TikTok je nastupujúci internetový a marketingový fenomén. Na Slovensku ho používa odhadom už takmer 1 milión ľudí. Ich primárne vekové zloženie je 15 – 25 rokov, druhá najzastúpenejšia skupina sú deti do 15 rokov. Priemerný slovenský používateľ TikToku na ňom strávi denne až do 3 hodín.
Najväčšie slovenské médiá majú dnes stovky tisíc TikTok fanúšikov, najväčšie značky desiatky tisíc. Organické zhliadnutia počítajú mnohé z nich v miliónoch mesačne a mieru zapojenia fanúšikov v tisícoch. A to všetko bez investícií do médií, nakoľko reklama na TikToku na Slovensku ešte nie je oficiálne sprístupnená.
„Online konferencia All about TikTok nadväzuje na sériu špecializovaných vzdelávacích podujatí, ktoré sme odštartovali v roku 2011 konferenciou All about Facebook. Tak, ako bol vtedy Facebook na vzostupe svojho marketingového potenciálu, dnes to isté vidíme v prípade TikToku. Preto sme presvedčení, že takéto podujatie má svoje miesto práve v tomto čase. Tesne pred raketovým nárastom využívania TikToku ako masovej marketingovej a komunikačnej platformy na Slovensku,“ približuje myšlienku organizovania konferencie jej programový leader Peter Šebo z TheMarketers.biz.
„Httpool ako oficiálny partner reklamného priestoru vybraných platforiem pomáha inzerentom daný priestor efektívne využívať. TikTok je súčasťou nášho portfólia, preto je prirodzené, že sme sa rozhodli podieľať na tejto konferencii ako spoluorganizátor. Veríme, že aj vďaka takýmto podujatiam sa podarí pomôcť slovenským firmám uspieť nie len na domácom, ale aj na zahraničných trhoch,“ uzatvára Matúš Konečný, Commercial Director, Httpool Slovakia.
Konferencia sa uskutoční prostredníctvom livestreamu 24. novembra 2022, spíkrov a program konferencie nájdete na www.tiktokrulezz.sk.