
Z akcie ťažili malé firmy
Najväčšia predajná akcia roka s názvom Prime Day, tento rok potešila predovšetkým malých a stredných podnikateľov, ktorí objemom predaja prvýkrát predbehli maloobchodné podnikanie Amazonu. Zákazníci minuli viac ako 3 miliardy dolárov na 100 miliónov položiek od rôznych malých podnikov zahrnutých do lotérie Support Small Businesses to Win Big.
“Prime Day je oslavou našich členov Prime, ktorí sa na túto udalosť tešia každý rok, a sme nadšení, že sme im opäť mohli poskytnúť neuveriteľné úspory,” teší sa Doug Herrington, generálny riaditeľ spoločnosti Amazon Worldwide Stores
“Toto špeciálne podujatie je možné len vďaka podpore našich zamestnancov a predajcov. Rád by som všetkým veľmi poďakoval za to, že sa postarali o nezabudnuteľný Prime Day,” dodal Herrington.
Globálne highlights Amazon Prime Day
Členovia služby Prime nakúpili počas tohtoročnej akcie Prime Day viac ako 100 000 položiek za minútu.
Medzi najpredávanejšie kategórie Prime Day na celom svete patrili zariadenia Amazon, spotrebná elektronika a domácnosť.
Členovia služby Prime počas trvania akcie Prime Day najviac nakupovali v utorok 12. júla od 9.00 do 10.00 h SEČ.
Niektoré z najpredávanejších položiek prvého dňa Prime Day boli prémiové kozmetické značky vrátane LANEIGE a NuFACE, hodinky Apple Watch Series 7, plienky a utierky Pampers a The Honest Company.
Medzi ďalšie položky, ktoré ľudia nakupovali najviac patria kuchynské potreby Rachael Ray, Le Creuset a Hamilton Beach, hračky VTech a LeapFrog, kolagénová srvátka Vital Proteins, oblečenie a doplnky Levi’s, produkty na umývanie áut Chemical Guys a výrobky pre domáce zvieratá NUTRO, TEMPTATIONS a GREENIES.
Najpredávanejšie položky Amazonu počas celého Prime Day boli Fire TV, Echo a Blink.