2 min. čítanie

Na instagramových profiloch pribudla hudba

Instagram spustil novú funkciu, ktorá umožňuje používateľom pridať si na profil hudbu. Vznikajú tým aj nové príležitosti pre e-commerce, ako kreatívne zapojiť svoje publikum.

Na instagramových profiloch pribudla hudba
Zdroj: Depositphotos

Hudba ako marketingový nástroj

Firmy môžu výberom hudby podčiarknuť svoj brand – či už ide o pieseň, ktorá je v súlade s ich hodnotami, alebo kampaňou.

Napríklad módna značka by mohla vybrať aktuálny hit, ktorý rezonuje s cieľovou skupinou a vytvoriť tak intenzívnejší zážitok zo značky.

Zavedenie hudby na profily zapadá do širšej stratégie Instagramu, ktorá sa zameriava na integráciu viacerých hudobných prvkov na platforme. Toto je obzvlášť relevantné v kontexte potenciálneho zániku TikToku v USA, ktorý bol doteraz kľúčovou platformou pre propagáciu hudby.

Zdroj: Instagram

Zvýšená angažovanosť

Instagram tiež zaviedol nálepky „Add Yours Music“, ktoré umožňujú používateľom odpovedať na Príbehy skladbou. Funkcia sa dá využiť v kampaniach – napríklad povzbudením sledovateľov k účasti na hudobných výzvach alebo k zdieľaniu obľúbených produktov spolu s relevantnou hudbou. Podporia tým pocit komunity a interakcie.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Táto funkcia bude pravdepodobne najviac lákať mladších používateľov. Čo je výhoda, keďže práve mladí dospelí sú častokrát hlavným terčom kampaní. Strategickým výberom populárnych alebo trendových piesní môžu značky zvýšiť svoju príťažlivosť pre túto skupinu, čo môže viesť k vyššej angažovanosti a vernosti.

Širšia hudobná integrácia

Okrem toho Instagram rozšíril svoje hudobné funkcie vrátane zobrazovania textov piesní v Reels a hudby v Notes. To môže byť inšpiráciou pre vylepšenie svojho obsahu. Značky môžu vytvoriť pútavejšie a dynamickejšie príspevky, ktoré môžu viesť k vyššej viditeľnosti a interakcii.

Instagram dáva dôraz na hudbu. Vytvára tým priestor na to, aby sa značky posunuli a obohatili svoje stratégie na sociálnych médiách.

Je to ideálny čas na experimentovanie s novými hudobnými funkciami, aby boli o krok pred konkurenciou a maximalizovali svoj dosah na Instagrame. Týmto spôsobom môžu značky nielen ukázať svoju osobnosť, ale aj využiť kultúrne trendy, ktoré najviac rezonujú s ich publikom.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?
3 min. čítanie

Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?

Najnovšie údaje od spoločnosti Ipsos odhaľujú, že zákazníci používajú video platformy ako TikTok pri hľadaní nápadov pre svoje nákupy. Zistilo sa, že 3 zo 4 nakupujúcich na TikToku považujú túto platformu za najrelevantnejšiu pri objavovaní nových značiek a produktov. Tento výskum sa snaží dokázať, že tradičné vyhľadávače už nie sú hlavným prostriedkom, cez ktorý spotrebitelia […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+