Používatelia si môžu vybrať verejnú nástenku, ktorú chcú zazdieľať a ťuknúť na ikonu Zdieľať. Následne sa vyberie šablóna a zobrazí sa prehľad nástenky vo forme príbehu s animovaným zobrazením vybraných prvkov, avšak bez vodoznaku Curated on Pinterest. Je to sľubný spôsob, ako zdieľať svoje zbierky Pinov a veci, ktoré vás v aplikácii zaujímajú.
Pinterest dúfa, že tým priláka mladších používateľov:
„Používatelia Pinterestu vnímajú svoje nástenky ako osobné svätyne, kde môžu snívať o svojom svete a prezentovať svoju jedinečnú osobnosť a estetiku. Pre používateľov z Generácie Z nie je Pinterest len platformou, ale slúži ako priestor na sebapoznanie a vyjadrenie, kde si formujú svoju identitu podľa vlastných podmienok, bez vonkajších tlakov. Toto spojenie s introspekciou podnietilo od minulého roka nárast počtu násteniek vytvorených používateľmi z Generácie Z, ktorý predbehol ostatné generácie.“
S viac ako 500 miliónmi aktívnych účtov mesačne chce Pinterest využiť túto demografickú skupinu na maximalizáciu svojho rastového potenciálu, hlavne u mladších používateľov.