1 min. čítanie

Nástenku z Pinterestu bude možné zdieľať aj v iných aplikáciách

Pinterest vylepšil zdieľanie násteniek, aby zvýšil povedomie používateľov o existencii Pinov a uľahčil zdieľanie kolekcií v iných sociálnych aplikáciách.

Nástenku z Pinterestu bude možné zdieľať aj v iných aplikáciách
Zdroj: Pinterest

Používatelia si môžu vybrať verejnú nástenku, ktorú chcú zazdieľať a ťuknúť na ikonu Zdieľať. Následne sa vyberie šablóna a zobrazí sa prehľad nástenky vo forme príbehu s animovaným zobrazením vybraných prvkov, avšak bez vodoznaku Curated on Pinterest. Je to sľubný spôsob, ako zdieľať svoje zbierky Pinov a veci, ktoré vás v aplikácii zaujímajú.

Pinterest dúfa, že tým priláka mladších používateľov:

„Používatelia Pinterestu vnímajú svoje nástenky ako osobné svätyne, kde môžu snívať o svojom svete a prezentovať svoju jedinečnú osobnosť a estetiku. Pre používateľov z Generácie Z nie je Pinterest len platformou, ale slúži ako priestor na sebapoznanie a vyjadrenie, kde si formujú svoju identitu podľa vlastných podmienok, bez vonkajších tlakov. Toto spojenie s introspekciou podnietilo od minulého roka nárast počtu násteniek vytvorených používateľmi z Generácie Z, ktorý predbehol ostatné generácie.“

S viac ako 500 miliónmi aktívnych účtov mesačne chce Pinterest využiť túto demografickú skupinu na maximalizáciu svojho rastového potenciálu, hlavne u mladších používateľov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
TikTok predstavuje Search Ads Campaign
3 min. čítanie

TikTok predstavuje Search Ads Campaign

TikTok rozširuje svoje reklamné možnosti uvedením novej funkcie Search Ads Campaign. Jej cieľom je osloviť používateľov s vysokou pravdepodobnosťou nákupu prostredníctvom výsledkov vyhľadávania v aplikácii TikTok. Čoraz viac ľudí používa sociálne platformy na vyhľadávanie produktov namiesto tradičných vyhľadávačov. A TikTok chce inzerentom umožniť cielenie na používateľov práve v momente, keď aktívne hľadajú informácie.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+