2 min. čítanie

Na Slovensko prichádza technologický magazín Wired

Vďaka licenčnej zmluve medzi Condé Nast a spoločnosťou Czechoslovak Media, ktorá stojí za Michalom Kučerom a Zbyňkom Drábom, sa technologický časopis dočká československej verzie.

Na Slovensko prichádza technologický magazín Wired
Zdroj: Depositphotos

Časopis prinesie špičkovú technologickú žurnalistiku

Spoločnosť Czechoslovak Media oznámila spustenie nového vydania technologického magazínu Wired pre Českú republiku a Slovensko. Stalo sa tak vďaka licenčnej zmluve so spoločnosťou Condé Nast. Sľubuje, že na český a slovenský trh prinesie špičkovú technologickú žurnalistiku a odvážnu globálnu víziu. Chce spájať súčasnosť s budúcnosťou a prinášať čitateľom informácie a myšlienky, ktoré potrebujú na pochopenie sveta, ktorý sa neustále a rýchlo mení.

Časopis bude vydávať spoločnosť Czechoslovak Media, ktorá bola založená minulý rok a sídli v Prahe, a ktorej polovičnými vlastníkmi sú novinár a mediálny manažér Michal Kučera a podnikateľ a investor Zbyněk Dráb. Redakčný tím bude oznámený v nasledujúcich mesiacoch.

Týždenný podcast UPdate

“Náš región je plný mimoriadne talentovaných ľudí a pozoruhodných spoločností. Cieľom českého a slovenského vydania časopisu Wired je priniesť globálnu perspektívu, prepojiť najdynamickejších miestnych ľudí s neustále sa meniacou medzinárodnou technologickou scénou a pozitívne ovplyvniť náš región,” uviedol v tlačovej správe Michal Kučera, generálny riaditeľ a vydavateľ časopisu Wired Česká republika a Slovensko. V príspevku na sieti LinkedIn dodal, že vydanie je určené na tohtoročnú jesenno-zimnú sezónu, a ubezpečil komentujúcich, že “nepôjde len o preklad pôvodných článkov do češtiny”.

Kučera bol v rokoch 2020 až 2022 šéfredaktorom časopisu ForMen spoločnosti CNC. V rokoch 2008 až 2010 písal pre týždenník Euro a predtým dva roky pre Lidové noviny. Viac ako sedem rokov bol tiež honorárnym konzulom Etiópie v Prahe a od roku 2019 pôsobí aj ako medzinárodný volebný pozorovateľ pre Úrad pre demokratické inštitúcie a ľudské práva, ktorý je súčasťou Organizácie pre bezpečnosť a spoluprácu v Európe.

Zbyněk Dráb je investorom, majiteľom a generálnym riaditeľom juhočeskej spoločnosti Pharmallerga, ktorá vyrába prírodné alergény pre výskumné a farmaceutické spoločnosti. V rokoch 2020 až 2022 sa podieľal aj na vydavateľstve CNC Publishing o technológiách.

Credit: Mam.cz

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?
3 min. čítanie

Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?

Instagram oficiálne predstavil Edits – svoju vlastnú aplikáciu na úpravu videí. Ocenia ju najmä tvorcovia obsahu a malé značky, ktoré chcú škálovať svoju videoprodukciu. Ide o priamu odpoveď na obľúbený nástroj CapCut, ktorý spadá pod ByteDance. V čom sa tieto aplikácie líšia a aký potenciál majú pre e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!
3 min. čítanie

Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!

Optimalizácia pre vyhľadávače sa neustále vyvíja – a rok 2025 nie je výnimkou. Zatiaľ čo ceny za kliky v PPC kampaniach rastú a zisky z nich klesajú, SEO ostáva kanálom, ktorý môže prinášať dlhodobé výsledky pri nižších nákladoch. Nie je to však automatické – vyžaduje si znalosť aktuálnych trendov, schopnosť reagovať na zmeny algoritmov a […]

Michal Král Michal Král
E-commerce konzultant, Eshopový kráľ
Prečítať článok
Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch
3 min. čítanie

Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch

Internetové nákupy na Slovensku napriek rozbehnutej konsolidácii narástli aj v prvom kvartáli tohto roka o +3 %. Je to síce nižší rast ako v poslednom kvartáli minulého roka, keď sme zaznamenali nárast až +6 %, avšak potvrdilo sa, že slovenský e-commerce naďalej rastie. Darilo sa najmä každodenným produktom v kategóriách drogéria a potraviny. A čo […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+