1 min. čítanie

Nestlé plánuje na Ukrajine investovať 40 miliónov eur

Spoločnosť Nestlé v pondelok oznámila novú investíciu, ktorú má v pláne na Ukrajine. V regióne Volyň postaví novú továreň za 40 miliónov eur, uviedol Trend.

Nestlé plánuje na Ukrajine investovať 40 miliónov eur

Dôležitý krok pre Nestlé

Švajčiarska spoločnosť je jednou z mála zahraničných spoločností, ktoré oznámili nové investície na Ukrajine od začiatku ruskej invázie vo februári 2022.

„Je to dôležitý krok pre Nestlé, prijatý vo veľmi ťažkom období pre krajinu,” uviedol vo vyhlásení Alessandro Zanelli, generálny riaditeľ Nestlé pre trhy juhovýchodnej Európy.

„Naším cieľom je vytvoriť potravinové a kulinárske centrum, ktoré zabezpečí rast pracovných miest a bude slúžiť potrebám Ukrajincov a všetkých európskych občanov s vysokokvalitnými produktmi,” dodal.

Ruská invázia zničila ukrajinskú ekonomiku, ktorá sa podľa odhadov Medzinárodného menového fondu tento rok prepadne o 35 percent. V uplynulých týždňoch pritom dochádza k výpadkom elektriny po celej Ukrajine, keďže Rusko zintenzívnilo útoky na jej energetickú infraštruktúru.

Napriek tomu Nestlé, ktoré už má na Ukrajine približne 5 800 zamestnancov, plánuje pridať ďalších 1 500 nových pracovných miest v novom závode v Smolyhive v regióne Volyň.

Nová továreň má prispieť k zvýšeniu výroby studených omáčok, dochucovadiel, polievok a instantných potravín a zásobovať tak domáci trh, ako aj trhy v Európe.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+