1 min. čítanie

Nestlé plánuje na Ukrajine investovať 40 miliónov eur

Spoločnosť Nestlé v pondelok oznámila novú investíciu, ktorú má v pláne na Ukrajine. V regióne Volyň postaví novú továreň za 40 miliónov eur, uviedol Trend.

Nestlé plánuje na Ukrajine investovať 40 miliónov eur

Dôležitý krok pre Nestlé

Švajčiarska spoločnosť je jednou z mála zahraničných spoločností, ktoré oznámili nové investície na Ukrajine od začiatku ruskej invázie vo februári 2022.

„Je to dôležitý krok pre Nestlé, prijatý vo veľmi ťažkom období pre krajinu,” uviedol vo vyhlásení Alessandro Zanelli, generálny riaditeľ Nestlé pre trhy juhovýchodnej Európy.

„Naším cieľom je vytvoriť potravinové a kulinárske centrum, ktoré zabezpečí rast pracovných miest a bude slúžiť potrebám Ukrajincov a všetkých európskych občanov s vysokokvalitnými produktmi,” dodal.

Ruská invázia zničila ukrajinskú ekonomiku, ktorá sa podľa odhadov Medzinárodného menového fondu tento rok prepadne o 35 percent. V uplynulých týždňoch pritom dochádza k výpadkom elektriny po celej Ukrajine, keďže Rusko zintenzívnilo útoky na jej energetickú infraštruktúru.

Napriek tomu Nestlé, ktoré už má na Ukrajine približne 5 800 zamestnancov, plánuje pridať ďalších 1 500 nových pracovných miest v novom závode v Smolyhive v regióne Volyň.

Nová továreň má prispieť k zvýšeniu výroby studených omáčok, dochucovadiel, polievok a instantných potravín a zásobovať tak domáci trh, ako aj trhy v Európe.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+