Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Na instagramových profiloch pribudla hudba

Instagram spustil novú funkciu, ktorá umožňuje používateľom pridať si na profil hudbu. Vznikajú tým aj nové príležitosti pre e-commerce, ako kreatívne zapojiť svoje publikum.

Na instagramových profiloch pribudla hudba
Zdroj: Depositphotos

Hudba ako marketingový nástroj

Firmy môžu výberom hudby podčiarknuť svoj brand – či už ide o pieseň, ktorá je v súlade s ich hodnotami, alebo kampaňou.

Napríklad módna značka by mohla vybrať aktuálny hit, ktorý rezonuje s cieľovou skupinou a vytvoriť tak intenzívnejší zážitok zo značky.

Zavedenie hudby na profily zapadá do širšej stratégie Instagramu, ktorá sa zameriava na integráciu viacerých hudobných prvkov na platforme. Toto je obzvlášť relevantné v kontexte potenciálneho zániku TikToku v USA, ktorý bol doteraz kľúčovou platformou pre propagáciu hudby.

Zdroj: Instagram

Zvýšená angažovanosť

Instagram tiež zaviedol nálepky „Add Yours Music“, ktoré umožňujú používateľom odpovedať na Príbehy skladbou. Funkcia sa dá využiť v kampaniach – napríklad povzbudením sledovateľov k účasti na hudobných výzvach alebo k zdieľaniu obľúbených produktov spolu s relevantnou hudbou. Podporia tým pocit komunity a interakcie.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Táto funkcia bude pravdepodobne najviac lákať mladších používateľov. Čo je výhoda, keďže práve mladí dospelí sú častokrát hlavným terčom kampaní. Strategickým výberom populárnych alebo trendových piesní môžu značky zvýšiť svoju príťažlivosť pre túto skupinu, čo môže viesť k vyššej angažovanosti a vernosti.

Širšia hudobná integrácia

Okrem toho Instagram rozšíril svoje hudobné funkcie vrátane zobrazovania textov piesní v Reels a hudby v Notes. To môže byť inšpiráciou pre vylepšenie svojho obsahu. Značky môžu vytvoriť pútavejšie a dynamickejšie príspevky, ktoré môžu viesť k vyššej viditeľnosti a interakcii.

Instagram dáva dôraz na hudbu. Vytvára tým priestor na to, aby sa značky posunuli a obohatili svoje stratégie na sociálnych médiách.

Je to ideálny čas na experimentovanie s novými hudobnými funkciami, aby boli o krok pred konkurenciou a maximalizovali svoj dosah na Instagrame. Týmto spôsobom môžu značky nielen ukázať svoju osobnosť, ale aj využiť kultúrne trendy, ktoré najviac rezonujú s ich publikom.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Instagram odhaľuje strategické priority pre rok 2025
2 min. čítanie

Instagram odhaľuje strategické priority pre rok 2025

Po týždni plnom zmien v spoločnosti Meta a živých diskusií prišiel Instagram s predstavením svojich strategických priorít. Generálny riaditeľ Adam Mosseri načrtáva ambicióznu víziu platformy pre rok 2025, ktorá sa sústreďuje hlavne na nové kreatívne nástroje a lepšie prepojenie používateľov.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
TikTok trendy 2025: Tipy od platformy, ktoré podporia aj e-commerce
2 min. čítanie

TikTok trendy 2025: Tipy od platformy, ktoré podporia aj e-commerce

TikTok vo svojej správe What’s Next 2025 predstavuje nové trendy a tipy, ktoré môžu e-commerce značky využiť na udržanie relevantnosti a lepšie prepojenie s publikom. Pozrite sa na hlavné body ktoré vám pomôžu zorientovať sa na trhu, zlepšiť výkonnosť a vytvoriť zmysluplné spojenie s cieľovou skupinou pomocou dátami podložených poznatkov a overených postupov.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Instagram zverejnil 5 chýb, ktoré obmedzujú váš dosah
4 min. čítanie

Instagram zverejnil 5 chýb, ktoré obmedzujú váš dosah

Ak chcete, aby vaša značka zažiarila a dostala sa k čo najviac ľuďom, je dôležité vedieť, čo na platforme funguje a čomu sa, naopak, vyhnúť. Instagram nedávno zverejnil zoznam chýb, ktoré môžu obmedziť váš dosah. Aby vaša snaha pri tvorbe a plánovaní príspevkov prinášala ovocie, pripravili sme jednoduchý prehľad spolu s príkladmi

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+