2 min. čítanie

Na Slovensku sa uskutoční prvá špecializovaná konferencia o TikToku

Už 24. novembra sa prostredníctvom livestreamu uskutoční špecializovaná konferencia o marketingu a komunikácii na TikToku – Marketing RULEZZ Special – All about TikTok. Medzi spíkrami nebudú chýbať najúspešnejšie slovenské značky a médiá na TikToku, ale aj známi TikTokeri.

Peter Šebo Peter Šebo
CEO PS:Digital
Na Slovensku sa uskutoční prvá špecializovaná konferencia o TikToku

TikTok je nastupujúci internetový a marketingový fenomén. Na Slovensku ho používa odhadom už takmer 1 milión ľudí. Ich primárne vekové zloženie je 15 – 25 rokov, druhá najzastúpenejšia skupina sú deti do 15 rokov. Priemerný slovenský používateľ TikToku na ňom strávi denne až do 3 hodín.

Najväčšie slovenské médiá majú dnes stovky tisíc TikTok fanúšikov, najväčšie značky desiatky tisíc. Organické zhliadnutia počítajú mnohé z nich v miliónoch mesačne a mieru zapojenia fanúšikov v tisícoch. A to všetko bez investícií do médií, nakoľko reklama na TikToku na Slovensku ešte nie je oficiálne sprístupnená.

„Online konferencia All about TikTok nadväzuje na sériu špecializovaných vzdelávacích podujatí, ktoré sme odštartovali v roku 2011 konferenciou All about Facebook. Tak, ako bol vtedy Facebook na vzostupe svojho marketingového potenciálu, dnes to isté vidíme v prípade TikToku. Preto sme presvedčení, že takéto podujatie má svoje miesto práve v tomto čase. Tesne pred raketovým nárastom využívania TikToku ako masovej marketingovej a komunikačnej platformy na Slovensku,“ približuje myšlienku organizovania konferencie jej programový leader Peter Šebo z TheMarketers.biz.

„Httpool ako oficiálny partner reklamného priestoru vybraných platforiem pomáha inzerentom daný priestor efektívne využívať. TikTok je súčasťou nášho portfólia, preto je prirodzené, že sme sa rozhodli podieľať na tejto konferencii ako spoluorganizátor. Veríme, že aj vďaka takýmto podujatiam sa podarí pomôcť slovenským firmám uspieť nie len na domácom, ale aj na zahraničných trhoch,“ uzatvára Matúš Konečný, Commercial Director, Httpool Slovakia.

Konferencia sa uskutoční prostredníctvom livestreamu 24. novembra 2022, spíkrov a program konferencie nájdete na www.tiktokrulezz.sk.

Zdieľať článok
Peter Šebo
CEO PS:Digital

Zakladateľ a CEO úspešnej digitálnej agentúry PS:Digital, digitálny marketér a marketingový nadšenec. Zakladateľ jedinečných marketingových konferencií ako napríklad Marketing RULEZZ na Slovensku.

Tento článok ti prináša

PS:Digital

PS:Digital je fullservisová digitálna marketingová agentúra, ktorá prináša svojim klientom kreatívne a efektívne riešenia na dosiahnutie obchodných a komunikačných cieľov. Sú hrdí na svoju novú divíziu PS:Digital Future, ktorá zavádza na slovenský trh najnovšie digitálne trendy. Okrem toho sa venujú aj vzdelávaniu ostatných v oblasti digitálneho marketingu.

Viac o tejto spoločnosti

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Live shopping v Nemecku sa rozbieha. Aj keď veľmi pomaly
2 min. čítanie

Live shopping v Nemecku sa rozbieha. Aj keď veľmi pomaly

Nedávny prieskum spoločnosti ECC Köln ukázal, že živé nakupovanie v Nemecku, známe aj ako “live shopping” či “in-stream shopping”, získava na obľube. Šesť z desiatich nemeckých spotrebiteľov v súčasnosti rozumie tomuto pojmu, čo je dvojnásobne viac ako pred tromi rokmi. Miera prijatia live shoppingu v Nemecku je však stále nízka.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+