2 min. čítanie

Na Slovensku sa uskutoční prvá špecializovaná konferencia o TikToku

Už 24. novembra sa prostredníctvom livestreamu uskutoční špecializovaná konferencia o marketingu a komunikácii na TikToku – Marketing RULEZZ Special – All about TikTok. Medzi spíkrami nebudú chýbať najúspešnejšie slovenské značky a médiá na TikToku, ale aj známi TikTokeri.

Peter Šebo Peter Šebo
CEO PS:Digital
Na Slovensku sa uskutoční prvá špecializovaná konferencia o TikToku

TikTok je nastupujúci internetový a marketingový fenomén. Na Slovensku ho používa odhadom už takmer 1 milión ľudí. Ich primárne vekové zloženie je 15 – 25 rokov, druhá najzastúpenejšia skupina sú deti do 15 rokov. Priemerný slovenský používateľ TikToku na ňom strávi denne až do 3 hodín.

Najväčšie slovenské médiá majú dnes stovky tisíc TikTok fanúšikov, najväčšie značky desiatky tisíc. Organické zhliadnutia počítajú mnohé z nich v miliónoch mesačne a mieru zapojenia fanúšikov v tisícoch. A to všetko bez investícií do médií, nakoľko reklama na TikToku na Slovensku ešte nie je oficiálne sprístupnená.

„Online konferencia All about TikTok nadväzuje na sériu špecializovaných vzdelávacích podujatí, ktoré sme odštartovali v roku 2011 konferenciou All about Facebook. Tak, ako bol vtedy Facebook na vzostupe svojho marketingového potenciálu, dnes to isté vidíme v prípade TikToku. Preto sme presvedčení, že takéto podujatie má svoje miesto práve v tomto čase. Tesne pred raketovým nárastom využívania TikToku ako masovej marketingovej a komunikačnej platformy na Slovensku,“ približuje myšlienku organizovania konferencie jej programový leader Peter Šebo z TheMarketers.biz.

„Httpool ako oficiálny partner reklamného priestoru vybraných platforiem pomáha inzerentom daný priestor efektívne využívať. TikTok je súčasťou nášho portfólia, preto je prirodzené, že sme sa rozhodli podieľať na tejto konferencii ako spoluorganizátor. Veríme, že aj vďaka takýmto podujatiam sa podarí pomôcť slovenským firmám uspieť nie len na domácom, ale aj na zahraničných trhoch,“ uzatvára Matúš Konečný, Commercial Director, Httpool Slovakia.

Konferencia sa uskutoční prostredníctvom livestreamu 24. novembra 2022, spíkrov a program konferencie nájdete na www.tiktokrulezz.sk.

Zdieľať článok
Peter Šebo
CEO PS:Digital

Zakladateľ a CEO úspešnej digitálnej agentúry PS:Digital, digitálny marketér a marketingový nadšenec. Zakladateľ jedinečných marketingových konferencií ako napríklad Marketing RULEZZ na Slovensku.

PS:Digital
Tento článok ti prináša

PS:Digital

Hľadáte efektívnu kreatívu a stratégiu predurčenú na úspech? Nehľadajte, riešením je PS:Digital. Kvalita a profesionálny prístup sú zakotvené v našej DNA, tak ako aj neustály hlad po naplňovaní potrieb a vízie našich klientov. Práca je pre nás radosť nie nutnosť. Tím profesionálov sa postará o efektívne nastavenie stratégie, ideamakingu, social media, execution, art direction, copywritingu aj SEO.  Všetko čo potrebujete, od digitálnej stratégie či kampane cez správu sociálnych sietí, až po searchovú kampaň, sme tu pre vás s našim know-how. Jazdíme na neustále vznikajúcich inováciách digitálneho sveta, ktoré na slovenský trh nastavujeme cez PS: Digital Future. Vzdelávanie nemá konca a preto čo sme sa naučili posúvame ďalej v PS: Digital Marketing Academy. Video tutoriály, vytvorené našimi špecialistami, vám pomôžu zorientovať sa v základoch online businessu až po zložitejšie nastavenia social media, PPC čo copywritingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
5 min. čítanie

Ako automatizovať predaj digitálnych produktov?

Predávať digitálny obsah je špecifická časť e-commerce, ktorá má tú výhodu, že sa dá kompletne automatizovať. O takúto automatizáciu sa stará SimpleShop – platforma, ktorá sa zameriava na predaj produktov ako sú e-booky, online kurzy, videá, členské sekcie, vstupenky, vouchery a čokoľvek ďalšie, čo sa nachádza v online svete.

Martin Semerád Martin Semerád
Marketing SimpleShop
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+