2 min. čítanie

Netflix začal širšie bojovať proti zdieľaniu účtov

Najpopulárnejšia streamovacia služba videa na vyžiadanie Netflix začala aktuálne v mnohých krajinách bojovať proti zdieľaniu účtu mimo domácnosti.

Netflix začal širšie bojovať proti zdieľaniu účtov

Koniec zdieľaných účtov

Spravila tak aj na domácom trhu v USA ale tiež v mnohých európskych krajinách vrátane našich susedných krajín Česka, Maďarska, Poľska a Ukrajiny. Aspoň podľa informácií na stránkach služby sa to zatiaľ Slovenska netýka, v prípade Rakúska sa podúčty zrejme pripravujú ale zatiaľ sa táto možnosť neuvádza v cenníku. 

Zámer spoločnosť avizovala už od minulého roka a dlhšie je známe aj akú možnosť bude ponúkať užívateľom zdieľajúcim účet, ktorým umožní vytvoriť platené podúčty pre osoby nežijúce s majiteľom účtu v rovnakej domácnosti. 

Doteraz ale nebolo jasné, ako bude užívateľov zdieľajúcich účet s osobami mimo domácnosti nútiť využiť túto možnosť alebo inak prestať zdieľať účet s ľuďmi mimo domácnosti. 

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Detekovanie pomocou IP adries

Spoločnosť má technológiu detekovania zdieľania účtov s ľuďmi mimo jednej domácnosti podľa využívaných IP adries, zariadení a aktivity účtu a už v roku 2021 začala zrejme menej intenzívne užívateľov na takéto zdieľanie upozorňovať s možnosťou overenia vlastníctva účtu pomocou overovacieho kódu zaslaného cez email alebo SMS. 

Podľa aktuálneho oznámenia teraz užívateľom, u ktorých detekuje zdieľanie účtu mimo domácnosti, ako prvý krok pošle email. V ňom informuje, že Netflix účet je možné využívať len ľuďmi z jednej domácnosti a užívateľ môže doplniť platený podúčet ak chce ďalej účet zdieľať s užívateľom mimo domácnosti. 

Aké kroky budú nasledovať, ak tak nespraví, email neuvádza. 

K programu Standard je možné pridať jeden platený podúčet, k programu Premium maximálne dva. Podúčty sa nedajú pridať k Netflix účtom získaným cez partnerov služby, napríklad telekomunikačných operátorov. 

V Českej republike stojí jeden podúčet mesačne 79 Kč, v prepočte približne 3,30 eur. Program Basic tam stojí 199 Kč, v prepočte 8,40 eur, Standard 259 Kč respektíve 10,90 eur a program Premium 319 Kč, teda približne 13,50 eur. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?
3 min. čítanie

Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?

V roku 2023 sme zaznamenali prelom v oblasti generatívnych systémov založených na umelej inteligencii (AI), od telefonických rozhovorov s virtuálnymi operátormi až po automaticky personalizované odporúčania produktov a virtuálnych nákupných asistentov. Algoritmy strojového učenia sú dnes všadeprítomné, ale čo si o zavádzaní AI vo svete módy myslia českí spotrebitelia? Aké nové nástroje poznajú a ktoré […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+