Komunikáciu výrazne zjednoduší tlačidlo Správa vo firemných profiloch. Doteraz sa na sieti dali využiť len 2 formy kontaktu. Obe sa týkali výlučne osobných profilov.
- Správy v spojení: Správy bolo možné posielať len spojeniam, čiže kontaktom prvého stupňa a členom skupín, ktorých ste súčasťou.
- InMail: Správa sa dala poslať aj bez spojenia, avšak len s platenou verziou LinkedIn Premium. Tá však poskytuje obmedzený počet správ bez prepojenia kontaktu.
Správy stránok je možné povoliť alebo zakázať v nastaveniach doručenej pošty. Po aktivácii dostanú administrátori upozornenia o prichádzajúcich správach tak, ako je bežné na iných sociálnych sieťach. Administrátori momentálne môžu odpovedať len na správy iniciované členmi.
Platforma tiež motivuje k tomu, aby stránky aktívne informovali svojich followerov o novom komunikačnom kanáli. Odporúča aj strategicky priradiť úlohy na správu prichádzajúcich správ, keďže v súčasnej dobe sú rýchle odpovede kľúčové.
“Je jasné, že ľudia chcú, aby boli dnešné značky prístupnejšie a interaktívnejšie. Nedávna štúdia zistila, že 93 % spotrebiteľov si želá, aby značky preukázali svoju schopnosť reagovať. Zapnutím funkcie Pages Messaging môžete odpovedať na kontakty rôznych ľudí z vášho publika, ktorí môžu mať rôzne motivácie na oslovenie,” uvádza LinkedIn vo vyhlásení.
Užívatelia LinkedInu sa teda môžu tešiť na dostupnejšie konverzácie na nadviazanie nových obchodných kontaktov, hľadanie pracovných príležitostí alebo získanie podpory.