2 min. čítanie

Na Slovensku sa uskutoční prvá špecializovaná konferencia o TikToku

Už 24. novembra sa prostredníctvom livestreamu uskutoční špecializovaná konferencia o marketingu a komunikácii na TikToku – Marketing RULEZZ Special – All about TikTok. Medzi spíkrami nebudú chýbať najúspešnejšie slovenské značky a médiá na TikToku, ale aj známi TikTokeri.

Peter Šebo Peter Šebo
CEO PS:Digital
Na Slovensku sa uskutoční prvá špecializovaná konferencia o TikToku

TikTok je nastupujúci internetový a marketingový fenomén. Na Slovensku ho používa odhadom už takmer 1 milión ľudí. Ich primárne vekové zloženie je 15 – 25 rokov, druhá najzastúpenejšia skupina sú deti do 15 rokov. Priemerný slovenský používateľ TikToku na ňom strávi denne až do 3 hodín.

Najväčšie slovenské médiá majú dnes stovky tisíc TikTok fanúšikov, najväčšie značky desiatky tisíc. Organické zhliadnutia počítajú mnohé z nich v miliónoch mesačne a mieru zapojenia fanúšikov v tisícoch. A to všetko bez investícií do médií, nakoľko reklama na TikToku na Slovensku ešte nie je oficiálne sprístupnená.

„Online konferencia All about TikTok nadväzuje na sériu špecializovaných vzdelávacích podujatí, ktoré sme odštartovali v roku 2011 konferenciou All about Facebook. Tak, ako bol vtedy Facebook na vzostupe svojho marketingového potenciálu, dnes to isté vidíme v prípade TikToku. Preto sme presvedčení, že takéto podujatie má svoje miesto práve v tomto čase. Tesne pred raketovým nárastom využívania TikToku ako masovej marketingovej a komunikačnej platformy na Slovensku,“ približuje myšlienku organizovania konferencie jej programový leader Peter Šebo z TheMarketers.biz.

„Httpool ako oficiálny partner reklamného priestoru vybraných platforiem pomáha inzerentom daný priestor efektívne využívať. TikTok je súčasťou nášho portfólia, preto je prirodzené, že sme sa rozhodli podieľať na tejto konferencii ako spoluorganizátor. Veríme, že aj vďaka takýmto podujatiam sa podarí pomôcť slovenským firmám uspieť nie len na domácom, ale aj na zahraničných trhoch,“ uzatvára Matúš Konečný, Commercial Director, Httpool Slovakia.

Konferencia sa uskutoční prostredníctvom livestreamu 24. novembra 2022, spíkrov a program konferencie nájdete na www.tiktokrulezz.sk.

Zdieľať článok
Peter Šebo
CEO PS:Digital

Zakladateľ a CEO úspešnej digitálnej agentúry PS:Digital, digitálny marketér a marketingový nadšenec. Zakladateľ jedinečných marketingových konferencií ako napríklad Marketing RULEZZ na Slovensku.

Tento článok ti prináša

PS:Digital

PS:Digital je fullservisová digitálna marketingová agentúra, ktorá prináša svojim klientom kreatívne a efektívne riešenia na dosiahnutie obchodných a komunikačných cieľov. Sú hrdí na svoju novú divíziu PS:Digital Future, ktorá zavádza na slovenský trh najnovšie digitálne trendy. Okrem toho sa venujú aj vzdelávaniu ostatných v oblasti digitálneho marketingu.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo investovať do produktovej fotografie od profesionála?
4 min. čítanie

Prečo investovať do produktovej fotografie od profesionála?

Myslíte si, že nafotiť vaše produkty zvládne bez problémov aj niektorý z vašich zamestnancov? Určite zvládne, faktom však je, že výsledné produktové fotografie od laika nikdy nedosiahnu kvalitu výstupov od profesionála. Produktový fotograf využíva svoje know-how, skúsenosti a rôzne triky, aby výsledné fotografie pozdvihli vašu značku na vyššiu úroveň a podporili tak vaše predaje. Hovoríme […]

Dušan Paulovič Dušan Paulovič
Copywriter & UI Designer
Prečítať článok
100 praktických rád pre kreatívca a jeho klienta časť 4.
4 min. čítanie

100 praktických rád pre kreatívca a jeho klienta časť 4.

Každá z našich rád je našou osobnou skúsenosťou a trvalo nám dlho, než sme to celé pochopili. Odvšadiaľ totiž počúvame ako my, kreatívci, musíme byť efektívni, rozhľadení, draví, ale všetkého veľmi škodia. Berte naše rady ako odporúčania a tipy z praxe, aby ste nemuseli robiť rovnaké chyby.

Stanislav Koleštík Stanislav Koleštík
Creative director a CEO Koleštík – Skvelý nápad
Prečítať článok
Obal ako kľúčový prvok marketingu
3 min. čítanie

Obal ako kľúčový prvok marketingu

Obal je nepostrádateľnou súčasťou každého produktu a plní mnoho funkcií. Základná je, pochopiteľne, ochrana tovaru na účely distribúcie a skladovania. Hneď potom ale nastupuje marketing. Primárnou funkciou obalu je zachovanie vlastností daného produktu tak, aby sa dostal ku koncovým zákazníkom v požadovanom a nepoškodenom stave. Predovšetkým pri potravinách, hygienických produktoch, liečivách a podobne je ochranná […]

Tomáš Zadák Tomáš Zadák
CEO at Ler.studio
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+