2 min. čítanie

Najúspešnejší Prime Day v histórií Amazonu

Amazon si vytvoril vlastný “blackfriday” a so svojím Prime Day na dva dni ovládol svet. Členovia služby Amazon Prime si počas Prime Day 2022 kúpili viac ako 300 miliónov položiek, čím sa tohtoročná akcia stala najväčšou akciou Prime Day v histórii spoločnosti. A viac nákupov znamená viac úspor - členovia Prime Day ušetrili viac ako 1,7 miliardy dolárov, čo je viac ako pri akejkoľvek predchádzajúcej akcii Prime Day.

Najúspešnejší Prime Day v histórií Amazonu

Z akcie ťažili malé firmy

Najväčšia predajná akcia roka s názvom Prime Day, tento rok potešila predovšetkým malých a stredných podnikateľov, ktorí objemom predaja prvýkrát predbehli maloobchodné podnikanie Amazonu. Zákazníci minuli viac ako 3 miliardy dolárov na 100 miliónov položiek od rôznych malých podnikov zahrnutých do lotérie Support Small Businesses to Win Big.

“Prime Day je oslavou našich členov Prime, ktorí sa na túto udalosť tešia každý rok, a sme nadšení, že sme im opäť mohli poskytnúť neuveriteľné úspory,” teší sa Doug Herrington, generálny riaditeľ spoločnosti Amazon Worldwide Stores

“Toto špeciálne podujatie je možné len vďaka podpore našich zamestnancov a predajcov. Rád by som všetkým veľmi poďakoval za to, že sa postarali o nezabudnuteľný Prime Day,” dodal Herrington.

Globálne highlights Amazon Prime Day

Členovia služby Prime nakúpili počas tohtoročnej akcie Prime Day viac ako 100 000 položiek za minútu.

Medzi najpredávanejšie kategórie Prime Day na celom svete patrili zariadenia Amazon, spotrebná elektronika a domácnosť.

Členovia služby Prime počas trvania akcie Prime Day najviac nakupovali v utorok 12. júla od 9.00 do 10.00 h SEČ.

Niektoré z najpredávanejších položiek prvého dňa Prime Day boli prémiové kozmetické značky vrátane LANEIGE a NuFACE, hodinky Apple Watch Series 7, plienky a utierky Pampers a The Honest Company. 

Medzi ďalšie položky, ktoré ľudia nakupovali najviac patria kuchynské potreby Rachael Ray, Le Creuset a Hamilton Beach, hračky VTech a LeapFrog, kolagénová srvátka Vital Proteins, oblečenie a doplnky Levi’s, produkty na umývanie áut Chemical Guys a výrobky pre domáce zvieratá NUTRO, TEMPTATIONS a GREENIES.

 Najpredávanejšie položky Amazonu počas celého Prime Day boli Fire TV, Echo a Blink.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Televízia už nie je len televízia. Ako sa mení sledovanie videoobsahu a čo to znamená pre značky
3 min. čítanie

Televízia už nie je len televízia. Ako sa mení sledovanie videoobsahu a čo to znamená pre značky

Ako dnes ľudia sledujú videoobsah? Čo považujú za „televíziu“ a kde reklama funguje najlepšie? CTV zatiaľ nie je v stredobode pozornosti nášho e-commerce, no vývoj v zahraničí naznačuje, že by sa to mohlo čoskoro zmeniť. Nová štúdia RTL AdAlliance ponúka jasné dáta a trendy, ktoré sa oplatí vnímať. A ukazuje, že o úspechu videa nerozhoduje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Úspešné české a slovenské SaaS doma aj v zahraničí
10 min. čítanie

Úspešné české a slovenské SaaS doma aj v zahraničí

SaaS, alebo Software as a Service, je model poskytovania softvéru cez internet, ktorý firmám aj jednotlivcom umožňuje využívať moderné digitálne nástroje bez potreby ich inštalácie či správy vlastnej infraštruktúry. Ide o jednu z najrýchlejšie rastúcich oblastí technologického biznisu, kde aj menšie tímy môžu budovať globálne produkty.

Michal Turňa Michal Turňa
Link Building Špecialista, Spotibo
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+