

Zámer spoločnosť avizovala už od minulého roka a dlhšie je známe aj akú možnosť bude ponúkať užívateľom zdieľajúcim účet, ktorým umožní vytvoriť platené podúčty pre osoby nežijúce s majiteľom účtu v rovnakej domácnosti. 

Doteraz ale nebolo jasné, ako bude užívateľov zdieľajúcich účet s osobami mimo domácnosti nútiť využiť túto možnosť alebo inak prestať zdieľať účet s ľuďmi mimo domácnosti. 

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Detekovanie pomocou IP adries

Spoločnosť má technológiu detekovania zdieľania účtov s ľuďmi mimo jednej domácnosti podľa využívaných IP adries, zariadení a aktivity účtu a už v roku 2021 začala zrejme menej intenzívne užívateľov na takéto zdieľanie upozorňovať s možnosťou overenia vlastníctva účtu pomocou overovacieho kódu zaslaného cez email alebo SMS. 

Podľa aktuálneho oznámenia teraz užívateľom, u ktorých detekuje zdieľanie účtu mimo domácnosti, ako prvý krok pošle email. V ňom informuje, že Netflix účet je možné využívať len ľuďmi z jednej domácnosti a užívateľ môže doplniť platený podúčet ak chce ďalej účet zdieľať s užívateľom mimo domácnosti. 

Aké kroky budú nasledovať, ak tak nespraví, email neuvádza. 

K programu Standard je možné pridať jeden platený podúčet, k programu Premium maximálne dva. Podúčty sa nedajú pridať k Netflix účtom získaným cez partnerov služby, napríklad telekomunikačných operátorov. 

V Českej republike stojí jeden podúčet mesačne 79 Kč, v prepočte približne 3,30 eur. Program Basic tam stojí 199 Kč, v prepočte 8,40 eur, Standard 259 Kč respektíve 10,90 eur a program Premium 319 Kč, teda približne 13,50 eur. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+