1 min. čítanie

Namiesto názvu produktu ospravedlnenie od Chat GPT. Amazon doplatil na používanie umelej inteligencie

Ako mnoho iných spoločností, aj Amazon začal vo svojom biznise využívať umelú inteligenciu. Tentoraz sa mu to však vymklo spod kontroly. Namiesto jasných názvov produktov sa zákazníci dočítajú o tom, že ich požiadavka je v rozpore s politikou OpenAI.

Namiesto názvu produktu ospravedlnenie od Chat GPT. Amazon doplatil na používanie umelej inteligencie
Zdroj: The Verge

Portál The Verge informoval o tom, že na stránke Amazonu rastie počet položiek s názvami ako „Ospravedlňujem sa, ale nemôžem splniť túto požiadavku, porušuje zásady používania OpenAI.“ a podobných variantov.

Zdroj: The Verge

Dôvodom sú predajcovia na Amazone, ktorí využívajú ChatGPT na vytváranie produktových kariet. Doteraz to bolo v poriadku, no s nástupom zneužívania umelej inteligencie na vytváranie komerčných produktov sa OpenAI rozhodla povedať dosť. Keď si AI všimne, že sa niekto venuje týmto aktivitám, vyhodí upozornenie: „Prepáčte, vaša požiadavka porušuje politiku OpenAI.“

Hovorkyňa Amazonu, Maria Boschetti, sa pre The Verge vyjadrila: „Usilovne pracujeme na tom, aby sme zákazníkom poskytli spoľahlivý nákupný zážitok, vrátane požiadavky, aby predajcovia tretích strán poskytovali presné a informatívne zoznamy produktov. Predmetné výpisy sme odstránili a ďalej zlepšujeme naše systémy.”

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Predplatné v e-commerce: 5 trendov, ktoré by ste v roku 2025 nemali prehliadnuť
4 min. čítanie

Predplatné v e-commerce: 5 trendov, ktoré by ste v roku 2025 nemali prehliadnuť

Predplatné nie je len o streamovacích službách a mesačných boxoch. Podľa správy Subscription Trends Q1 Report 2025 od Subscrybe zažíva celý model predplatného výrazný posun – a e-commerce z toho môže výrazne ťažiť. Vybrali sme päť kľúčových trendov, ktoré majú najväčší dopad na online predaj, a preložili ich do praktických súvislostí pre tých, čo chcú […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Zdravie na prvom mieste aj v e-commerce: Ako využiť rastúci dopyt po fitness produktoch?
3 min. čítanie

Zdravie na prvom mieste aj v e-commerce: Ako využiť rastúci dopyt po fitness produktoch?

Spotrebiteľské návyky sa dlhodobo menia v prospech zdravia a wellness. Počet ľudí, ktorí investujú do svojho zdravia, rastie. A to vytvára nové príležitosti pre e-commerce značky. Analýza spoločností Experian a Reward, vychádza z viac ako 1,4 miliardy kartových transakcií a ukazuje, že výdavky na fitness a výživu medziročne vzrástli o 6 %. Predajcovia, ktorí sa […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Mall.sk končí ako samostatný e-shop. Čo prinesie prechod na Allegro?
3 min. čítanie

Mall.sk končí ako samostatný e-shop. Čo prinesie prechod na Allegro?

Mall.sk prechádza zásadnou zmenou. 31. marca 2025 prestane fungovať ako samostatná platforma a jeho ponuka sa presunie na Allegro. Tento krok je súčasťou širšej stratégie konsolidácie technologických platforiem v rámci skupiny Allegro. Pre obchodníkov a zákazníkov to prináša viaceré zmeny, ktoré môžu ovplyvniť konkurenciu na slovenskom e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+