
Aplikácia For-You umožňuje ľuďom objavovať videá na základe vlastných preferencií prostredníctvom odporúčania. To znamená, že virálnym sa môže stať čokoľvek v priebehu niekoľkých hodín pre rôznorodé publikum naprieč kultúrami, vekov, etnickými skupinami, sexuálnymi orientáciami a jazykmi. Každý má šancu uspieť bez ohľadu na počet sledovateľov.
Komunita, ktorá nakupuje vami propagované produkty
Je kľúčové vašej cieľovej skupine poskytnúť pozitívny, autentický a zábavný zážitok. Obzvlášť ak chcete vybudovať silnú online komunitu. Obsahové platformy sú vzrušujúcou príležitosťou ako osloviť nové publikum. Publicis Groupe a WARC nedávno zverejnili novú štúdiu, ktorá skúma úlohu sociálnych komunít a ich vplyv na nákupné rozhodnutia. V priemere 85 % spotrebiteľov si produkty alebo služby zakúpi kvôli tomu, že boli propagované na obsahových platformách.
Nerobte reklamu, tvorte obsah.

zdroj. tiktok.com
Na septembrovom podujatí “TikTok World” bola predstavená séria inovácií pre obchodníkov, vďaka ktorým je reklama kreatívnejšia, efektívnejšia a bezpečnejšia. S cieľom pomôcť značkám efektívne komunikovať so zákazníkmi prichádza TikTok Shopping balík riešení, funkcií a reklamných nástrojov, ako sú napríklad dynamické referenčné reklamy. Značky automaticky zobrazujú cielené reklamy na tisíce položiek na základe záujmov a aktivít používateľov. Na obsahovej platforme Creator Marketplace nájdete aj čoraz viac kreatívnych riešení, na ktorých môžu inzerenti a tvorcovia spolupracovať.
Cieľom týchto platforiem je podporovať kreativitu a zábavu používateľov. Cez TikTok for Business ich môžete nielen inšpirovať, ale aj vybudovať okruh priaznivcov vašich produktov.