2 min. čítanie

Na LinkedIne sa zlepší komunikácia. Správy môžete posielať už aj firemným profilom

Rýchle reakcie firemných profilov, na aké sú ľudia zvyknutí z Instagramu či Facebooku, už budú realitou aj na LinkedIne. Platforma predstavila funkciu, ktorá má zmeniť spôsob komunikácie značiek s publikom.

Na LinkedIne sa zlepší komunikácia. Správy môžete posielať už aj firemným profilom
Zdroj: Depositphotos

Komunikáciu výrazne zjednoduší tlačidlo Správa vo firemných profiloch. Doteraz sa na sieti dali využiť len 2 formy kontaktu. Obe sa týkali výlučne osobných profilov.

  1. Správy v spojení: Správy bolo možné posielať len spojeniam, čiže kontaktom prvého stupňa a členom skupín, ktorých ste súčasťou.
  2. InMail: Správa sa dala poslať aj bez spojenia, avšak len s platenou verziou LinkedIn Premium. Tá však poskytuje obmedzený počet správ bez prepojenia kontaktu.

Správy stránok je možné povoliť alebo zakázať v nastaveniach doručenej pošty. Po aktivácii dostanú administrátori upozornenia o prichádzajúcich správach tak, ako je bežné na iných sociálnych sieťach. Administrátori momentálne môžu odpovedať len na správy iniciované členmi.

Tlačidlo Message doteraz nebolo k dispozícii. Mimochodom, sledujete na LinkedIne náš profil? 🙂

Platforma tiež motivuje k tomu, aby stránky aktívne informovali svojich followerov o novom komunikačnom kanáli. Odporúča aj strategicky priradiť úlohy na správu prichádzajúcich správ, keďže v súčasnej dobe sú rýchle odpovede kľúčové.

“Je jasné, že ľudia chcú, aby boli dnešné značky prístupnejšie a interaktívnejšie. Nedávna štúdia zistila, že 93 % spotrebiteľov si želá, aby značky preukázali svoju schopnosť reagovať. Zapnutím funkcie Pages Messaging môžete odpovedať na kontakty rôznych ľudí z vášho publika, ktorí môžu mať rôzne motivácie na oslovenie,” uvádza LinkedIn vo vyhlásení.

Užívatelia LinkedInu sa teda môžu tešiť na dostupnejšie konverzácie na nadviazanie nových obchodných kontaktov, hľadanie pracovných príležitostí alebo získanie podpory.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako nové funkcie Meta pomôžu e-shopom zvýšiť predaje počas sviatkov
4 min. čítanie

Ako nové funkcie Meta pomôžu e-shopom zvýšiť predaje počas sviatkov

Obdobie horlivého nakupovania sa blíži a spoločnosť Meta predstavila nové možnosti pre e-commerce segment. Novými nástrojmi chce pomôcť pri zvyšovaní predaja a efektívnejšom oslovení zákazníkov. Marketéri budú mať priestor na zvýraznenie či pripomenutie zliav, s Location Ads dokážu osloviť turistov a svoj priestor dostanú aj kamenné prevádzky. Tieto inovácie sľubujú optimalizovanejší a personalizovaný prístup k […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Meta vytvorila príručku ako na vianočné kampane
3 min. čítanie

Meta vytvorila príručku ako na vianočné kampane

S blížiacim sa obdobím Vianoc a Black Friday sa e-commerce firmy pripravujú na jedno z najrušnejších nákupných období roka. Meta a jej platformy, najmä Facebook a Instagram, zohrávajú kľúčovú úlohu v marketingových kampaniach po celý rok. Počas najväčších nákupných sviatkov ich marketéri, pochopiteľne, nemôžu vynechať. Meta vytvorila príručku s tipmi na optimalizáciu kampaní a zlepšenie […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Čo môžeme očakávať od sociálnych médií do konca roka?
3 min. čítanie

Čo môžeme očakávať od sociálnych médií do konca roka?

Sociálne médiá naďalej formujú spôsoby, akými firmy komunikujú so spotrebiteľmi. Report od spoločnosti Tubular so zameraním na sociálne médiá zdôrazňuje hlavné trendy a zmeny, na ktoré musia e-commerce profesionáli reagovať. Ak vás zaujíma vývoj sociálnych médií, pozrite sa na najdôležitejšie poznatky, ktoré vám pomôžu udržať si náskok.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+